Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Motorkáři zde?

 o Navštíveno 3221x o
o 18.01.2016, 21:25 | Midnite
Jelikož si budu kupovat motorku a mám už poslední kandidáty, tak se chci zeptat zda by byl někdo ochotný mi trochu věnovat svého času a prošel se mnou vybrané motorky. Případně kdyby byl někdo ochotný z Prahy na jednu kouknout. Díky


o 18.01.2016, 22:22 | assassin | Upraveno: 2016-01-18 22:22:41
Sem ty kandidaty hod... Kdyz bych mel cas tak ti muzu i na motorku kouknout - ale spis jen tak rict co si o tom myslim z hlediska stavu, rozhodne neumim rict neber/ber... A taky bohuzel nemuzu zarucit ten cas...
o 18.01.2016, 23:08 | AllInOne
Presne...naper to sem a at to nejsou zadny malorazky:-)
o 19.01.2016, 07:15 | jura.j
no baže :o)
o 20.01.2016, 21:07 | Midnite
nejvíc se mi líbí tato a mám ji i zamluvenou: [ Link ]

poté:
[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]

vím, že se jedná o odlišné typy motorek... :)
jen dodám, že mám 185cm a 110 kg :)
o 20.01.2016, 21:16 | Ladic
No, nevím jestlis už jezdil na něčem, ale ta první 750 je strašně hodná motorka a super na naučení, kamarad to mel v 600 a hrozně spokojenej, akorát pak už chyběl výkon :) Taky jsem na tom nějakej kilák najel a doporučuju.
o 21.01.2016, 00:52 | Losky
Já nevím, ale jestli začíná, tak R1 mi nepřijde jako ideální stroj, ale chápu, je to fenomén za pár korun, ikdyž většina z nich bude po více nehodách
o 21.01.2016, 08:16 | jura.j
to Fko bude opravdu moc hodný,aby Tě nezačala za chvilku nudit.
fazer je taková univerzální motka
R1 bude malá,na tů se budeš těžko skládat,tá tě doláme.
a u tychto prvních modelů byli nějaký problémy s převodovkama.
co ten thunderace? kamarád měl a byl spokojený,než mu zebrali noty na dva roky
gixero nevím
co třeba totok ?

[ Link ]

hlavně mosí mět dva laufy,dva hrnce a modrů barvu !
o 21.01.2016, 08:40 | koren
tady z toho snad ten fazer

gsx-f = těžká, stará, líná
ostatni na zacatek je blbost vcetne litrovyho dvouvalu

btw jestli jde o to, tak 185/110 to budes vypadat na vetsine moto jak vosa na bombone
o 21.01.2016, 09:01 | jura.j | Upraveno: 2016-01-21 09:02:39
proč na začátek blbosť ?

já sem jezdil před 20ti rokama na pincku a včíl sem na "starý kolena" osedlal litra a neco,dvouvál a nevidím v tem problém.
všecko je to o hlavě.
jak říkal tata,zabit se možeš aj na koloběžce :o)

a při tech parametrech to vypadá na bulldu,ten mu malý nebude :o)
o 21.01.2016, 10:51 | koren
jura.j: tata ma pravdu, o tom zadna;-) jen pravdepodobnost na litru je proste vetsi nez na sestce nebo kolobezce

btw neni to tak davno co se jako zacatecnicky moto doporucovaly gs500, cbx500 a podobny. ted se tu bavime o starejch litrech - doba urcite pokrocila, vyvoj moto taky (takze stara R1 nebude radikalni jako aktualni model), urcite ale nepokricil vyvoj lidske rasy ve smyslu abych si myslel ze po autoskole/20ty pauze skocim na R1 a budu litat jako Rossi (vim ze to tady nikdo nepise, je to spis narazka na celkovej posun v "zacinat na GS500" vs "zacinat na R1")

1) urcite neplati ze starsi model bude lip ovladatelnej - spis naopak
2) urcite neplati ze starsi model bude mit lip prizpusobenej vykon - zase si myslim ze to bude prave opacne
3) neni to jen o hlave, ale i o zkusenostech - blbe pustim spojku na litru a letim, vs sestka mi to odpusti
4) tema kapot - hezky ale neprakticky - svihnu s tim a i kdyz bude vsechno tak resim popraskany plasty, lak...
5) vyuzitelnost - kdo SKUTECNE vyuzije potencial litra?

me z toho pak vyleze nahata sestka typu hornet, fazer a podobny
o 21.01.2016, 11:00 | AllInOne
Sv 650, bandita 600/650...Fazera taky...lety provereny masiny
o 21.01.2016, 11:09 | dogeatdog
To 750 efko je hodna, nezaludna motorka s cestovnim posezem, uhanet umi taky svizne... btw zakladatel by mel napsat, co od moto vlastne ocekava a kolik & na cem ma nalitano

Litrovy SV je dost specificka masina, tam bych byl opatrnej, od brzdne sily na kole pri zaklapnutem plynu po mekke predni vidle
o 21.01.2016, 12:08 | Losky
Měl jsem Bandita 600 po fichtlu a pohoda, odpustil mi hodně zacatecnickych chyb, ale na mou výšku 177 a 75kg byl dost nemotornej a těžkej. Pak byl Vstrom650, což je motor z SV a jezdilo se mi na něm pohodlně, ale na mě už trošku velká motorka, každopádně ze začátku se mi taky trošku 2vál vymstil. Stačí trošku agresivneji podradit a zadek šel do boku;) Litr bude o dost horší, navíc co jsem slyšel je po městě takový jalový, konkrétně ten Vstrom.
o 21.01.2016, 12:23 | Veider
Na GSX-R 750 jsem přesedlal rovnou z Jawy 350. Po X letech ježdění mně ta motorka pořád strašně baví, prostě to jede :) S touhle změnou jsem neměl žádnej problém, chce to jen opatrnost a respekt k výkonu a používat mozek i za ostatní, to ale platí obecně pro jízdu na motorce. Záleží co od toho chceš a na co to chceš. Jestli na svižnou jízdu, nebo na klidný polykání km.
o 21.01.2016, 12:45 | Midnite
Rád bych měl pohodlnější motorku, ale samozřejmě bych rád, aby jela, když zatáhnu za plyn.. Na silných motorkách mám něco nalítáno a hlavu v pořádku (snad :D)...
o 21.01.2016, 13:33 | dogeatdog
Sedmpade jede, to bud bez obav... ale nektery motorky jsou trochu jedovaty, litrovej gsxr te bude svadet at za to tahas, protoze pri pomalejsi jizde je vaha na zapestich a chybi protitlak vetru, nohy jsou koply taky trochu vic dozadu nez treba u te gsxf.. je to o zpusobu jezdeni a zkusenostech, az to posles do utazeny zatacky rychleji nez zvladnes uz byva pozde a vykonna motorka ala litrovy gixxer tam tu rychlost ma velmi rychle, navic v kombi se dost blbe vnima rychlost a chce to dobrej odhad, kolik vlastne letis
o 21.01.2016, 14:07 | Losky
Zlatý šestky :-)
o 21.01.2016, 15:41 | Veider
Přesně jak píše dogeatdog. O 750 GSXR se říká: Výkon litru, spotřeba a váha 6kila. Super hravá motorka, koukám akorát do techničáku, 103,5 KW. Na svěží dravou jízdu super, ale takhle se na ní dá jezdit opravdu až po čase. A jak bylo zmíněno, posez není při nižších rychlostech nic moc, takže moc pohodlný to neni. GSXRo je i samo o sobě docela tvrdý.
o 21.01.2016, 17:18 | koren | Upraveno: 2016-01-21 17:19:36
ad posez - taky jsem si nejdriv myslel ze jak lezim na rukou, tak vic jak 20km nedam a nakonec prekvapive v pohode (600rr).
ale jasny ze kazdej se na to posklada trochu jinak a vysledek muze byt klidne tech 20km a KO

jinak pokud mas neco najezdeno, tak bys asi mel vedet co ti nejvic sedne za typ moto
kdyz uz nejakej univerzal, tak treba vfr

ono je to ve finale jedno, vylozene blby moto se snad ani nedela, takze spis clovek resi ze mu neco nesedne nebo ho to prestane bavit...
o 21.01.2016, 18:09 | filip146
Taky jsem mel gsx-f 750, starsi typ, myslim 74kw a dalo se na tom jet dal, ale i svizne si pohrat v zatackach. A novejsi typ, myslim gut volba.

foto k příspěvku  od filip146

o 21.01.2016, 18:58 | kuja
Uz to zacina :D Na zacatek R1 pyco :D A ted vazne.

Fazera mam. Kupoval jsem ho na podzim od Komby. Na zacatek dobrej stroj,kterej, ale dokaze i ukazat, ze to ma motor z Thundercatu.

Ja jeste vybiral GSR600, ale to uz mi prislo na zacatek preci jenom moc radikalni.

No a jestli jednoval, dvouval,trival nebo 4val je jedno. Ze zacatku toho stejne clovek ma plny ruce. A me treba konkretne dvouval nesedi. Mam rad, kdyz to poradne rozmotam. A ne 4tis-7tis a radit.

Takze za me Fazer, pokud mas zkusenosti, tak bych premyslel i o FZS1000, clovek ukoji ego aspon tim, ze to ma motor z R1. Ale uz je o trosku tezsi.Nicmene na cesky silnice staci i tech 70kw sestky. No a jeste, jestli do ma bejt do 50tis, tak to nebude zadna slava. Ja za Fazera dal 50 a bylo to celkem stesti. Komba se o nej hezky staral.
o 06.02.2016, 20:32 | Piskoteek
Na začátek všem co znám sem doporučil bandita nebo horneta v 600 ,většina neměla s motorkama do té doby nic společného a žijou dodnes v plné spokojenosti.GS 500nebrat,blbe se pak prodává.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3188 sekund.