Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Leon Cupra x Octavia III RS

 o Navštíveno 7099x o
o 19.01.2016, 11:00 | Veider | Upraveno: 2016-01-19 11:01:02
Dokázal by někdo porovnat výhody a nevýhody? Připadá mi, že Leon z toho vychází líp

Leon ST Cupra:
+ 213 kW
+ Samosvor v základu
+ Přední Led světla
+ Adaptivní regulace podvozku
- vyhřívání sedaček není v základu
- menší kufr u verze kombi

RS:
+ větší možnost konfigurace
+ větší kufr
+ asi lepší navigace+multimédia
- slabší motor
- samosvor pouze u verze RS 230

Příklady:
[ Link ]

[ Link ]





o 19.01.2016, 13:45 | /// MiŠeL ///
o 19.01.2016, 14:30 | Kamil07
Me se teda vice zamlouva Leon, ale nedokazu posoudit, nejel jsem ani v jednom :-)
o 19.01.2016, 14:30 | Veider | Upraveno: 2016-01-19 14:30:57
Golf vypadává, není kombi..
o 19.01.2016, 14:33 | Ladic
Kdybych musel volit mezi tím co jsi napsal líbí se mě víc leon, ale ja rád řídím, takže bych si pořídil Fosd Focus ST - např. [ Link ]
o 19.01.2016, 15:06 | Octávák
Mě se líbí víc exteriér Leona, interiér zase Octávky. Ta bych řekl že bude větší, Leon je zase výrazně silnější + samosvor. Jde o to, čemu dáš přednost...
o 19.01.2016, 15:22 | CervinVega
Mozna bych bral v potaz, jak moc se stanes prispevatelem do kolobehu kradenych dilu...
o 19.01.2016, 15:27 | lambados
Octavia 1 rs je i po letech sexy. Kdyz ji vidim, otocim se. U seatu tomu tak moc nebyva.
o 19.01.2016, 16:01 | DaveF
Oktávka ztratí míň na ceně. Na druhou stranu potřebuješ lepší pojistku :-)
o 19.01.2016, 16:21 | EdTV | Upraveno: 2016-01-19 16:21:57
Golf je, ale trochu za jiný peníz.. [ Link ]
[ Link ]
o 19.01.2016, 16:22 | EdTV
Jinak za mě Golf no.. :)
o 19.01.2016, 22:52 | HIGHTOWER
Tento Seat je hezký, navíc motor, samosvor, myslím si, že není co řešit, protože pokud už si vybíráš z takovýchto aut, tak ti jde o jízdní zážitek a ne, jestli se do kufru vejde o něco víc. Pěkný kola a Leon bude parádní volba
o 20.01.2016, 06:04 | walish
Highty: V tom případě to na celé čáře vyhrává Focus ST, ne? :)
o 20.01.2016, 06:06 | HIGHTOWER
Má to ve výběru? Nemá, proto Leon...
o 20.01.2016, 08:22 | Veider
Jasně, Focus ST by byl z uvedených nejlepší, ale ten má ten kuft už fakt malej, přeci jen občas potřebuju převézt psa a dítě....
o 20.01.2016, 08:58 | TomV
Kufr u Leona taky zadna velka pecka neni, to uz bych rekl, ze ma pouzitelnejsi ten Focus
o 20.01.2016, 09:28 | Veider
TomV fakt? Já myslel, že co do využití, je na tom lépe Leon.
o 20.01.2016, 11:41 | BATMAN
V tehle cenovce bez problemu sezenes RS230 takze jsou pak auta temer totozna.
Za me otavii. Sam ji mam a i po 2 letech se mi stale zatracene libi,ten leon mi prijde takovy nemastny neslany (exterier).
o 20.01.2016, 11:51 | Veider
BATMAN: Nejsem si jistý, zatím jsem žádnou za podobnou cenu neviděl. Ale ještě jsem nepoptával dealery, jakou jsou schopní vymyslet slevu z ceníkové ceny.
o 20.01.2016, 12:51 | TomV
ad kufr...kdyz se kouknes na zkoseni kufru Leona a vysku stropu, ja treba do OIII kombika narvu cele 29" kolo. Do Leona se nevejde urcite a do FoFo nevim, ale prijde mi ten kufr opticky vetsi, byt papirove mozna neni.
o 20.01.2016, 13:19 | motyc
Za mě Leon, je daleko líbivější pro mě.
o 20.01.2016, 14:20 | OMEGA
Nelibí se mi ani jedno z aut ale Leon se mi dokonce spíš hnusí.
o 20.01.2016, 14:25 | BATMAN
Kuprikladu jednu mas tu [ Link ]
Ale myslim ze 18ky kola jsou optimalni,19 bych uz nechtel na nase silnice....
Jinak ty RS230 jsou jeste stale docela novinka a vzhledem k cekaci dobe jeste ani autosalony nemaj pokryty objednavky,takze pokud mesic dva vydrzis,bude z ceho vybirat a i ceny zacnou padat.
Pokud by jis chtel nakonfigurovat,asi nejvetsi uspech budes mit u prazskych autosalonu. Takovy NH car dava 10% dolu bezne.
-15% uz je opravdu pro VIP na ktere dosahne malokdo.
o 20.01.2016, 14:28 | Veider | Upraveno: 2016-01-20 14:29:49
BATMAN díky za link. Právě nespěchám a zatím se rozhlížím a vybírám. Btw ty 19ky mi připadaj, a dle informací co jsem našel, už moc.
o 20.01.2016, 15:08 | BATMAN
Tady mas jeste jednu,ale zase na 19... [ Link ]
Chce to trpelivost....budou,budou.
o 20.01.2016, 16:09 | Veider
BATMAN Díky, tu znám, ale ta už je cenově mimo.
o 20.01.2016, 20:57 | Dragster
Jsem pro Cupru,sám ji mám doma a zážitek a radost z jízdy pořad super, RS je hodně pěkná vevnitr, ale na jízdu s ní taková radost není. A hlavně jdou dat na Cupru brzdy Brembo a lepší sedadla a je to potom nádhera
o 21.01.2016, 06:55 | Kounect
Možná už jsi četl, možná ne...

[ Link ]

a povícero článků na autorevue, kde jsou unešení jednoznačně z Cupry :)

Ja bych doporučil Volvo V70 T5 a trochu meducíny...s dobrýma 18" sedí pěkně a kdo říká, že Cupra lépe, ten má pravdu :)Proč jsem to ale zmínil, je fakt, že ani V70 na pořádných kolech se v zatáčkách neztratí - osobní zkušenost, ne jenom jpp.
o 21.01.2016, 08:21 | jura.j
a proč ne V70R ?
hlavně se nedívat na ty provozní náklady :o)
o 21.01.2016, 08:44 | Veider | Upraveno: 2016-01-21 08:45:07
Kounect jj díky, co se týče recenzí a porovnání, na netu jsem už našel a přečetl skoro všechno. Cupra se mi líbí výbavou (samosvor, adaptivní tlumiče) a výkonem, tim nad Octavií vyhrává jednoznačně. Pro RS kombi zase mluví za mne líbivější vnitřek a kolmější zadní víko. možnost větší konfigurace. Přeci jen, jak jsem zmiňoval, vozim často psa, dítě a tuny tašek. Asi to bude o tom si obě vyzkoušet a prohlídnout v reálu. Dá se auto půjčit v salónu a jít se s ním v klidu sám projet, vyzkoušet třeba s drahou polovičkou bez účasti nějaký kecala ze salónu?
o 21.01.2016, 09:03 | DaveF
co se týče prostoru atd. tak si najdi megatest 11 kombi nižší střední třídy
o 21.01.2016, 09:04 | nome
se divím jakto ře tu nikdo ještě nenapsal jak si někdo může za 3/4 míče koupit slepici a podobně :-)

k Věci - v obou autech sem jel, ve škodovce sem najel celkem dost.

Rozhodnutí je celkem jednoduché pokud se primárně rozhoduješ pro auto pro rodinné využití ber slepici je o dost větší (třeba místo v zadu, kufr ....) a jede velice pěkně. Trošku slabší je odhlučnění

Pokud primárně jdeš po zážitku z jízdy a oželíš méně místa a dle mě nehezký interiér tak určitě jdi co Seata.

Ty auta se sice tváří že jsou podobná ale každé směřuje trošku jinam.

o 21.01.2016, 09:05 | Kamil07
Je to o domluve, nekde pujci, jinde ne.
Mam na pristi tyden domluvenou prohlidku MB A 45 AMG a udajne mi ho pujci klidne na cely den, coz teda v mem pripade nebude treba.
o 21.01.2016, 09:12 | Veider
nome :-)) Jen prosím žádný flame slepice x zbytek světa
o 28.01.2016, 10:11 | Veider
Tak v sobotu jedu otestovat cupru a pak RS 230, tak uvidime. Nicmene na klasicky leonu ST uz jsem se podivat byl a ma neco do sebe, rozhodne jen z venku, z meho pohledu, mnohem vic akcni nez RSo
o 28.01.2016, 23:55 | soray
Ty přední led světla bych asi nedával jako výhodu, u nové RAV4 to svítí míň jak xenon u O2 a u Leona je svítivost údajně také nic moc.
o 29.01.2016, 10:30 | Veider
soray na to už jsem taky asi u dvou diskusí narazil, zase někdo ale píše, že je s nimi spokojen. Ale to předpokládám porovnává s klasickými halogeny
o 29.01.2016, 10:47 | soray
Já měl přímé srovnání, jelikož jsem z RAV4 po delší testovací jízdě přestoupil do své O2 s xenonem. Leona bych měl mít půjčeného příští týden, takže také porovnám.
Určitě ale nechci říct, že ledky nesvítí, pokud to bude někdo porovnávat s halogenem, tak je to samozřejmě jinde.
o 30.01.2016, 15:06 | Veider | Upraveno: 2016-01-30 15:14:18
Tak mám za sebou testovačku Cupry a musím říct, že mě to hooodně bavilo. Sice jsem měl možnost otestovat DSG a ne manuál, ale i tak hodně pěkný výkonově a samosvor krásně utahuje zatáčky. Když jsem tomu prasácky a necitlivě naložil, tak blikal prokluz i na trojku. Ale jinak pěkný, jedině snad drobnost, režim Cupra, asi díky rezonátoru, bych řekl možná až moc zvukově hysterický. DCC podvozek parádní, je opravdu znát rozdíl mezi režimy Comfort a Cupra. To se týká i tuhosti otáčení volantem. Když pominu zvukový projev tak auto celé pěkně ztuhne a tak nějak pocitově proroste do vás. Asi mám teď jediného a posledního brouka v hlavě: DSG nebo manuál. Jsem zvyklej na manuál, ale tady mě to DSGčko vysloveně bavilo a měl jsem jakoby víc času si na okreskách vychutnávat zatáčky a celou jízdu. Až na trochu nazelenalého prodejce za zády :-P
o 30.01.2016, 23:06 | soray
Mě DSG baví, mám ho s pádly pod volantem a i za cenu nižší životnosti bych ho stejně zvolil znovu. Ber DSG :) Ledky jsi zkoušel?
o 31.01.2016, 20:47 | Veider | Upraveno: 2016-01-31 20:56:05
soray bohužel, na ledky se nedostalo, jezdil jsem okolo poledne. Ale asi ještě počkám, někde jsem na netu vyšťáral a potvrdil mi to i prodejce, že by měl být v průběhu února facelift u Seatu a Leon by měl dostat větší obrazovku dovnitř + např. hlídání mrtvého úhlu.
o 31.01.2016, 20:49 | soray
Budu ho mít ze čtvrtka na pátek půjčeného, pokud bys měl zájem to omrknout, tak dej vědět, jsem na P5.
o 31.01.2016, 21:03 | Veider
soray a jakýho konktétně? Jsem taky z P5
o 31.01.2016, 22:01 | soray
Přiznám se, že přesnou motorizaci nevím, Cupra to nebude určitě :) Mám ale dojem, že by to měl být 1.4TSI DSG. Chtěl jsem si to auto hlavně pořádně vyzkoušet a prohlédnout a samozřejmě vyzkoušet svítivost, což je pro mne důležitý parametr.
o 05.02.2016, 09:04 | Veider | Upraveno: 2016-02-05 09:04:38
soray tak co LED světla? U mne zatím probíhá i naceňování RS, návrhy na Cupru už mám a nejlíp zatím vyšla v Průhonicích. Nicméně úplně rozhodnutej nejsem, nějak to nemůžu rozseknout teď, jestli RS nebo Cupru a jestli manuál nebo DSG,
o 05.02.2016, 09:59 | soray
Ahoj, zatím nijak, protože jsem si blbec spletl týdny :-D Testování bude příští čtvrtek.
o 08.02.2016, 08:38 | RedBaron
Já bych už kvůli přítomnosti spojkovýho pedálu bral jednoznačně manuál a pokud to má být auto na zábavu, řazení je další radost :-)
o 08.02.2016, 09:05 | CervinVega
V Praze není řazení radost ale opruz :-)
o 08.02.2016, 10:43 | Veider | Upraveno: 2016-02-08 10:43:36
Skoro rozhodnuto..Cupra s DSG, ladim barvu a vypadá to nakonec na šedou + oranž

foto k příspěvku  od Veider

o 08.02.2016, 11:23 | Kamil07
Seda perfektni, ale oranzove kola a zrcatka vypadaji jak kdyby to ladil tuner, kteremu bylo sotva 18 :-)
100 lidi, 100 chuti.
o 08.02.2016, 11:38 | Veider | Upraveno: 2016-02-08 11:40:30
No jo, ono zase neni moc z čeho vybírat, Seat těch barev moc nemá bohužel. Bílá se mi nějak přestává líbit, červenou nechci, Dynamic šedá zas vypadá jak neumytá bílá, modrá vypadá divně jak s oranžovou, tak černou, stříbrná to pohřbí úplně....těžký :-(

foto k příspěvku  od Veider

o 08.02.2016, 11:53 | Kamil07
Ja bych bral tu sedou, ale bez oranzovych doplnku (jestli to vubec lze).
o 08.02.2016, 15:08 | camron
No, já už bych dnes do DSG nešel. Když jsem ho měl s naftovým 2.0 TDi, tak spokojenost. Teď mám silný benzín a přijde mi, že si s tím ta převodovka moc neví rady. Nehledě na to, že DSG má obecně tendenci motor podtáčet, čímž odchází například 2hmota...tím spíše u silného motoru.
o 09.02.2016, 09:45 | RedBaron
No, sportovní povoz do Prahy, s DSG opruz i tak a životnost bída, to radši něco s ZF 8q
o 09.02.2016, 11:18 | Octávák
Já jsem něco málo najezdil se Supem 125 kW a tu tendenci podtáčení jsem zaznamenal taky a na sport ty otáčky byly zase už vysoké, ale že by to byl opruz, tak takový pocit jsem teda neměl, spíš naopak, nemohl jsem si stěžovat... S benzínem s DSG zkušenosti nemám...
Oranžové prvky mě k tomu moc nejdou, možná s bílo, nebo s černou, jinak bych se tomu raději vyhnul
o 09.02.2016, 11:44 | soray
DSG 7 má životnost horší, to je pravda, ale opruz? To fakt ne, já už bych neměnil.
o 09.02.2016, 12:09 | Darker
Cupra jedine s DSG, v manualu si muzes utrhnout ruku, abys stihal radit, kdyz tomu sypes :-)
o 10.02.2016, 08:26 | Veider
Darker přesně ten pocit jsem z toho měl, proto DSG, a Cupra má DSG 6
o 10.02.2016, 14:54 | RedBaron | Upraveno: 2016-02-10 14:55:35
Asi podle umění s řadící pákou, protože pak jsou taky lidi, který můžou důlek vystát než DSG napodřazuje byť jen sprosté PLNÉ brždění před zatáčkou, natož do toho pak nějaký DSGčkem neočekávaný nadstandard typu uvolnilo se místo k předjetí a rád bych teď po dlouhým brždění radši přidal a přeřadil nahoru, jó, to nemáš připravený na druhý spojce, viď, tak já počkám :-D
o 10.02.2016, 16:22 | soray
Nevím jak u jiných motorizací, ale u své 1.4TSI s DSG7 nic takového nepozoruju, řazení je vždy rychlé. No a pokud je řeč o manuálním řazení, tak to jde s DSG samozřejmě také a pak je řazení bleskové. To se s manuálem prostě nedá vůbec srovnat.
o 10.02.2016, 18:17 | crestik
RedBaron: mohl bys vytvořit ukázkové video, jak podobné situace zvládáš ryhleji, stejně plynule a bez škubání jak s DSG? Myslím, že nejen já, by se rád něco přiučil.
o 10.02.2016, 18:26 | camron
Redbaron...netvrdim, ze bych radil lepe, nez DSG...ale jinak mam podobny nazor, jako ty. S DSG uz mam najeto hezkych par desitektisic km a dodnes me dokaze zaskocit, kdyz udela to, co bych necekal. Hodne lidi si s tim lebedi - tem ale doporucuji se svezt s kvalitnim automatem. Mam moznost porovnat s 7gTronic a to je nebe a dudy. Tato prevodovka me nikdy takto neškolila. Nevim, jak to dela....asi cte myslenky. A jak pisu vyse...dneska nez DSG, to radeji fofrklacek.
o 10.02.2016, 18:45 | BATMAN
2 camron: Nevim jak v ostatnich autech,ale v RS III je odladena velice,velice dobre.
Motor podtaci,to je pravda,ale nezda se mi to byt na skodu protoze radi opravdu bleskurychle.
Mam v OIII RS DSG najeto uz pred 50.000 a bral bych tuto kombinaci znova.
o 10.02.2016, 19:21 | Kmoda
09.02.2016, 12:09 | Darker
Cupra jedine s DSG, v manualu si muzes utrhnout ruku, abys stihal radit, kdyz tomu sypes :-)

Tomuhle moc nerozumím,jako že máš motor na každý kvalt tak rychle vytočený že nestíháš řadit? :-D
o 10.02.2016, 19:37 | soray
Myslím, že to chtěl přesně říct. Teď jsem testoval Alhambru 220k s DSG a když to nakrmíš, tak fakt v manuálním režimu u prvních stupňů nestíháš. To samé mám u Smart Roadstera, kde je sekvence a při plným nestihneš dát z 1 na 2 a na 3.
o 11.02.2016, 08:57 | RedBaron
soray: No, to musí bejt strašnej kalup ta Alhambra, kam se hrabe Lambo :-D Spíš teda nestíhá ta převodovka plnit povely, který jí dáš pádlem, jsi chtěl říct, že by prst nestihnul tak rychle brnknout, to je asi sci-fi.

Je to stejný jako se start-stopem, tisíc lidí mi bude tvrdit, že jim to nijak nevadí a já se naprosto neúmyslně během prvních 5km testování nové Octavie dostal do situace, kdy jsem stál se chcípnutým motorem na výjezdu do hlavní silnice když už jsem dávno měl být o 50m dál s vytočenou jedničkou...
o 11.02.2016, 10:27 | schwaboid
Ještě že mám jedničku na 0-80 km/h :-)
o 11.02.2016, 11:04 | Veider | Upraveno: 2016-02-11 11:05:35
Tak asi zatím nákup odložen o měsíc, vyšťoural jsem nějaké změny od 22. týdne roku 2016. Má být větší obrazovka s lepším rozlišením a možností zobrazení teploty oleje, tlaku turba atd., hlídání mrtvého úhlu atd.
Docela by mě zajímalo, jak bude s větší obrazovkou vypadat palubka, ale to se mi fakt nepovedlo nikde najít...

2016 model year changes;

New standard equipment

All models

• USB socket has relocated from the glove box to the centre stack cubby
• Infotainment systems have been updated to MIB Gen2 (further details below)

SE and FR models

• Soft ‘Nappa’ leather on the steering wheel, handbrake and gearshift

CUPRA models

• Rear seat centre armrest becomes standard on SC and five-door
• All CUPRAs will gain a Sports interface display on the radio screen where the driver can scroll between coolant and oil temperatures, turbo pressure, engine power and G-force recorder

X-PERIENCE models

• LED door panel illumination added for all models, with the 184PS versions changeable through the SEAT drive profile
• All interior courtesy lights will change to LED bulbs
• 184PS DSG versions will gain Dynamic Chassis Control as standard equipment

Infotainment

All Leon models will benefit from next generation MIB2 infotainment systems which feature:

• Larger screen with improved resolution
• Voice recognition – with one-shot destination entry
• SMS read-write
• Radio with channel logos
• Handwriting recognition

The S, SE and FR versions will have Media System Colour as standard with an optional upgrade to Media System Plus. Tech Pack models, CUPRA and X-PERIENCE will all have the Navigation System as standard.
o 11.02.2016, 11:29 | soray
Veider: Leona mám u sebe, kdyby Tě ještě něco zajímalo, klidně ozvi. Večer si udělám výlet do CV, tak jsem zvědavej na to svícení.

RedBaron: Nikde nevidím, že bych psal, že převodovka nestíhá. Možná se dojeď nejprve svézt a pak teprve piš.
o 11.02.2016, 11:34 | Veider
soray dík. Dej vědět s těma světlama, to mě asi zajímá nejvíc, vzhledem k tomu, že jsem se dvěma Cuprama už svezl, ale pokaždé ve dne.
o 11.02.2016, 11:41 | soray
Jasný dám vědět, případně se můžeme někde potkat, ať to vidíš naživo.
o 11.02.2016, 12:17 | Darker
Kmoda: Jojo, proste ten motor tak leti, ze nestihas radit, nebo aspon ja nestihal... Nejsem odbornik na DSG, ale oproti RS Octavce u Cupry to DSG krasne podrazuje, do idealnich otacek :-)
o 11.02.2016, 22:51 | soray
Veider: Tak mám za sebou cca 250km a musím říct, že LEDky u Leona jsou v pohodě, budeš spokojenej. Xenon u O2 svítí určitě víc, ale ten rozdíl není až tak markantní, aby se na to nedalo zvyknout. S halogenem se to pořád nedá srovnat :) Jinak mám 1.8TSI DSG a už tohle docela jede. Cupra musí být pecka. A dnes jsem se utvrdil v tom, že s manuálem si tohle auto moc představit nedokážu, v určitých chvílích jsem se velmi rád držel volantu obouruč a rychlosti tam sypal pádlama.
o 11.02.2016, 23:06 | Veider
soray dík za info, takové jsem měl zprávy, že xenon to není, ale s halogenem nesrovnatelné. Jo Cupra je pecka :)
o 13.02.2016, 18:54 | ps
> Tak asi zatím nákup odložen o měsíc, vyšťoural jsem nějaké změny od 22. týdne roku 2016.

To čekat nemusíš. Tyto změny má Cupra od MY 2016 a mám to já již na svojí Cupře ST od července 2015 ;-)). Budíky sportovní i větší obrazovka. Větší obrazovka = 6.5" a ne 5.8" u základního rádia. Navigace i základní rádio tedy mají 6.5" nyní.

Taky BACHA na to, že pouze s navigací dostaneš barevný palubní počítač. Jinak máš černobílý display jako ve Fabii -> průser.

ad LED)
Ledky jsou slabší na mokré vozovce + když jsou špinavé. Na pořádné bixenony (v A45 AMG) to nemá.

ad DSG)
DSG pokud jezdíš hodně město, jinak manuál FTW. DSG vždy v omezovači přeřadí, což manuál neudělá a celkově to víc vtáhne do děje. Problém bude taky po čipu, DSG má limity na krouťák. Výhodou DSG je u verze 290 je jiný výfuk a ECU tam posílá trochu paliva při přeřazení, tak to hezky práská (razantněji). Stará 280 je hrozně moc tichá.

ad vibrátor)
Největší hňupina po přepnutí do sport+cupra začne rezonovat v introšu. Jde vypnout přes VAG.

ad závady)
Utekla chladící kapalina. Prostě jednoho dne všechna venku. Doplněno a čekám, co bude - prý je to normální a má to hodně lidi dle cupra fóra.
Rosí se světla - nemoc Seatu.

Co bych volil u auta za každou cenu - i kdybych to nevyužil, tak bych zpětně vzal Performance pack. Hodnota toho packu za 60k je ZADARMO. Dodatečná koupě zadních spoilerů, bočních lišt, brembo brzd, kovaných kol s jiným et vychází na 130 tisíc Kč bez ceny montáže.

Celkově je Cupra dobrá, zvláště v ST v porovnání s konkurencí (je levná), ale jinak je to prostě nudné auto - oproti oktávce je to o třídu lepší, ta je absolutně nudná.

Jo a slevu si nenech vtlačit menší než 10% z celkové ceny auta.

o 13.02.2016, 19:44 | Kamil07
Jak vubec funguje takova prekonovana predokolka?
Nikdy jsem v tom nejel, tak na to nechci plivat, ale zda se mi, ze skoro 300 koni a predni nahon nejde moc k sobe.
o 13.02.2016, 20:32 | schwaboid
Měl jsem možnost vyzkoušet saab 9000 turbo, prý cca 250 koní a nic moc. Na hradecký dálnici, když ještě byla taková ta vroubkovaná, se to při plném sešlápnutí plynu pomalu nedalo udržet v jízdním pruhu. Když jsem to pak viděl zespodu, jak vypadala směšně ta zadní nápravička, bylo mě to jasný ....
o 13.02.2016, 20:39 | Kamil07
Me se treba Cupra libi, ale nechtel bych ji, protoze se neprodava s poradnou 4x4.
To uz bych radsi par tisic priplatil a skocil do noveho Focusu RS, ktery ale zase neni kombik.
o 13.02.2016, 20:43 | Veider | Upraveno: 2016-02-13 20:45:34
ps no ja nekde cetl, ze treba navi bude 8". Ale jinak diky za poznatky
o 14.02.2016, 09:11 | ps
Ad 8"
Leda v rámci nového modelu (2017), který se má objevit.

Ad překoňovaná předokolka
Měl jsem 380koňový Focus RS mk2 a ten už tahal do volantu. Cupra je maximálně v pohodě, žádné tahání, cukání. Jen si auto na mokru, vlhku a sněhu snaží prohrábnout a ECU to kontroluje. Navíc ten samosvor tam je v zatáčkách perfektní - XDS na to nemá.
Navíc pánové je rok 2016 a srovnávat konstrukčně stará auta je nesmysl.

Ad Focus RS
Brousil jsem si na něj zuby, ale... Kufr 260 litrů menší než ve Fabii - tam se nevleze ani větší nákup.
Dealeři mají monopol a nedávají "slevy". Navíc kvalita Fordu i u MK2 RS nebyla nijak úchvatná a taky kolikrát odkládali vypuštění, kvůli problémům, takže si počkám na reálné zkušenosti (po pár desítkách tisíc km).
V ČR je již přes 60 objednávek, první auta by prý mohl chodit na začátku března, takže uvidíme.


Cupra je super (za ty prachy), navíc smysl dává ve verzi ST, která je lepší do zatáček kvůli větší váze (kufru). Ale chybí tomu zvuk a vtáhnutí do děje. Navíc je to taky hrozně civilní. Všichni si říkají hele, Octavie RS a Cupru nikdo nepozná.
o 14.02.2016, 11:55 | mrazik
Ono to s tim kufrem u Focus RS neni tak strasny - viz obrazek.
Aktualne Focus rs za volant netaha, co jsem slysel.

foto k příspěvku  od mrazik

o 14.02.2016, 11:59 | mrazik
A se slozenyma sedackama

foto k příspěvku  od mrazik

o 14.02.2016, 12:48 | ps
Říká se tomu hothatch na každodenní ježdění, ale ten kufr je prostě malý. Na obrázku ať si to vypadá jak chce.
o 14.02.2016, 13:19 | Veider
ps Odkud máš informace ohledně změn v roce 2016? Já to totiž našel na internetu + dealer Seat.
o 14.02.2016, 13:19 | mrazik
Ne kazdy potrebuje kazdy vikend stehovat skrin, lednici, koberec. Tohle bude vetsinou druhe auto do rodiny.
o 15.02.2016, 00:07 | Kamil07
Nedalo mi to a kouknul jsem na recenzi Cupry a nejezdi vubec spatne, jen je skoda, ze nema samosvor (ktery tady byl uvaden jako velke plus), ale pouze elektronicky diferak.
Se samosvorem by bylo asi o level dal.
o 15.02.2016, 20:01 | ps
Kamil07: kde jsi četl, že to nemá samosvor?

Cupra má stejně jako Octavia RS 230 VAQ = diferenciál s elektronicky řízenou svorností. Má dle všeho stejný diferák jako Cupová Cupra Fulína, ta je však agresivněji naladěná s možností přepínání režimů a svorností (standardní Cupra má pouze tuším dvě volby nastavení).

[ Link ]
[ Link ]

Ostatní mají pouze XDS, což je elektronické "přibrzďování" kol. Kdo s tím jel, tak ten záběr vnitřního kola v zatáčce musel poznat.
o 15.02.2016, 21:09 | Kamil07 | Upraveno: 2016-02-15 21:10:57
ps: [ Link ]

Neni samosvor jako samosvor :-)
o 15.02.2016, 21:12 | Veider
Souhlas, zaběr kola je fakt znát, zkoušel jsem jak Cupru tak i RS 230. Nicméně výkonově je bohužel 230 o dost slabší a je to i hodně znát.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3889 sekund.