Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > KO alternátor?

 o Navštíveno 3175x o
o 20.01.2016, 12:40 | GooGoo
Nevím jestli je alternátor špatný, zatím auto staruje normálně i rano v mrazech. Chtěl jsem si jen ověřit v jakém stavu je baterie (stáří 2-3roky) a měla 12,0V. Tak jsem si ověřoval dobíjení. Baterie je vzadu v kufru (BMW) přímo na baterii je zhruba 14,5V a při změně otáček napětí kolísá viz video. Při startu jde napětí pod 11V a pak se pomalinku zvedá.

Youtube video:


o 20.01.2016, 15:57 | Jozzo
máš to dobrý :)
o 20.01.2016, 17:08 | GooGoo
Tak dobré to není :( zajel jsem pro jistotu na test do servisu a na obrázku je výsledek. Regulátor špatně funguje

foto k příspěvku  od GooGoo

o 20.01.2016, 22:16 | radek.613
Když je na baterce 14,5V, jak mohl pan Bosch naměřit 11,93? :-D :-D :-D Že by "důležitá krabička pro zákazníky", aby cálovali za neexistující opravy?
o 20.01.2016, 22:38 | GooGoo
No to netuším. Ale po dnešních různých měření se ničemu nedivím. Třeba když jsem ráno měřil baterku tak měla 13.4 V bez nastartovaneho motoru a když jsem k tomu zapnul světla, napětí ještě povyskocilo na 13.9V :D asi vadný merak páč jednu chvíli při dobíjení ukázal i přes 18V. Nebo si regulátor dělá co chce, nevím....
o 20.01.2016, 23:09 | Jozzo
něco je tady špatně...podle toho videa co jsi ukázal, tak je vše v normě
o 20.01.2016, 23:29 | mr.brain
Použij jiný multimetr anebo ho otestuj na jiném zdroji, kde víš, jaké je napětí, abys měl jistotu, že to měří normálně.

Podle toho videa je divné to pomalé zvedání napětí po startu, ale pak to začne dobíjet úplně normálně.
o 21.01.2016, 07:12 | Bart 007
nebo zkus napřed vyměnit baterii v měřáku :-)
mě to pomohlo
o 21.01.2016, 16:28 | Honza2.016v
mě diag u auta ukazujenapětí palubní sítě klidně o 1-2Volty méně než je na svorkách..

důvodem jsou drátky co vedou do diagnostický zásuvky a občas neškodí projít a očistit veškerý kostry co najdeš... v minulosti jsme řešil chybovou hlášku "ASR/EBD failure" po důkladnějším studování danýho kódu to na ěm vyplivlo fakt, že jendotka "spadne" kdžy je napětí palubní sítě nižšší než předepsaný... stačilo očistit kostry a byl po hlášce a chybě...


pokud má auto najeto cca 150tkm, tak altík už má nárok na repas a s ním i startér..kolem 200tkm začínaj vypovídat službu... osobní zkušenost ze 3 aut kde mi tyto 2 komponenty vypověděli službu a po repasu vše OK :)
o 21.01.2016, 19:18 | GooGoo | Upraveno: 2016-01-21 19:23:54
Začíná se situace komplikovat. Vcera jsem baterii nabil, do rana nechal nepripojenou, to mela 12,7V ale jen co jsem pridelal svorky hned napeti kleslo na 12,3V, zapnul jsem svetla, vyhrev sedacek a okna a uz napeti bylo 11,5V. Pujcil jsem si novou baterii a při stejné zátěži měla také 11,5V. Změřil jsem i odběr proudu při klidovém režimu a ten je 55mA, nevím jestli je to moc...Pak se zkoušelo měřit napětí přimo na baterce, v předu u altiku a pres diag vše v rozdílu do O,1V to si myslim je v pořádku.

Altik byl preventivne na repas v 3/2015 elektronika byla v poradku jen vymena nejakych mechanickych casti...
o 21.01.2016, 19:38 | Jozzo
klidový odběr 55mA je v normě
to že kleslo napětí z 12,7 na 12,3 je taky v pořádku.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.432 sekund.