Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: oprávněnost reklamace

 o Navštíveno 2693x o
o 01.02.2016, 10:05 | CRK
Prodal jsem telefon a dal na něj záruku a teď mi kupující píše, že se mu zaseknul a dal ho někam opravit a že se to nepovedlo. Není to náhodou neoprávněný zásah a tedy důvod k zamítnutí reklamace? Já sem mu nedovolil, aby se v tom někdo hrabal. Díky


o 01.02.2016, 11:03 | HIGHTOWER
Obecně reklamace se řeší u toho, kdo dal záruku, připadně tam, kam odkazuje prodávající.

Záruku měl řešit u tebe.

Záruku jsi dal v jakém změní? Písemně, podmínky záruky uvedeny? Pokud ne, tak dle zákona. Ale nevím, zda zle vymáhat záruku po FO, pokud není např. uvedeno, že v případě závady vrátím peníze nebo zajistím opravu apod. Tedy počítám, že jsi to prodal jako osoba, ne FO podnikající či firma?
o 01.02.2016, 13:41 | Horal-11
přesně, je to jeho blbost, že to řešil mimo tebe, dneska je svět plnej vychcánků, co by si rádi přišli k penězům.... se* na něj
o 01.02.2016, 14:22 | CRK
Prodal jsem ho jako firma a že má záruku. Tedy pokud nastane nějaká závada, která nevznikne jeho chybou, tak to opravím. Asi tak nějak. Žádný přesný záruční podmínky stanovený nebyly.
o 01.02.2016, 14:34 | lambados
Crk. Ty jsi na nej dal zaruku nebo ten telefon byl jeste v zaruce?prodal jsi ho jako pouzity? No teoreticky muze resit bud pres tebe nebo poslat primo autorizovanymu servisu. V okamzik, kdy to dal opravit jinam. Tak je to zasah do telefonu a zaruka automaticky zanika. Podle me kdyz koupim telefon v datartu, tak mi taky neuznaj fakturu za opravu v mobil pohotovosti. Ale poslou primo autorizovanymu servisu a ten prvne posoudi proc se stalo. Bud uzna nebo neuzna zavadu v zaruce a pak opravi nebo navrhne alternativu. Ja byt tebou bych odpovedel. Bohuzel, ale na zaklade zasahu do pristroje neautorizovanym servisem vam zaruka automaticky zanika. Bude chtit vedet rozdil mezi servisem a autorizovanym. Je to jednoduche. Autorizovany servis ma veskere prislusenstvi k odborne montazi, demontazi a prisne stanovene pracovni postupy dle vyrobce. Jakykoli jiny zasah = zaruka zanika. V eshopu jsem taky skladal pc. Slozili hom poslali slozenej. A plomby. I kdyz jsem koupil komponenty. A zaplatil komponenty, tak na ne nemuzu sahnout. Jsou pod plombou. Odejde grafarna. Nemuzu ji vymontovat a reklamovat. A musim odvest celej kompl. Aby oni odsroubovami 2 sroubky a vycvakli ji.
o 01.02.2016, 14:36 | Lufas
Tak zaseknuti, mohlo vzniknout i treba instalaci nejaky appky a nemusi to byt chyba hardwaru ne?
o 01.02.2016, 14:51 | Mr.Scully
Teoreticky bys mu měl dokázat, že k záseku došlo jeho chybou. tzn. že se hrabal v něčem, v čem neměl (custom ROM apod.). Prvních šest měsíců se má za to, že chyba byla v telefonu už při převzetí a je na prodejci, aby to rozporoval.
o 01.02.2016, 15:26 | CRK
Vzhledem k tomu, že píše, že ho někde nechal opravovat, tak se v tom evidentně někdo hrabal a vzhledem k tomu, že si to nejdřív dával někam sám, tak možná ani neměl čistý svědomí a když to nevyšlo, tak to na mě zkouší...
o 01.02.2016, 17:58 | HIGHTOWER
teď mě napadlo, na faktuře, účtence, je uvedeno, že je fakt záruka? Nově už záruka není automatická, je to vždy na dohodě, zda prodávající ji dává nebo ne, ne?
o 01.02.2016, 21:18 | CRK
cože?
o 02.02.2016, 22:23 | CRK
tak sem teď zjistil, že mám v reklamačních podmínkách zánik záruky, když do toho bude někdo strkat rypák :D ani sem to nevěděl :)
o 02.02.2016, 23:06 | Kamil07
I kdyby jsi nemel, tak je nesmysl to opravovat po nejakem patlalovi, kteri vic dojebe, nez opravi.
o 03.02.2016, 09:29 | Horal-11
CRK: teď ho můžeš poslat pěkně se vší svátostí do pitchi a chtít veřejnou omluvu v Blesku
o 03.02.2016, 09:30 | AllInOne
CRK je slusnej chlapec...nebojim se z jeho strany, ze by nedoslo k nejake kompenzaci, at uz financni a nebo jinou formou :D
o 03.02.2016, 10:05 | DaveF
udělal chybu,má smůlu
o 03.02.2016, 14:24 | Mr.Scully
HIGHTOWER - nechci se mýlit, ale jediné, co už není automatické, je ta dvouletá záruka. Ale jinak nějaká záruka ze zákona podle mě je vždycky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 1.0162 sekund.