
Navštíveno 2691x


01.02.2016, 10:05 |
CRK Prodal jsem telefon a dal na něj záruku a teď mi kupující píše, že se mu zaseknul a dal ho někam opravit a že se to nepovedlo. Není to náhodou neoprávněný zásah a tedy důvod k zamítnutí reklamace? Já sem mu nedovolil, aby se v tom někdo hrabal. Díky
Obecně reklamace se řeší u toho, kdo dal záruku, připadně tam, kam odkazuje prodávající.
Záruku měl řešit u tebe.
Záruku jsi dal v jakém změní? Písemně, podmínky záruky uvedeny? Pokud ne, tak dle zákona. Ale nevím, zda zle vymáhat záruku po FO, pokud není např. uvedeno, že v případě závady vrátím peníze nebo zajistím opravu apod. Tedy počítám, že jsi to prodal jako osoba, ne FO podnikající či firma?
přesně, je to jeho blbost, že to řešil mimo tebe, dneska je svět plnej vychcánků, co by si rádi přišli k penězům.... se* na něj

01.02.2016, 14:22 |
CRK Prodal jsem ho jako firma a že má záruku. Tedy pokud nastane nějaká závada, která nevznikne jeho chybou, tak to opravím. Asi tak nějak. Žádný přesný záruční podmínky stanovený nebyly.
Crk. Ty jsi na nej dal zaruku nebo ten telefon byl jeste v zaruce?prodal jsi ho jako pouzity? No teoreticky muze resit bud pres tebe nebo poslat primo autorizovanymu servisu. V okamzik, kdy to dal opravit jinam. Tak je to zasah do telefonu a zaruka automaticky zanika. Podle me kdyz koupim telefon v datartu, tak mi taky neuznaj fakturu za opravu v mobil pohotovosti. Ale poslou primo autorizovanymu servisu a ten prvne posoudi proc se stalo. Bud uzna nebo neuzna zavadu v zaruce a pak opravi nebo navrhne alternativu. Ja byt tebou bych odpovedel. Bohuzel, ale na zaklade zasahu do pristroje neautorizovanym servisem vam zaruka automaticky zanika. Bude chtit vedet rozdil mezi servisem a autorizovanym. Je to jednoduche. Autorizovany servis ma veskere prislusenstvi k odborne montazi, demontazi a prisne stanovene pracovni postupy dle vyrobce. Jakykoli jiny zasah = zaruka zanika. V eshopu jsem taky skladal pc. Slozili hom poslali slozenej. A plomby. I kdyz jsem koupil komponenty. A zaplatil komponenty, tak na ne nemuzu sahnout. Jsou pod plombou. Odejde grafarna. Nemuzu ji vymontovat a reklamovat. A musim odvest celej kompl. Aby oni odsroubovami 2 sroubky a vycvakli ji.

01.02.2016, 14:36 |
Lufas Tak zaseknuti, mohlo vzniknout i treba instalaci nejaky appky a nemusi to byt chyba hardwaru ne?
Teoreticky bys mu měl dokázat, že k záseku došlo jeho chybou. tzn. že se hrabal v něčem, v čem neměl (custom ROM apod.). Prvních šest měsíců se má za to, že chyba byla v telefonu už při převzetí a je na prodejci, aby to rozporoval.

01.02.2016, 15:26 |
CRK Vzhledem k tomu, že píše, že ho někde nechal opravovat, tak se v tom evidentně někdo hrabal a vzhledem k tomu, že si to nejdřív dával někam sám, tak možná ani neměl čistý svědomí a když to nevyšlo, tak to na mě zkouší...
teď mě napadlo, na faktuře, účtence, je uvedeno, že je fakt záruka? Nově už záruka není automatická, je to vždy na dohodě, zda prodávající ji dává nebo ne, ne?

01.02.2016, 21:18 |
CRK cože?

02.02.2016, 22:23 |
CRK tak sem teď zjistil, že mám v reklamačních podmínkách zánik záruky, když do toho bude někdo strkat rypák :D ani sem to nevěděl :)
I kdyby jsi nemel, tak je nesmysl to opravovat po nejakem patlalovi, kteri vic dojebe, nez opravi.
CRK: teď ho můžeš poslat pěkně se vší svátostí do pitchi a chtít veřejnou omluvu v Blesku
CRK je slusnej chlapec...nebojim se z jeho strany, ze by nedoslo k nejake kompenzaci, at uz financni a nebo jinou formou :D

03.02.2016, 10:05 |
DaveF udělal chybu,má smůlu
HIGHTOWER - nechci se mýlit, ale jediné, co už není automatické, je ta dvouletá záruka. Ale jinak nějaká záruka ze zákona podle mě je vždycky.