
Navštíveno 4380x

Dlouho tu podobný dotaz nebyl, ale zase se změnila situace ;o)
Během blízkých měsíců bude už opravdu aktuální nákup nového auta.
Požadavky: kombi, benzín, rok min. 2008,aby to aspoň trochu jelo a nemusel jsem každý měsíc do dílny že se něco posralo...
Takže žádná francie ani itálie apod.
Vylučovací metodou ti moc voleb nezbývá:-)Jsem zvědav na řešení této rovniceD
Volítaný báwo a Audi resp. celý Das Konzern to nebude, pokud to má splnit pdmínku, nebýt každý měsíc v servisu:-)
Mně zůstává je červený kolo v bílým poli.S, H, možná M (rez??), T (moc nejede, není motor).
co třeba Honda CRV 2,0 benzín?

09.02.2016, 14:50 |
jz33 Subaru Forester ;-)
Prosím tě, Subaru ne!!! To jsou sra*ky.
O Mondeu jsme se spolu bavili posledně a sehnat slušnej kus se mi zatím nepovedlo. Ale je to největší kandidát spolu s RS Octávkou II.řady.
CRV? Vypadám jak ..., ;) Moc se mi nelíbí designově.
Zdeny: u japonců tak možná ta Mazda 6. U Subaru se trochu bojím právě servisu u těch starších ročníků. Toyota jedině Avensis, ale to jsem jinde cenově.

09.02.2016, 15:11 |
jz33 | Upraveno: 2016-02-09 15:14:43
Zdeny60: Možná nové s dieslem, ale starší 2.5XT sračka rozhodně není ;-) Známý má už několik let, nic katastrofálního na autě není a jede opravdu hodně dobře plus má velký zav. prostor.
jenže když se na něm něco po*ere tak to stojí zato...

09.02.2016, 15:33 |
jz33 Tak pokud někdo má 250 000 na auto, tak by měl mít i na opravu případné závady. Cena dílů na forestera není nijak závratná...
Nemyslel to "Subaru" Zdeny60 spíše ironicky?
Není to kombi, je to o 2 roky starší, ale nemůžu si pomoct :).
Já bych šel do Lexus GS430 2006+ :).

09.02.2016, 16:10 |
Kapka (M)
Zdeny60: jen dotaz ze zvědavosti, co je to za značku "červený kolo v bílým poli.S" nějak ne a ne na to přijít :-( Díky
Honda
Mazda
Toyota chápu, ale S? To Subaru nebude a jinak?
HIGHTOWER : Zdeny tím nemyslel konkrétní značku ale Japonsko :-)
Fordik: benzínových Mondeí je v inzercích celkem dost, já bych neváhal, zatím jsou lidi pořád omámení a zadušení sazema z nafťáků, a ceny, výbavy i opotřebení benzínových verzí jsou sympatické....
Ja bych ty francouze zas tak nezatracoval, konkretne trojkova laguna muze byt fakt dobra volba, kvalitou a spolehlivosti je to uplne jinde nez ta dvojkova pastika co se posrala uz ve showroomu. Navic to trpi podobnou veci co zminuje Radek a navic jeste je to nadstaveno prave tou povesti predchozi verze. TJ tady z fora jednu prodaval, ale byl to dyzl.
Aha, to už mi je jasné, tak díky, odpovídá to S, H, M a T :-))) Má pravdu chlapec chytrý ;-) Taky mi to zůstává jedině
Hoši, bylo to myšleno částečně ironicky a to z následujícího důvodu:jak si možná někdo všimnul, tak před vániocemi jsem koupil Outbacka 2012s 2,5i ve full náloži, co se do nich kdy dávala - chybí jen vodotrysk a orloj.
A kdo mě zná, tak ví, že současně mám i Legacy 2006 s 2,0R (ke dnešku - asi 230tkm, nevím přesně, jsem nyní v Bělorusku už nějaký čas). Když to shrnu, tak poslední kvalitní modely Subaru skončily právě s Legacy IV do FL, tedy s rokem přelom 06/07. Od tohoto data - tedy model IV facelift a zejkména pak nová řada šla s kvalitou katastrofálně do kytek, Musím to, jakožto majitel třetího SUbaru uznat, bohužel nerad, ale je to tak. Největší pokles kvality byl mezi IV FL a modelem V. Tedy toho zvětšenho modelu. Ačkoliv základní rysy a znaky Subaru tam pořád jsou, tak Legacy IV s Outbacekm V jsou dvě nesouměřitelná auta, hovořím o kvalitě, ale i o jízdních vlastnostech. Spolehlivost se zdá, zůstala stále sice dobrá, ale obecně majitelé těchto modelů vzpomínají na přecchozí řadu. Tak je to i u mě. Přesednutí z Ouotbacka do 10 roků starého Legacy je prostě obrovský rozdíl - v jízdních vlastnostech, projevu auta jako celku, posezení, tichu a dalším. Outback opustil filozofii SUbaru, co ctily modely Legacy a částečně i Forester (2005-2007) a je to jen ku škodě věci. Auta ztratila svoji mrštnost a hlavně tu schopnost vlézt člověku pod kůžio, jak se říká. Já, když mohu, tak si beru na cestu radši Legacy, protože to auto má v sobě jisté kouzlo a je z něho cíti preciznost - mnozí si asi klepou na hlavu, ale po skoro deseti letech neexistuje, že by netěsnila bezrámová okna, neexistuje, že by se něco pokazilo na elektirce, neexistuje ani omylem náznak koroze na akstli, původní ložiska, tlumiče, brzdy dělaný poprvé loni!!!!! Ano, auito má své mouchy v podbě blbě vyřešného2hm setrvátku (Valeo, Sach už to vyřešil) a po 9 letech děravého zadního dílu výfuku. Ale to mu rád odpustím. Olej nežer ani mililitr, spotřeba benzénu je pod 8/100, geometrie je špičkocá, protože se mi vůbec nesjíždí vnější hrny gum, jako třeba na Das Auto (jak na Superbu, tak na Oktávkách), gumy mi vydrří klidně 60tkm (Michelin). Dnes vím, že pokud chchi velké kombi a japonce s manuálem,jiná volba není - madu jsem okamžitě zavrhnul kvůli nevalné povětsi díky korozi, Honda Accord je mrňavá, Toyota nemá motory. Co zbývá? Jedině Subaru, ale Legacy s manuálem je jen 2,0, Outback má aspoň 2,5 a ta celkem jede a nežere. Ale je to daň za to, že to je de factpo jediný velký kombík s manuálem a navíc od značky, která patří mzi ty spolehlivé a relativně lěvné na servis (zní to blbě, ale je to tak, aspoˇm moje Legacy na servisu nestálo žádný balík, nebát té nešťatsné výměny 2hmoty a náhradou za 1hmotu zh Forstera, to vše vč. spojky asi za 12 tisíc vč. práce). Tlumiče původní, ložiska původní, olje nežere.
Proto, kdyybch dnes shánělspolehlivé kombi a měl na něj 250 tisíc, jedu do Němec a tam si pořídím málo jetou Legacy s H6, která se ještě sehnat dá a tu bych si opečovával, jako oko v hlavě. Měl jsem ji (jak skončila, si tu mnozí pamatují) a to bylo auto, které mělo extrémně dobrý poměr ceny a UH. Lidé jsou zblblí masáží a mají zafixované, že H6 s 180kW musí žrát i kmeny od stromů, nejen trávu, podél silnice a díky tomu lze občas narazit na výtečný kus za dobré peníze. A zejkména Legacy s tímot motorem je velmi dobrá kombinace radosti z jízdy, spotřeba a spolehlivosti. Občas e sice zadaří a praskne těsnění pod hlavou, takže pak to stojí balíček peněz, ale to se dá vše odpustit - jiný auto s tímto výkonem, spolhlivostí a hlavně jídzními vlastnstmi - když nechchi F a němce, není. Já ho mám jako svůj sen stále vhlavě, že jednou trefím na manuál SPecB a ten si uděám k obrazu svému. Ztaím hledám, ale nic kloudného, co by stálo za řeč, není.
A co se týká Forestera - tak od modelévho roku 2008 a výše to nemá vůbec smysl. 2,0i nejede, protože je to těžký, 2,5XT v totmo modelu je nanic, protože to fakticky žere, díky váze a velikosti, dýzl je zcela mio diskuzi, takže pokud Forester, zbývá jen a pouze atmo 2006-2008 s 2,0 a 116kW (ceůkek jede a nežere) a nebo XT, ale je třwba se připravit na poněkud vyšší bumbavost a taky na to, že tomuto motoru se závady občas nevyhnou: Ale když se to ošetří, pak to emá chybu. Dodnes vzpomínám, jak mě jeden subarista svezl v XT poladěnemé skoro na roveň Forestera STI a jen sjem němě čuměl. To jsem tenrkýt chtěl, ale nechtěl prodat svoje a jiný v totmo provedení nebylo. Proto jsem nakonec skončil u SpecB s H6, ale ani tak jsem toho moc nelitoval, H6 mi sedla.
PS. překlepů tam je milion, tak čekám, kdo s eozve jako rhvní:-) Ale obsah pochopí každý. (snad)

09.02.2016, 19:30 |
Losky Za mě Laguna 3 a Mondeo, pokud si to pár let necháš. Ale i tak na nich budeš dost tratit. Tahle auta si neumí udržet cenu, ale jsou pěkná a i jedou, hlavně tedy Mondeo

09.02.2016, 20:31 |
tj Jeste jsem ji nestihl vystavit na bazar :-) ale uz to tu padlo zaprve je to nafta, zadruhe francouz a zatreti je to prez limit... :-)

09.02.2016, 20:35 |
nome
jz33:s běžnými věcmi pocitam,mám na mysli to co řeší třeba moji 3 kolegové v práci,kteří si v posledním roce koupili všichni naftový auta a není měsíc aby něco neresili,povětšinou s motorem :)
Bydlim v rodinném domku a chystame se stavět,takže kombi je nutnost.Jinak bych měl i jiné adepty.
Kapka:s těmi ecoboosty nemám nějak zkušenost a rad bych aby to pár kilaku vydrželo.O tom druhém vím a chystame se na něj.Ale díky :)
radek.613:benzínových ano,ale 1.6 nebo 2.0 a to akorát žere a nejede.Ono přeci jen Mondeo něco váží a vím jak se hýbe můj tridver se 130konmi.Takže skoro to samy v autě co má o půl tuny víc by nebyla moc výhra.
K francouzským autům nemám prostě moc důvěru :/
Zdeny60:na ty japonce mrknu.Mazda měla problém s korozi do roku 2005,pak už to vychytali.Jak jsou na tom ostatní netusim,ale pohledam.

09.02.2016, 20:38 |
tj chapu :-) ale jak tu padlo.. L3 je uplne jiny auto nez pruserova L2... za akt. 72tis bez jedineho servisniho zasahu a problemu..

09.02.2016, 20:53 |
jz33 Fordik: Ano diesel ;-) ale já diesel nemám rád ;-) Upřímně řečeno je mi fuk, kolik to žere. Takže jednoznačně forester 2.5XT dle zkušeností. Jedna z mála čtyřkolek, které fungují i přes uživatelskou nezkušenost ;-)
Bart 007:auto dobrý,motor taky.Ale když už budu utrácet takový peníze,chci tenhle vnitřek :)

Ecoboostu bych se nebal a v Mondeu jede opravdu velice dobre. Jo zere o neco vic nez v nafte, ale neni problem s DPF atd.

09.02.2016, 21:03 |
tj tak davat 1,5 dci do laguny je nesmysl.. ja mam 2.0 dci bez FAPu... srovnat s pohodlim zrovna C5 nejde hodne aut.. ale rozhodne je pohodlnejsi a tissi nez treba O2... jo se zpracovanim interieru a nejakym tim povrznutim maji pravdu... zase se na to ale imho da i koukat :-)

Bart 007:o tom vím taky :) Ale co sem si dnes četl,tak se mi začíná líbit ten 2.0 ecoboost :)
Fordik:jestli chces takovejhle vnitrek tak pravostrany auta bejvaj levny :-D
tak ten asi nebude do 250
riviera.kidd: lepší? :o)

V teto (posledni obrazek) vybave do 250? Jedna se pravdepodobne o Titanium S po faceliftu....takze nevim nevim :)

11.02.2016, 09:52 |
Kapka (M)
Ten posledni je Titanium S pře Faceliftem...taky jsem ho snachněl..ale je jich jak šafranu..
za tyhle kacaky bys mozna uz sehnal rozumnou e91 325/330i..:)
Ale 2005-07 spis no..
Kapka: podle ceho soudis, ze je to pred-facelift?
camron: je to z tohoto článku
[ Link ] , takže před fl

11.02.2016, 16:50 |
Kapka (M)
Protože ho mám doma..před FL Titanium X..kuže alcantra atd :-)

11.02.2016, 18:46 |
Lubak Titanium S - má vždy černé sedačky s červeným prošitím, která je i na volantu a manžetě řadící páky a sadu exterierových doplňků - prahy, nárazníkyatd.
Titanium X - interier čalounění kůže/alcantra občas i kůže s látkou, exterierově můžu vypadat jako klasické Titanium.