Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > rada nehoda a pojištovna Wustenrot

 o Navštíveno 4802x o
o 10.03.2016, 23:21 | cendler
Zdravím, řeším teď jednu věc, 27.1.2016 mě jedna paní nabourala, normalně jsem za ni přijel a on začla couvat, tak jsem se pokusil taky, ale než automat zařadil, tak bylo ve mě, ale dost jsem to zmírnil, že jsem i vytočil kola, ale stejně mám odřený a promáčklý blatní, prasklý nárazník a prasklé světlo a pak po sundání nárazníku i prasklý filtr box, co je hned pod tím nárazníkem, paní se nebránila, všechno jsme sepsaly, říkám ji že to mám nahrané na kameře co mám v autě, ona ne, že to nebude řešit, že to nahlásí, že to byla její chyba, to se komplet sepsalo do toho protokolu o nehodě, já to nahlásil, uběhnul týden nic se nedělo, tak jsem urgoval na pojišťovně, co se jako bude dít dál, řekly mi tady u nás vě městě servis, kde si to můžu nechat nafotit, tak jsem tam zajel, tam vše vyfotily napsaly a řekl jsem jim, že to chci spočítat rozpočtem a že ještě se domluvím s mojím servisem, aby se to rozebralo, aby se udělala doprohlídka, pár dní po tomhle mi přišel i dopis, že mají událost zaznamenanou a nějaký další protokol, stím jestli jsem vše udal,tak to řešit nemusím, tak jsem si domluvil svůj servis, volal na pojisťovnu o doprohlídku, ta se spojila s mým servisem a řekly jim, že to mají nafotit sami a poslat jim fotky, což se stalo, zjistilo se jak se čekalo, blatník, nárazník, světlo xenon, filtrbox a zase se čekalo, uplynulo 14dní a nic, tak tam zase volám na čem to vázne a prej jim chybí protokol co mi poslaly o vyplňění stím, že ho potřebují, ikdyž je skoro stejný, jako už mají, co jsem vyplňoval s paní při nehodě, ale OK, vyplnil jsem a poslal email, v pondělí je to zase 14dní a zase nic.
Co mám dělat? pojišťovna je Wustenrot, kolik na to mají času, dá se stím jezdit, filtrbox jsem si sehnal jiný takže dobrý, svělo mi leží na nárazníku, takže to není tak hrozný, ale sere mě jak se to vleče, protože když mi dají málo, tak to vezu do originálu, ať to opraví oni, protože nárazník se dá koupit jen v originálu, světlo xenon je taky pěkně mastný a blatník, kapota je malinko škráblá, takže jen lak, nevím co jim tak dlouho trvá.
Co vy na to?

foto k příspěvku  od cendler



o 10.03.2016, 23:31 | madmaik
Stalo se mi cca to samy co tobe,pan taky wustenrot,trva to cca stejne tak dlouho a dnes mi rekli ze maj na to 90 dni a mame cekat
o 10.03.2016, 23:31 | AllInOne
Co ja na to?
No....pani ma blbou pojistovnu, no...cekat, urgovat na infolince...
o 10.03.2016, 23:33 | AllInOne
Lidi toto neresi, hlavne ze maj o 3.80kc levnejsi rocni pojistne.
Dokud se nic nestane, je to pohoda.
o 11.03.2016, 08:43 | koren
hlavne Wustenrot pojistovny uz patri Allianz...
o 11.03.2016, 12:31 | tommas
Já mám s Wustenrot dobrou zkušenost. Cca dva roky zpátky do mě taky ťukanec. Do týdne přijel chlappík nafotit auto, do měsíce peníze na účtu.
o 11.03.2016, 21:49 | cendler
madmaik : tak tady informuj, jak jsi na tom ty a klidně dej foto, co máš ty

AllinOne : jo to máš pravdu, popravdě taky bych neřešil, když bych někoho naboural, od toho si platím pojištění, aby to za mě řešila pojišťovna, takže jí se nedivím a u ní nic neřeším, jen ten přístup téhle pojišťovny je tryskní

Koren : ano, to patří, to jsem se taky dozvěděl

tommas : do měsíce, při dnešní rychlosti, co slyším od lidí, tak normální pojišťovny max 14dní máš peníze
o 13.03.2016, 10:34 | Zdeny60
Jak to čtu, asi zlatá ČP. Nafoceno obvykle ještě ten den, protokol taky, žátné průtahy. Když jsem měl auto u KOOP (SPecB), tak to trvalo 3 měsíce, než jsem z nich vyrazil prachy a to jsem musel ještě psát dopisy s upozorněním, že věc zveřejním ve VPSP. Po tomto jednání jsem šel k ČP (kde mám i dům, domácnost a další 3 auta) a mám svatej klid.
o 13.03.2016, 10:56 | cendler
Zdeny60 : máš pravdu, ale máš svatý klid když něco řešíš ty se svojí pojišťovnou, což já s mýma pojistkama mám taky, bohužel já jsem momentálně ten kdo řeší něco s jinou pojišťovnou a to je ten průser, a nejsou žádný páky, aby to nějak urychlily, přijde mi, že jim je to i jedno, kdybych to dal rovnou do originálu, tak to neřeším, ale teď po takové době, jsem prostě zvědaví co mi nabídnou, do originálu to podlé mé makléřky můžu dát vždycky, mám výhodu, že je to celkem málo bourané, ale kdyby to bylo hodně nevím, co bych dělal a pochybuji, že by mi platily tak dlouho náhradní vozidlo.

Teď mě napadla myšlenka, ze zákonu mám nárok na náhradní vozidlo, je tak i když mám dáno cenu rozpočtem, protože kdybych si půjčim někde auto na pojišťovnu, tak by se asi více snažily.
o 13.03.2016, 21:37 | 20bad
Další z možností je předžalobní výzva s doručenkou do rukou té paní co tě nabourala, kde budeš požadovat uhradit vzniklou škodu. Ona je původcem škody a ona má hradit. Tahle výzva může věc rozhýbat neboť ona bude zpravidla tlačit na svou pojišťovnu, aby ve věci konala, ona jí spíše donutí než ty. Tu výzvu můžeš napsat sám, vzorů najdeš na netu dost. Důležité je prokazatelné doručení, proto s doručenkou. A pokud se dále nic nestane a pojišťovna nezaplatí, tak ti stejně nezbyde než jít do občansko právního sporu a tam by ta předžalobní výzva měla být, abys mohl mít šanci na náhradu soudních výloh.
o 14.03.2016, 08:20 | cendler
20bad : děkuju za reakci, tohle mi už přijde jako extrém, popravdě nechci někoho stresovat dalšího se soudama, ale je pravda, jakmile to bude těch jejich 90dní, tak mi nic jiného nezbyde
o 14.03.2016, 09:56 | SilverGhost
Podle jakého zákona máš nárok na náhradní vozidlo? To by mě zajímalo?
o 14.03.2016, 11:03 | 20bad
Ano je to svým způsobem extrém, ale na druhou stranu, starat by se měl hlavně ten kdo něco způsobil, ona to asi nějakým způsobem nahlásila, mohla třeba uvést, že se necítí vina, a dál se nestará, zato ty máš starosti a běhání a budeš po dobu opravy bez auta. Uvidíš za těch 90dní.
A k náhradním vozidlu se domnívám, že nikde není výslovně napsáno, kdy se vozidlo hradí, ale dle občanského zákoníku se hradí vzniklá škoda a újma, což může být i to, že vozidlo denně užívám( vozím děti do školy, na nákupy, do práce atd.) a po dobu opravy nemohu, to bych cítil jako újmu a žádal bych náhradu. Proto bych se zeptal v pojišťovně viníka jak mám postupovat, když chci náhradní vozidlo, aby mi(půjčovně) ho proplatili. By mě zajímalo jak by ti odůvodňovali, že nárok nemáš. U firemních vozidel k výdělečné činnosti to proplatit problém není. Dneska není doba kdy by ti to sami cpali, vždy se musí člověk starat hlavně sám.
o 14.03.2016, 21:22 | cendler
SilverGhost : no to mi řekly v origo servisu Fiat, ale asi pravda, že to myslely, že na to mám nárok podle zákona po dobu opravy vozidla.

20bad : no auto je moje, ale používám ho jako služební, jezdím sním každý den a dávám firmě cesťáky, které mi proplácí, takže auto potřebuji každý den a to bez problému dokážu doložit za poslední 8let. No asi zkusím zase zavolat na hot-line v jaké fázi to je a rovnou se na tohle taky zeptám, to mě nenapadlo. teď tam volám skoro každý den, nedělá mi to problém, stejně sedím v autě, když někam jedu, tak si rád poslechnu toho Smetanu co mají jako znělku a klasika je než se k někomu dovolám, tak je to cca 20min, jinak mě dostává že řeší všechno poštou, žádné emaily, že prej to takhle neřeší, pouze papírovou metodou, jako za opic, strašný
o 15.03.2016, 16:36 | cendler
madmaik : máš nějakou zprávu? teď jsem četl komentáře na facebooku od lidí co tam píšou na wustenrot stránky, a kdykoliv tam bylo něco o proplácení od nich, tak těžký problém, tak se pomalu připravuji na nejhorší
o 15.03.2016, 23:20 | Kotass
Tohle mám (bohudík) za sebou.
Léto 2015, polský kamion přejel odbočku a nechtěl se otáčet. :)
Svědek, kamerový záznam, protokol od PČR .. všechno bylo. Akurát chybělo přiznání od Pšonka, takže správní řízení a 2 měsíce intenzivního masírování Uniqua pojišťovny, aby neotálela a peníze poslala (52k rozpočtem).
Už jsem na ně skoro posílal právníka, když mě zachránil ochotnej člověk z polský leasingovky.
Nakonec i správní řízení dopadlo a viník byl potrestán, leč vše je u nás na dloooouhé čekání a pojišťovnám se platit nechce.
Ad náhradní vozidlo - pokud to je rozpočtem tak máš nárok na zápůjčku pouze po dobu opravy (nikoliv po dobu kdy čekáš na peníze) a navíc z toho odečtou amortizaci Tvýho vlastního auta, radím podrobně přečíst podmínky.
Hodně štěstí, optimismu a pevných nervů. ;)

Youtube video:
o 16.03.2016, 10:58 | Kamil07
Dnes me sundal deda a taky Wüstenrot, takze se mam asi na co tesit :-D
o 16.03.2016, 23:11 | cendler
Kamil07 : tak to nezávidím, ale zase pokud to dáš do servisu, tak asi neřešíš, servis si počká a ty máš náhradní vozidlo, já zatím čekám, do servisu to můžu dát vždycky, a nemám to moc, ale i tak je tam odhadem +- 50tkč
o 17.03.2016, 07:51 | Kamil07
Butu to resit rozpoctem, tak postupne pridam info ja jsem dopadl.
o 17.03.2016, 08:33 | DaveX
Kotass: pěkně jste se mu za ten kamion schovali :) Ale naštěstí je to ta lepší verze potkání se s kamionem. Já předevčírem míjel toto [ Link ] a vypadalo to teda hodně děsivě.
o 22.03.2016, 12:41 | Kamil07 | Upraveno: 2016-03-22 12:42:35
2x
o 22.03.2016, 12:42 | Kamil07
Hehe, uz to zacina, technik se mel ozvat do dvou az tri pracovnich dnu, dnes je to paty pracovni den a ani obraz, ani zvuk :-D
Kdyz mi v CP rekli, ze se technik ozve do tri dnu, tak volal jeste ten den.
Nejak nechapu proc to nekde jde a jinde je to problem.
o 24.03.2016, 20:21 | madmaik
Tak ja mam zedneska aktualni info. Zacatkem tydne sme poslali stiznost a dnes vyrizeno.Jedna se o vw touran 06 a za prasky predni naraznik,znicenej podbeh,plast pod naraznikem a praskly svetlo se uracili vypocitat 8000.takze urcite budem podavat odvolani a nenecham jim ani korunu,bohuzel to neresim primo ja ale mam sto chuti obratit se na svoji pojistovnu(cpoj) aby mi provedli kalkulaci oni.nebo se budu muset obratit na soudniho znalnce.auto sem neopravoval,ale jen co jsem koukal na ceny,tak naraznik bez laku 10t svetlo original 5t
o 24.03.2016, 21:08 | Kamil07 | Upraveno: 2016-03-24 21:09:16
To je dost malo, 8 000,- Kc jsem dostal od CP za skoro neviditelny skrabanec na hrane zadniho narazniku a zadniho blatniku, cele to melo max 3 cm a slo to temer cele zalestit, ale technik rekl jasne, ze ho nezajima, jestli je to malo, nebo moc, proste vznikla skoda, tak se to musi resit.
o 24.03.2016, 23:18 | cendler
Tak moje info je takové, minulý týden ve středu jsem přes kamaráda co dělá u nich na nějaké vysoké pozici, ale né v pojišťovně, ale někde jinde, ale psal email přímo vedoucímu pojišťovny, kde je problém, on se jemu umluvil, že to trvá tak dlouho, ve čtvrtek mu napsal, že to mají spočítané a že to ukončují, v pondělí mi přišly peníze a to 50.120kč, takže musím říct, že díky kamarádovy se hodně hnuly ledy, že se to někam hlo, mám i kontakt na toho šéfa, tak mám chuť mu přímo napsat, ale budu to řešit oficiální cestou, když vezmu, tak ceny originál dílů, bohužel díly krom blatníku se koupit v druhovýrobě nědají
pravé přední světlo xenon - 26.280Kč , přední nárazník s ostřikovači světel se v druhovýrobě koupit nedá, takže jenom originál 9.664Kč, blatník originál 5.452Kč(druhovýroba levná 3.758Kč) a filtr box 5.902kč takže komplet díly vycházejí na 47.298Kč, takže mi zbývá na práci a lak 2dílů 2.822Kč, takže teď nevím co mám dělat, jestli to má smysl, nějak řešit a opravit do z dílů co seženu na vraku a jsem rád, že jsem rád, nebo to fakt odvézt do autorizáku a ať ot udělají oni, sice to neudělají pořádně, ale aspoň to udělají z originál dilů a pojišťovna se hezky prohne

Kamil07 : nějak mě to nepřekvapuje

madmaik : tak to je dobrý výsměch

P.S : jinak samozřejmně na to, že moji PU uzavřely v pátek tj. 18.3., tak pořád nepřišel žádný dopis o ukončení PU s údaji o PU, strašný, ikdyž podle kluku můžu být ještě rád, za to co poslaly
o 20.05.2016, 13:30 | Kamil07 | Upraveno: 2016-05-20 13:31:13
Tak ja do dnesniho dne nemam vyrizeno.
Obratem jsem dodal vse co po me chteli, ale udajne na jednom papire ktery jsem ani nevyplnoval chybel podpis.
No nevadi, az na to, ze mi to nikdo nezavolal, nenapsal, proste nic :-D
Tohle je nejhorsi pojistovna, kterou jsem kdy zazil.
o 20.05.2016, 14:29 | muSlim
2 cendler: presne z toho dôvodu už podobné záležitosti nechávam na zmluvných servisoch, vyberiem si vždy ten "lepší" a nech si to riešia oni a ujebú na tom koľko chcú...
o 20.05.2016, 22:18 | cendler
Kamil07 : no strašný, u mě bylo to samé, až na popud toho kamaráda, to trvalo 2dny
o 20.05.2016, 22:36 | Kamil07 | Upraveno: 2016-05-20 22:49:38
U me jde o par odrenych dilu za par korun, tak me to moc netrapi, ale mit nabourane auto a resit s nimi neco takovym stylem, tak me asi klepne.
Nechapu, jejich klient mi udela skodu a ja abych se staral a pomalu kazdy den se dotazoval, jestli je vse v poradku a nahodou neco nechybi.
Jeden telefonat z jejich strany by byl 100x rychlejsi, nez nejake dopisy, ktere ani nechodi do schranky (jeden lezel mezi letakama v krabici pod schodama) a kdyz se zeptam, proc to neposilaji alespon doporucene, tak mi kocka na infolince rekne, ze by se jim to pekne prodrazilo :-D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3382 sekund.