Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: jake auto s poh.vsech kol?

 o Navštíveno 3329x o
o 14.03.2016, 13:42 | atafari
Zdravim mistni komunitu, a prosim o radu:
mam rocni najezd cca 35tis km
soucasne auto ( Passat B5 - 81ks Syncro) mi jaksi uz dosluhuje a rad bych se tedy podival po necem novejsim/premyslim kde usetrit. Jak skloubit pohon 4x4 a nizke provozni naklady? MYslim ted jen tedy vylozene nizkou spotrebu, servis je jasny, ten je potreba vsude.

Nabizi se varianta - Subaru a LPG ovsem napriklad Zdeny to tu dost vysvetloval, a jako idealni varianta se mi to moc nejevi...samozrejme nejsem proti..takovy Forester, by mi asi nevadil.
Nafta i pres sve neduhy mi nevadi, ale benzin by byl asi lepsi.

Cenovy rozsah 150-250tis...
Par tipu bych mel:
Audi A4 Quattro, Subaru Legacy/Forester (2.0i), Passat B6..ale rad bych znal i par poznatku a komentaru odtud.

tak me prosim za tento prispevek hned neukamenujte, a diky za odpovd ;-)

H.



o 14.03.2016, 20:00 | Zdeny60
Pokud uvažješ o Subaru, tak za daný poeníz to bude starší modelová řada Legacy/Forester 2006-2007. Outback bude za tuto cenu téměř nesehantelný, aby k něčemu vypadal. Nájezdy budou kolem 200+ tisíc, takže si nechej bokem 40 tisíc na základní servis typu rozvody, brzdy, oleje, pravděpodobně nějaký díl výfuku, filtry a svíčky. To ej tak přiměřená cena. U ročníku Legacy do 2008 ještě navíc počítej s možností, že budeš muset měnit pískající dvouhmotový set od Valea, ale to spraví montáž kompletu z Forestera (jednohmotový), který je bezproblémový-osobně na něm mám už 100.000km a žádný problém. Bohužel sehnat Legacy s jasným původem a v dobrém stavu BEZ LPG (což je zásadní věc) je téměř neřešitelné, dobré kusy nejsou (leda, že bys chětl mého, uvažuji o keho prodeji na jaře, mám Outbacka). Ba ne, to byl žert, své Legacy na prodej nedám, takovou chybu bych neudělal:-)

Forester se 116kW je velmi dobrá volba, ale opět - dobré kusy nejsou. Tyto modely Legay a Forsster prostě mají svoji cenu a dobré kusy se shánějí obtížně. Subaru naftu za tyto peníze nekppíš a pokdu ano, rychle od ní pryč.
o 14.03.2016, 20:39 | assassin
nesel by ten pasik opravit? tak nizky provozni naklady uz nic jineho mit nebude....
o 14.03.2016, 20:55 | Lukybond
Dneska jsem se byl shodou okolnosti prohlidnout b5,5 96kw 4x4 a svezeni pekny... Prave mam na rozmyslenou... Ma 340najeto , ale prvni majitel tak nevim, co mas s pasatem ze dosluhuje ? Tenhle na 340 vypada hodne dobre dle meho nazoru
o 15.03.2016, 05:20 | jok3r
jeste prozrad jestli manual nebo automat protoze treba B6 4motion s DSG bude za ty penize problem
o 15.03.2016, 08:55 | jp1
ono hlavně passat B6 je 4x4 haldex jen s DSG a B5,5 má 4x4 torsen (origo quattro Audi) a klasický měničový automat, což by pro mě byla lepší volba.
Já osobně bych doporučil Passat B5,5 2,8i nebo Audi A6
o 15.03.2016, 09:06 | jp1
.......nebo udělat serivs na tom TDi, jeden z posledních, mám ho také a raději do něj něco nasypu, než ho měnit za buhví co, protože je to fakt držák :-)
o 15.03.2016, 09:09 | M.a.R.i
atafari: Z tech 81ks Syncra jednoho slusnyho postavis :).
o 15.03.2016, 09:09 | M.a.R.i
atafari: Z tech 81ks Syncra jednoho slusnyho postavis :).
o 15.03.2016, 09:27 | jok3r
jp1: no ale taky byli 4x4 jen s manualem do urcityho roku a az potom zacali davat dsg
o 15.03.2016, 09:30 | jp1
mě ten haldex nesedí (B6) a když už chce někdo tohle auto v automatu, tak nemá šanci klasický automat, který je sice pomalejší, ale pro mě ideálnější........
o 15.03.2016, 14:50 | atafari
diky chlapi, kdyz sem videl cca 100x shlednuti a zadny koment, chtel sem smazat..
pasik je dobrej, ale mam ho 6 let a zmena by byla asi prijemna..otazkou je jak moc prijemna :)
za tu dobu sem do nej nasypal asi kilco, je fakt ze motor docela ok..az na to kdyz se mi upalil za jizdy vstrik a spadl dovnitr..to byla hrozna sranda…
auto ma mouchy ve smyslu: hucici setrvak, spojka tedy pred smrti…nejaka ta rez, zadni naprava na repasi .. do který se kupodivu moc nikomu nechce, a asi tlumice komplet, rovnou i novou napravu vpredu, motor hlucny..vic nez předtím, a pak drobnosti…jako nejvetsi bonus pak nespolehlive plovaky v nadrzi :D ale na ty uz sem si zvykl…
pasik nemá ani nic moc vybavu, vim ze se da dodelat, ale nemam garaz a ani um, - nemá vyhrivane sedacky, tempomat, pal.pc, svetla nic moc…
docela se mi libi i ty audiny, ale A4ky vypadaji vevnitř skoro stejne, a zde jedine v nafte..
v rodine mame dve B6ky a jedno CCcko, a všechny v pohode, az na klasicke problémy s el.rucni brzdou
Jak byste to tedy resili vy? S tim ze tedy požadavky: nizka spotřeba, 4x4, kombi ideal, manual ???

Zdeny: diky za info, defakto to je ale spatne info pro me :( pises ze tedy by jsi shanel subaru bez LPG a to si tam pak nechal domontovat? Co nejaky kus ze zahranici (například holandsko), s jiz zastavenym LPG. Tve legacy sem tu asi nejspíš nekde videl, kdyby ses ho chtel preci zbavit v horizontu pul roku atp. dej vedet:D Koukal jsem ze třeba i v Itosce mají dost Subaru, ale mam nejak vryto do pameti ze to nejsou moc pečliví lide na pravidelny servis. Diesel urcite ne, i když jich je naprodej hromada :D proc asi..
Assassin: urcite by opravit sel, ale nejak chut rvat do toho auta peníze uz pominula….
Lukybond: to je defakto to same, sice ma ty věci
Jok3r: urcite manual, automat sem nikdy nemel, a strach z nákladného repasu
Jp1: covece, s haldexem nemam zkusenosti…pouze z octy jednickove kde to byla katastrofa :D …ta B6ka je v haldexu s manualem? Jde o to ze bych do nej musel nasypat tak pade aspon…nebo se tu najde někdo ochotny kdo by si rad přivydělat?
Mari: vedel sem ze se někdo chytne :D zkousel sem to upravit, ale neslo mi to znovu nahrat, a nechtel sem ten prispevek mit dvakrát, a vypadat jako roura :D .. mno a takhle to vyjde asi nastejno :D

Protože si vazim vasich komentaru a prispevku, podelim se o historku.
Je vecer, vystavenej z práce, nemysli mi to a zaparkuju cumakem bliz ke krovi nez je zdravo/nez obycejne. Rano vikend, po obede skočím do auta…vyjedu..v aute divna „vune“…tak pustim ventilátory na plny kule…a ze všech!! vydechu topeni zacnou litat mravenci :D takovej "ant rain"
Policajti co stoji na svém obvyklem place, nechapou co tam mavam s rukama…radsi me nechaji jet…asi 80 mravencu zabiju ještě po ceste kteří potupne vylezali z pod palubky a vsude kde se dalo…nastesti zadne uhnízděni se nekonalo.
…H.
o 15.03.2016, 17:06 | assassin | Upraveno: 2016-03-15 17:06:53
4x4 a nizka spotreba je protichudny pozadavek - take obvykle nemaji 4x4 auta nizsich trid ktera jsou jednoducha, ale drahy kary plny slozitosti... takze na levnej provoz bych taky zapomnel.
ja jsem se trosku nakazil volvo nemoci, takze bych bral v70 awd - ale tu predchozi generaci, ta soucasnou mam a to je peklo....
ale levnej provoz to mit nebude. ropak d5 v tom sice moc nezere, ale radsi bych benzin....
o 18.03.2016, 06:49 | Zdeny60
Subaru a LPG:
důvodem, proč bych chtěl výhradně auto bez LPG je to, že bych chtěl mít jistotu, že koupím motor s nenačtými sedly,shnilým potrubím výfuku a blbě instalovaným hrdlem nádrže. Mnoho firem se s s tím nepáře a klidně ti hrdlo vrazí do blatníku = hulvátství. Pěkně pod víčko, do plastu, nikoliv do plechu kastle. Pak dát LPG a o motor se starat, jak se sluší. Tzn. zkrátit interval ýměny oleje, opravdu nechat kontrolovat ventilolvé vůle. Na toto je nejlepší Outback s motorem S-OHC, kde se to dá bez potíží dělat, aniž by motor musel ven a seřízení je šroub-matka. Všechny motory 2xDOHC mají misky, takže tam už to je obtížnější a navíc je to drahé,pokud se musí vůle vymezovat.

Příklad: včera jsem jel svoji obvyklou trasu Šumperk Štětí s Oťasem (2012,123kW). Jel jsem ve špičce ráno i odpoledne, hodně se muselo jet stylem brzda plyn, ve vesnici samo jen do 55. Mimo jak kdy, 90-120. A spotřeba? 7,2. Já LPG nevidím při současných cenách benzínu jako nutnost.
o 18.03.2016, 13:22 | Kamil07 | Upraveno: 2016-03-18 13:23:51
Pri dnesnich cenach je pri tskove spotrebe LPG zbytecne, ale je jen otazkou casu, kdy zase benzin bude stat 35,- Kc/l
o 18.03.2016, 14:44 | Šroub
Pri dnesnich cenach kdy litr LPG stoji 10,90 (a az 15,00 na dalnici) je to zbytecne? Pri najezdu 50.000 rocne je to setsakra rozdil, jezdit na benal a plyn...
o 18.03.2016, 16:00 | Kamil07 | Upraveno: 2016-03-18 16:02:01
Pro kazdeho je vyhodne neco jineho, pokud bych mel spotrebu 7l/100 km a benznin by byl stale za 25,- Kc/l, tak bych LPG vubec neresil.

Na druhou stranu mit neco co zere 15l/100 km a benzin stat zase 35,- Kc/l, tak uz to asi resim.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3449 sekund.