Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Jaké levnější MPV?

 o Navštíveno 8355x o
o 04.04.2016, 19:28 | Losky
Ahoj, koukám po druhém autě do rodiny a docela dost koukáme po nějakém MPV, ale s cenovkou ideálně do 200t.
Nejvíc se mi líbí C4 Picasso, ale většina z nich má robotickou převodovku a prý je to docela opruz a v automatu jich opravdu moc není s jasným původem. Pak koukáme ještě po P807 a jeho klonech, ale tam si myslím, že to už je asi i dost těžké, ale nebráním se mu. Ještě jsem koukal po Espacu v 2.0T, ale tohodle auta se bojím jak čert kříže. Ještě mě napadá Voyager. Ideální by byl automat a kvůli ceně asi nějaký ten frantík. Nepotřebujeme 7 místnou variantu, ale spíše velký kufr, auto pak chci ještě využít kolem baráku na občasné odvezení něčeho objemnějšího.
Takže asi nejvíc mě zaujala ta C4 G Picasso. Co říkáte na toho robota?


o 04.04.2016, 19:55 | Kounect
Robotu se v GP4 vyhnout jako čert kříži.

Jestli něco fest vozit, tak GV, vzadu má listová pera, ale emerika nevoní všem a je fakt, že bezpečnost je tragická. Mě osobně sedí, měl jsem 3.8 a max. spokojenost.
No pravdou je, že teď máme Vaneo a službu plní "podobnou" jako GV ( zdůrazňuju ty uvozovky ) ale za normálních podmínek = 1.7 cdi / i když dnes nepoloží, ale nezanedbatelná pojistka / 6 na 100 vs 12,5 v GV. Každý auto je jiný, oboje mi ale plní ( plnilo ) co chci.
O Espacu ( pouze 2.0T či v nejhorším modernizovaný 2.0dci ) jsem též přemýšlel, ale s panorama oknem jsem se tam nevešel - rám okna mi bouchal do hlavy. Jinak je to pořád líbivé auto a já osobně se za ním otočím častěji než za rodinou P807...
Ten mě tolik nezaujal a ani jsem tak o něm nepřemýšlel ( nezatracuju - aktuálně máme ještě P407 :) ).
No preference jsou na každém - ještě Ti poradím, když se nebudeš bát rzi, ohlédni se po Mazdě 5 pouze s 1.8 - slabší nebo 2.0 - nejlepší benzín. Naftu rozhodně ne!
o 04.04.2016, 20:05 | Losky
Jj, na 5tku jsem úplně zapomněl. Ta má výhodu šoupacích dveří.
GV je zajímavé, ale těm motorům 3.3 a 3.8 se asi vyhnu, obávám se brzkých daní za eko poplatky.
Takže i co se týče designu, pořád vede C4, P807, Mazda 5, Espace 2.0T a poslední GV.
o 04.04.2016, 21:42 | Kounect | Upraveno: 2016-04-04 21:44:39
Přesně, 5tka má výhodu šoupaček, ale 7má místa jsou stejně na hovno, jako u GP4. Navíc u 5tky jsou trochu poddimenzované zadní tlumiče, často vyteklé i v "normálních" km, takže jestli chceš něco tahat v kufru...
Já osobně bych si to srovnal takto : Espace, GV, C4, 807 a 5 nastejno ( protože Espace je ještě moderní a stále technicky ok - ve 2.0T, GV mám fajn zkušenost a nějakou daň máš bohužel pravdu, ta doba se blíží, ale třeba tohle auto by to ještě vydrželo bez omezení - mám na mysli tuhle generaci co Ti bude sloužit, než si pořídíš novější, C4 se mi líbí celkově, je to zvenku akurátně vyvážené auto a má relativně méně neduhů než mazda 5, tam mám teda osobní zkušenost s 1.8 benz a 2.0 mzrcd a ta nafta tomu dala hrozně na prdel, že se mi to auto poněkud znelíbilo, ale jinak uznávám jeho kvality a dneska říkám pouze benzín, no P807 se mi osobně nelíbí, ale když překousneš zarezlý brzdiče ( koneckonců který auto to nemá :) ) a různé francouzské neduhy - měl jsem C5 a teď taky tu 407 a obě auta je mají, nebudu teď specifikovat, ale je to tak - každopádně na obě bych neřekl křivého slova - jenom s tím musíš počítat, do čeho jdeš, takže jestli nevíš, zajeď si do Pelhřimova a podívej se...:D )
o 04.04.2016, 22:10 | Losky
Ještě mrknu na nějaký Renault klub a omrknu co ten Espace v 2.0T zvládá. Ikdyž osobně z Renaultu nemám moc dobrý pocit. Všechny ty čtečky, elektronické zámky volantu atd.
Kamarád má Mazdu 6 druhé generace, auto původ ČR a taky ho ten nafťák několikrát potrápil.
o 04.04.2016, 22:15 | Bart 007 | Upraveno: 2016-04-04 22:19:38
já byl teď kouknout na Mazdu 5, koup.čr, rok 2006, 188tkm
po celou dobu jen aut.servis mazda od 0 až do teď a byla celkem dost orezlá - spodky dveří, spoj zadní nár.blatník, hodně podlaha a výfuk. Na servisu se dle faktur nešetřilo. Byla s motorem 107kw benzín, motorově a podvozkově pecka + šoupačky. Prostřední místo spíš taky nouzovka.
A naftu u M5 nebrat.
Co Galaxy nebo S-Max? V benzínu ale skoro nejsou.
o 04.04.2016, 22:22 | Losky | Upraveno: 2016-04-04 22:31:51
Zas než kupovat 10 let starou Galaxy, tak radši koupím 5 let starou C4 GP, finanční rozdíl moc velký nebude. Případně ještě nějaké SUV, míst mi stačí 5, ideální větší kufr a rovná podlaha po sklopení sedadel.
Trošku mám v merku Cromu, to je takový hybrid a za méně peněz, bohužel vše většinou dovoz z It.
o 05.04.2016, 13:10 | DaveF | Upraveno: 2016-04-05 13:11:43
Kamarád nedávno kupoval skoro za hubičku Grand Espace v hodně pěkný vybavě a 2,0dCi v automatu a je to zajímavej stroj za pěkný peníze :-) Jen tak si to plave potichu po silnici, zajímavý svezení.
Předtím měl 2x SAG a spolehlivost nic moc

Doma máme 2roky Galaxy 2007 za 200tis tenkrát a jen se leje nafta, nemůžu říct křivýho slova kromě toho, že to má jízdní vlastnosti autobusu a to patří v rámci třídy mezi ty lepší.
o 05.04.2016, 13:38 | Losky
Zkusím někde projet Espace, C4 a uvidím. Zajímaly mě spíše hlavně zkušenosti s tou C4, ale na fóru, kde jsou francouzi a škodovky OUT to asi moc smysl nemá:)))))))
o 05.04.2016, 13:52 | Bart 007
a c4 gp má asi jen el. ruční brzdu
já tyhle vychytávky nemusim
o 05.04.2016, 14:21 | Davados
S tím robotem v C4 sem jel jen asi 10km a nechtěl bych to i kdyz ke konci sem se s tim trochu naučil sžít.Stačilo před tím než by robot přeřadil,ubrat trochu plyn a necukalo to,ale poznat kdy by mohl přeřadit nebylo moc intuitivní
o 05.04.2016, 14:39 | Losky
Má elektronickou brzdu, jenže, které novější auto ji nemá, že? Už je to v hodně autech, bohužel.
Taky jsem četl nějaké recenze na toho robota, že ze začátku to je boj, ale pak že už to jde. Hlavně si říkám, když jich tolik lidi nakoupili, tak to zas takové hrozné být nemusí, ale automat či manuál by byl asi lepší, zvláště ten automat v kombinaci s naftou
o 05.04.2016, 14:49 | Dudelina
Jsem citroenář, ale ty roboty jsou fakt naprd. Radši se tomu vyhni.
o 05.04.2016, 15:02 | muSlim
Akurát bacha na Espace, je to pomerne horľavý materiál :-D
o 05.04.2016, 16:09 | AllInOne
c4 GP jsem mel.
Pro me naprosto perfektni vuz, prave te se to ridi jak autobus, to je na tom to bozi.
Mel sem robota. Chce se to s tim trocha naucit, je pomalej, ale ja jezdil vzdy manual, tak toto byla pohoda jazz :-)
Mel sem 2008 rok.
To auto bych si koupil znova..asi starnu :-)
o 05.04.2016, 17:52 | Fresh
A co takhle Citroen Berlingo/Peugeot Partner? Od r.v.2009. To uz by za ty penize slo sehnat ne? Mel jsem 4 roky Berlingo 1.6 Hdi a za 90tkm jsem jezdil jen na garancky. Pro rodinu bylo super. Snadno se cistil vnitrek po deckach.
o 05.04.2016, 18:13 | Losky
Na Berlingo jsem koukal, ale odrazují mě zkušenosti s Fordem Tourneo. Všude to vrzalo a skřípalo jak dodávka, ono to vlastně dodávka je.
To řazení u robota v manuálu probíhá jak? Jako že pustíš plyn, brnkneš do pádla a zas dáš plyn?
o 05.04.2016, 19:03 | AllInOne
Sazis to tam pod plynem klidne
o 05.04.2016, 20:49 | Losky
a kecá to nějak do toho? Když by se to jen kopalo pádly, tak by to nemuselo být zas tak špatný. Vám právě o jednom kousku od prvního majitele a je tam 2.0 HDI 100kw, akorát ten robot. Zkusím se s majitelem dohodnout a projet se s tím, abych si sám udělal jasno.
Díky
o 06.04.2016, 09:15 | Octávák
Já jsem chvilku jezdil v Renaultu Grand Scenic a prostorný to bylo docela taky. Ale dost často mi něco pípalo v přístrojovce. Elektronika si žila svým životem, ale auto fungovalo pořád. Pokud se člověk sžije s nějakou tou hláškou v palubním systému, bylo to dobré a pohodlné auto. Odvezl jsem s tím na chalupě neskutečné věci. Byla to 1.6 DCI 96kW nafta
o 06.04.2016, 09:23 | SilverGhost
Soused má Mitsubishi Grandis, docela si ho pochvaluje, ale je to auto s cenovkou okolo 100 tis. Nevím, jestli má nějakého nástupce. To jen takové odbočení od standardních MPV.
Jinak když jsem sháněl auto já, tak jsem chtěl C4 Picaso 2.0 Hdi v manuálu a to bylo téměř nesehnatelné, za ten půlrok jsem viděl jen jedno :-) A nebylo nic moc. Tak jsem šel nakonec do něčeho jiného. Jinak se mi líbí z uvedených taky nejvíce.
o 06.04.2016, 09:25 | Octávák
Jinak kamarád měl tu C4 v automatu a za 4 roky 2x v servisu právě s onou převodovkou. Vždycky odtah a drahá oprava... :( Pořádně si to prověř na netu, jak je to se spolehlivostí tý skříně
o 06.04.2016, 10:07 | Bart 007
tak grandis jsou i novější a s vyšší cenou
ještě je tu opel zafira, verso od toyoty (staré/drahé) :-)

ale vidim, že už jsi se stejně rozhodl pro c4, teď jen vybrat dobrej kus
o 06.04.2016, 13:47 | marklar
Ja jsem tatovi necele 2 roky zpátky taky hledal c4gp, ale nakonec jsme skončili u c8 s 2,2hdi a je spokojenej. Potreboval velke auto kvuli mati s invalidnim vozikem... Nevim jak je to s vydzi tehle motoru, protoze s autem se jezdi malo (v lete jednou do chorvatska, jinak jednou za 14dni k doktorovi), ale kufr a uzitnost oproti C4 je rozhodne lepsi, bocni posuvne dvere se taky hodi a je to auto pro 5 dospelych lidi coz C4 neni.
Od C4 nas odradila robotizovana prevodovka- radi nahovno, sere se, ale bohizel v ramci nabidky jich je vetsina a manualu s 2,0hdi je jak safranu
o 06.04.2016, 15:13 | Losky | Upraveno: 2016-04-06 15:15:12
Už jsem něco četl a je pravda, že robotu je lepší se vyhnout. Dá se s tím docela dobře jezdit, ale problém je i v tom servisu, který je dost drahý.
Když C4 tak buď manuál a nebo AT. Bohužel AT je docela utopie, je jich jak šafránu. Takže spíš to vypadá na manuál a 2.0 Hdi. 1.6 HDi 80kw měla dost much a ten motor se prý nepovedl. Dobrá 1.6 HDi je až 82kw, ten je kvalitní a ověřený. Jinak všechny nafty mají FAP.
Dnes se jedu podívat na jednu obyč C4 Picasso, třeba to prostorově bude bohatě stačit.
Jinak o Grandisu vím, ale to mě nějak nenadchlo.
P807 a jeho klony se mi docela líbí, hlavně výhoda je těch bočních posuvných dveří. Zase na druhou stranu mě zklamalo, že sedačky se musí vyndávat a nejdou sklopit třeba do podlahy jako u C4.
o 06.04.2016, 15:56 | Octávák
Chvilku jsem jezdil v Peugeotu 407 s tou 1.6 HDI 80 kW a byl jsem překvapenej, že to auto bylo hodně líné. V té době jsem měl 1.9 TDi v Oktávce a ta jela výrazně líp. Vtěžším autě, což si myslím C4 je to pojede ještě o něco hůř. Šel bych bejt tebo do něčeho 1.9/2.0. Vydrží to víc a nebude to tolik vyhoněný
o 06.04.2016, 17:47 | Losky
zrovna mohu částečně potvrdit, ale jen částečně.
Měj jsem zánovní C3 1.4 HDi a zároveň 1.9 TDi ve fábii. Jasný, výkon 50kw vs 74kw musí být znát, ale agresivita nástupu motoru u TDi byla obrovská. Každopádně i první nastartování, kdy pedály kopaly, volant klepal atd. To C3 jsem nastartoval a krásně kultivovaný motor, bohužel krouťák poloviční, takže 1.9 mě očarovala, ale jinak to byl traktor a spotřebou to moc rozdíl nebyl. Dlouhodobá spotř u C3 4,7 L vs Fabia 5,1 L.
Pokud do toho půjdu, jedině do 2.0 Hdi.
o 07.04.2016, 00:47 | marklar
Sice nejdou sklopit do rovne podlahy, ale jdou slozit za predni sedadla a vznikla plocha je dle me cca stejne velka jako v c4 se sklopenyma sedackama. A pokud je vyndas (coz neni slozite, jen jsou celkem tezke) tak mas nakladak ????
o 07.04.2016, 02:52 | Losky
Ta C4 mi prostě přijde zajímavější a líbivější. I spotřebou na tom bude asi o dost lépe. Ty C8 mi připadají hodně masivní.
o 07.04.2016, 10:27 | Only_One
Grand Piccaso ma strašně nízk osedačky zadní, tam mě to přišlo že mám kolena u brady :-D obrazně řečeno, naštěstí jsem nikdy vzadu nemusel absolvovat delší cestu. Ale tomu robotu bych se vyhnul. Kamošovi se to zablokovalo v garáži a nešlo s tím udělat naprosto vůbec nic... tahalo se to na laně se zařazenou rychlostí... a řešil ty poruchy vícekrát na garanci.. Taky ho velmi rychle vyměnil za manuál má ho léta a spokojenej jako želva. Po pěti letech oprava té elektronické parkovačky, jinak jen spotřební věci
o 07.04.2016, 14:12 | Losky
Jj, díky. Robota definitivně vynechávám. Budu sledovat Picasso a 807/C8.
Druhá varianta je levnější a je jich plno. U těch C4 to je horší.
o 08.04.2016, 14:45 | Losky
včera jsem si vzpomněl na spolužáka, že dělá francouze, brnknul jsem mu a má P807, tak v pondělí se jedu povozit a omrknout to. Přeci jen je tady větší výběr a pak uvidím
o 08.04.2016, 20:43 | Bart 007
pěkná phedra :-)
[ Link ]
o 08.04.2016, 21:51 | Losky
Ta vypadá opravdu dobře, jen se chci spíš držet 807 nebo C8. Oba taliáni se mi vzhledově moc nelíbí. A kůži nemusím, ikdyž vypadá dobře a je praktická, jen to pocení zadnice mě nebere ????
o 11.04.2016, 11:42 | Losky
Dnes jsem se svezl s C8 žebrotoua mile mě překvapilo, že 2.0 Hdi 79kw poměrně jede a i to docela sedí. Překvapila mě dost vysoká podlaha a jako spolujezdec jsem v tom měl zvláštní pocit. Jsem zvyklej se skrývat za palubkou, tady bych při nárazu asi vyletěl i se sedačkou :-)
o 11.04.2016, 15:33 | Losky
Pak ještě třeba Partner Teepee
o 11.04.2016, 22:00 | Losky
Ještě se zeptám, máte zkušenosti s Andy Auto Tábor? Mají dost výběr, tak jen jestli to nejsou další šizuňci.
o 11.04.2016, 22:05 | AllInOne
Hodne aut inzerovanych vubec nemeli.
Vybiral sem tam C4 GP...auta horsi nez inzerovane.
o 11.04.2016, 22:15 | Losky
Zdálo se mi to vše až moc pěkné
o 12.04.2016, 19:43 | Losky
Vím teď o chlápkovi co vozí tahle auta z Belgie, ale vždy s motorem na kaši, tak by možná mohl něco sehnat
o 13.04.2016, 07:29 | RedBaron
Mně právě u C8 HDI překvapilo jak to brutálně nejede při naložení a jak to žere mezi 9-10l / 100km :-(
o 13.04.2016, 10:37 | Losky
Tak to nemohu soudit. Kamarád co ho má, tak za tím tahá podval s autem, ale každý soudí jinak co jede a co ne. A taky je otázka, co je naložené auto :-)
o 13.04.2016, 11:20 | Zdeny60
807 s 79kw FAP jsem ojezdil v 2003-2006 jako novou.v linzi jsem pres firmu nechal dat power box 96kw a jelo to lepe,nez kologuv sharan tdi 96kw.spotreba byla v zzv. Sluzebnim rezimu (vzdy skoro full gas) do 7.5/100 vcetne rakouskych,italskych i nemeckych dalni . Jezdil jsem sam. Poruchy nula,pouze na garanci RJ prave zadni stahovacky. Auto bral po me kolega s 200tkm a daval ho pryc pri cca 270.Poruchy nula,jen spotrebak.
PS:miluji ty,co o aute tvrdi,ze pod X na 100 to nejde. Nefovedu si celkem predstavit,jak bych s 2l hdi musel jet,abych se jen priblizil k 8.5 litrum,natoz k 10. Jsou to kecy.
o 13.04.2016, 12:36 | Bart 007
pokud někdo jezdí převážně krátké trasy tak se tam dostane v klidu :-)
o 13.04.2016, 13:42 | Zdeny60
Tak si ma koupit kolo a ne tvrdit nesmysly.ale i tak se bojim,ze na 10 nedosahne. Kuwa najwzdil jsem se neco po mezropolich Evropy a 8.5 jsem nemel,natoz jeste vice...
o 13.04.2016, 15:41 | Losky
Je mi jasné, že město bude třeba za 10L, Yetiho jsem měl v 2.0tdi 4*4 a tam to tak zhruba bylo za 9L.
Ale auto bude spíš na okresky a víceméně se bude vozit vzduch a občas něco kolem domu a možná dvakrát do roka cesta v šesti na druhý konec republiky.
Viděl jsem taky spotřeby okolo 9L, ale většinou byla v háji váha vzduchu nebo EGR.
Jinak co jsem koukal, jezdí se s tím většinou okolo 7L.
o 14.04.2016, 15:44 | Losky
Ještě koukám po C4GP s plnohodnotným automatem a je jich jako šafránu, každopádně jeden za slušnou cenu jsem našel, tak jsem zvědavej, jestli mi sdělí VIN:)
Nemáte s tímto týpkem zkušenost? Já mám celkem odpor ke všem dovozcům a zvláště z Itálie.
[ Link ]
o 14.04.2016, 15:54 | Losky
jinak prodejce je www.dovozy.cz
o 14.04.2016, 18:51 | Losky
Tak už je auto prodané.
o 14.04.2016, 21:40 | Losky
Stejně byla zase nějaká stočenina. Přesně po roce auto mělo už najeto asi 65t km
o 14.04.2016, 21:51 | assassin | Upraveno: 2016-04-14 21:53:55
Zdeny: jezdeni po evrospke metropoli a jezdeni "porad full gas" je trosku neco jineho ne?
ja se pri jizde "full gas" dostanu pres 7,5 asi s libovolnym autem....

losky: moc tehle aut jsem nevyzkousel, ale mel jsem sluzebni Smax a byl jsem s nim fakt spokojenej... jizdni vlastnosti troufam si rict o level jinde nez 807/touran/sharan dynamika solidni i se 140ps tdci a tak neco mezi mpv a velkym kombikem...
o 15.04.2016, 19:15 | Losky
Smax mě moc nebere. Teď jsem narazil na C4 GP na Peugeot fóru, ale 2008, 2.0HDi 100kw, plný automat, ale zase 250 nalítáno, což si myslím, že je dost a auto má občas nejaké vrtochy s elektrikou ve dveřích a ve ventilaci, ale co jsem koukal, je to dost běžná záležitost. Bylo dovezeno v roce 2012 z NL a od té doby to má starší chlap.
o 15.04.2016, 19:20 | Lubak
250 na HDI je v poho horsi to bude s elektrikou atd.
O Galaxy jsi neuvazoval?
o 15.04.2016, 20:01 | Losky
Co jsem koukal, elektrika se řeší dost. Ale zase těžko soudit, když na fóra většinou píšou lidi, když mají problém.
o 18.04.2016, 08:46 | Losky
Tak něco jsem už objel a každopádně C4 padá. Hodně problémů s elektrikou. Pokud člověk je zvyklej něco furt na autě řešit, přijde mu to asi normální, ale mít nervy, že to zastaví a už nepojede není pro mě. Ještě jsem si začal pohrávat s myšlenkou koupit tak tři roky starou 308SW, což by možná splňovalo moje požadavky.
o 05.05.2016, 09:10 | Bart 007
Losky
Tak co, koupeno?
o 05.05.2016, 10:40 | CHUROS
Losky
Sice jsem sem nekoukal, ale co napr. toto:
[ Link ]

Me z tech voleb co popisujes vysla pred par lety nejlepe. Musi se hledat, cekat, ale najdes i 2010 v kompletni vybave za podobnou cenovku. A rozhodne je to jinde nez C4 GP, co si privezl kamarad.
o 17.05.2016, 15:00 | Bart 007
Losky
pořídil jsi už něco??
o 28.07.2016, 16:19 | Losky
Ahoj, omlouvám se, ale úplně jsem zapomněl se nakonec vyjádřit co a jak:) No, objel jsem ještě pár inzerátů od SAGů po C8 a Zafiru a nakonec jsem si řekl, že se na to asi úplně vys..u:( Průser je, že už pár let jezdím nová auta a jsem zvyklej na spolehlivost a nějaký modernější věci a nějak se mi nechce si zvykat zase lítat furt do servisu atd:( No, pořád po něčem čumím, ale už mě to nějak unavuje. Pendluju furt mezi MPV a většími kombi. Teď jezdím F3 combi a jezdí se mi s tím opravdu dobře, ale vzadu je to bída, kufr ok. Takže buď v září si zase objednám F3 Combi Monte C s DSG a budu si užívat bezporuchovosti a hbitosti a nebo něco koupím. Mladá teď našla na inzerát tohle a docela se mi to i líbí, majitel ho dovezl v roce 2010 z Belgie a od té doby ho má, měnil ve 230t komplet rozvody, spojku a dvouhmotu a zdá se to být vše ok a i vypadá dobře, jen mě děsí elektrika
o 28.07.2016, 16:49 | gizmi
Budu pouštět Hondu FR-V s K20 motorem a rok novým LPG v opravdu pěkném stavu (děláno pro sebe, takže se nešetřilo). Malej nám odrostl a není tak potřeba většího auta. Já si ho vybral, protože má v předu 3 sedačky kam můžeš dát děckou sedačku (nebo 2 a velká loketka), je to Honda, takže to je spolehlivé a na LPG to jezdí za pár korun.

foto k příspěvku  od gizmi

o 28.07.2016, 18:22 | Bart 007
A cenovka?
o 28.07.2016, 18:22 | Bart 007
A cenovka?
o 28.07.2016, 19:14 | gizmi | Upraveno: 2016-07-28 19:15:15
Nevím zda je cena úplně to nejpodstatnější, ale hodím sem tedy kompletní inzerát:

Jedná se o K20 s rok starým LPG (poslední generace Magica, lepší vstřiky, přímaz – vše montoval [ Link ] , lepší člověk na LPG do Hondy není).
Auto dovezl Alicante (známá osoba z honda-clubu jako dovozce pěkných kousků) pro tchána ze Švýcarska, kde s ním jezdil manažer Scania (originál servis, dálniční auto)
Motor: vyměněny všechny náplně originál Honda (dovoz Německo od Hondaře Romana Velinova), zakoupen z Japonska karbonový kit sání a udělané ventily.
Kastle: absolutně bez rzi (ani zadní nadkolí, kde je většina chycena), nikdy nic nevařeno a nelakováno, letos kompletně firmou udělaný nástřik podvozku (= sundané vše z plastu ze spodku, vyčištěno, nástřik + vosk) + dutiny, kastle nemá žádná poškození a drapance (nad PZ kolem bohužel drobný šrám od někoho z parkování, ale to jsem se smířil). Kastle firmou profesionálně ošetřena, lak rozleštěn a má kvalitní vosk, umejváno jen ručně.
Interiér: ve výbavě výhřev sedaček (moc jich nebylo) a vše funguje. Šíbr vyčištěn a promazán dle servisního plánu. Od Švýcara na jednom místě drobnost od handsfree (to tam již nebylo) a drobný škrábanec na palubce, jinak perfekt. Na skle kamera co se zapne při nastartování a následně po zastavení sama vypne. Klimatizace nově vyčištěna a naplněna, tedy funkční a bez úniků. Originál gumové koberce Honda (látkové k tomu). Interiér komplet profi vytepován a plasty navoskované.
Exteriér: Světla krásně čirá, žádné zažloutliny (profi znovu navoskované). Kola 18tky Tomasony a nové pneu, zimní plechy s origo kryty a pěkné pneu, střešní nosič Thulle a nová anténa (původní již nebyla hezká)
Čerstvě uděláno: zadní stabík, přední brzdy, repase pístků předních i zadních brzd, silenty přední nápravy
Obecně: nová revize bomby (1x ročně) a nová STK. Najeto 168t (stále s ní jezdím). Nepotlučená a pěkný lak je z důvodu vlastníků. I já s ní stojím před barákem na svém místě a v práci na manažerském u vchodu. Na nákupy máme "otloukánka" :) Bohužel to zadní nadkolí mi mrzí, ale nechal jsem ji u úřadu 20min :( A nyní to asi podstatné - cena: 220t . Je to hodně, ale na auto není třeba dlouhou dobu sáhnout a za rok jsem do něj vložil opravdu hodně (auto pro rodinu musí být TOP, však co je cennějšího než potomek). Je možnost i jen na zimních, bez karbon kitu sání, bez střešního nosiče, originál koberečků, atd. (na FB v komunitě FR-V je za jedno z nejhezčích a tyhle díly se tam dlouho neohřejí). Výhodou je LPG, kde s mojí hodně těžkou nohou (neumím jet za dobře ani s TDi) jezdím za 13/100 plynu = pod 5/100 v přepočtu na benzín :) Prodej zvažujeme z důvodu rodiny. Auto jsem bral při narození syna z důvodu usazení dětské sedačky do prostředního místa (to umí již jen hnusná multipla) a protože K20 alespoň trochu jede (na rozdíl od nafty, nebo té jejich 1.7 / 1.8). Dnes synu táhne na 2 roky a již sedí sám v zadu s tabletem s pohádkou a navíc žena raději jezdí golfem (je to menší na parking) a já bych si rád koupil něco pro radost na jízdy do práce (asi S2000, přeci jen FR-V tam mezi Mkama a GT BMW trochu vykukuje :D ) Rád zodpovím všechny dotazy - autu jsem věnoval hodně péče a je to mazel.
o 28.07.2016, 19:52 | Bart 007
Tak na rok vyroby 2005 je to dost :-)

o 28.07.2016, 21:18 | gizmi
A přesně proto jsem to sem původně nechtěl dávat, protože člověk co napíše k fotce hned "cena" ?? Aniž by znal okolnosti prostě tohle nekoupí. Jukni se po naftových - sice to žere a nejede, bude to mít orezlé nadkolí, žlutá světla, bez výhřevu sedadel, atd. ale koupíš třeba za 130t a budeš spokojený. Záleží co kdo hledá. Ať se někdo přijede podívat, vezmu ho za kamarádovo mamkou, která po prohlédnutí si mého koupila právě za částku kolem 130t (víc kačáků nebylo) a můžeme porovnat i tak. Je to stará dobrá K20, která vydrží přes 500t a do těchto aut se moc nedávala (kolik jich jezdí v ČR a kolik z nich je s K20?). Navíc nepotřebuji obhajovat, protože na prodej nespěchám. Ani nikde zatím není v inzerci a až najdu chvilku, dám ji spíš na Německé servery.
o 28.07.2016, 21:50 | Bart 007
Právě že okolnosti znam, posilal jsi mi informace o autě před rokem a půl. A vůbec mi nepřijde divný ptát se u prodeje auta na cenu. Ale máš pravdu, že tohle, když už znám cenu, nekoupim no.

o 28.07.2016, 22:13 | AllInOne
gizmy, ta cena je to nejdulezitejsi pro lidi. V tom textu jsem ju musel dost hledat.
Neresim, jestli je to drahy nebo ne, svou cenu to ma a on to nekdo za ni i koupi. A kdyz ne, kilo slevis...

o 29.07.2016, 06:55 | gizmi
Bart007: to asi těžko, když FRVko mám lehce přes 2 roky (viz nyní čerstvá STK) a tento text jsem psal nedavno :) Ale to máš fuk.

AllInOne: vsak jasny, na druhou stranu kdyz ji sundam novou sadu Tomasonu a dam ji na plechy s novejma origo FR-V poklicema, vratim origo FR-V sani, vratim origo koberecky, nedam k tomu Thullíka, atd. tak se dostanu na úplně jinou cenu. Proto napsat cenu bez textu je kravina.
o 29.07.2016, 16:00 | gizmi
Bart007: velká veřejná omluva - a to jsem po dovolené už :D Máš pravdu, zvažoval jsem prodej hned po nákupu auta. Nakonec jsem se do něj pustil, vyladil neduhy a zvykl si (v té době žena nadávala, že auto je široké a nezvykne si a já ho bral jen kvůli rodině).. Takže MÁŠ PRAVDU :D
o 29.07.2016, 16:20 | Bart 007
:-))))
o 30.07.2016, 00:25 | Chris | Upraveno: 2016-07-30 00:28:46
"Jukni se po naftových - sice to žere a nejede"

Dovolim si protirecit. Ten Diesel je velice podareny diesel a to, ze je lenivy ? Ved n22 ma dvojnasobny krutak oproti k20 a uz od 2000ot.
Zrychlenie je rovnake a da sa s nim chodit za 6-6,5l nafty dlhodobo.

Pokial viem tak 13litrov LPG * 0.60 cent = 7.8e
6,5l nafty x 1.02 co som tankoval piatok = 6.63e

Ano, K20 je lacnejsie na udrzbu, ale prerabka na LPG tiez nieco stala a tiez si vypyta servis.

Ale mozes to brat ako chytanie za slovicka, ale nemam rad ak niekto tvrdi, ze "farebna TV je ciernobiela, lb on je farboslepy" :).

foto k příspěvku  od Chris

o 30.07.2016, 08:41 | gizmi
Ten diesel je jeden z nejhorsich od Hondy. Na rozdil od tebe mam tu zkusenost s obema (kolega z prace s nim jezdi a kamaradovo mamce jsem pomahal s rozhodovanim, takze porovnani je fakt casto)
1. rozdil na silnici je zasadni - aneb papir snese vse a kolega treba do Chorvatska jezdi Jeepem, protoze po nalozeni mu dieselove FRV zere jak tank a nejede.
2. mych 13 l je maximum, tvych 6,5 l je nerealna utopie podlozena vsema z FRV-klubu :D Ja do Mnichova treba jel za 8,5litru. V tomhle neuc orla litat, protoze hondama jezdim 15 let a ty motory napric mam zmaknute. Nevim jak na Slovensku, ale u nas nafta za 30 a LPG za 10 a v realu dlabou oba motory stejne, takze jsem na tom 2/3 lepe.
3. Rozdil v udrzbe taky neberu, protoze ani jedno mi neprijde drazsi a ty naklady na ni jsou zanedbatelna polozka, protoze proste Honda se nekazi a bezny veci jako olej jednou za 10t nepocitam.

Nezlobim se, ale ja nemam rad lidi co neco neznaji v realu a jen lovi tabulky z netu, nebo zarucene overeny data od nekoho :D To ze tabulky od vyrobce jsou nesmysl vi i male dite a nikdy jsem nevidel auto, ktery by zralo jako udava vyrobce.
o 30.07.2016, 10:36 | Rudi
1.Tyve strašně by mě gizmi zajímalo, co tvůj kolega(JPP) vozí do Chorvatska, že mu FR-V v naftě s tím nejede, ale hádám, že s tvojím FR-V v plynu by se mu cestoval super. Dále k tomu nechápu srovnání Jeep vs naftový FR-V, o to tady přece nikomu nejde, tady jde o LPG vs nafta.

2. Baví mě tvoje srovnání asi cena nafty na dálnici vs cena plynu, asi absolutně nejlevnějšího v ČR, protože já všude potkávám plyn za 11,5-13Kč.
3. To už tě absolutně nechápu, když na začátku píšeš, že je to nejhorší nafta od Hondy, ale zároveň nyní píšeš, že je to bezúdržbový :-)

Cena za auto je druhej masakr, ale je to tvoje věc a tvůj prodej, jen tak rychle mobile a hle jsou tam 2 v plynu za 6000Eur = cca 163tis.
o 30.07.2016, 14:03 | Chris | Upraveno: 2016-07-30 14:11:57
Velice silne vyhlasenia, lb trepes blbost.

Musim ta sklamat, Si predstav ze mam skusenosti aj s k24 aj s N22 aj s k20.
A nie jednym :)

Ale zase mi nechci povedat, ze pruzne zrychlenie s 340NM je horsie ako 190NM ?

Nalozene FRV do chorvatska zere ako tank ? Ved Accord nalozeny s rovnakou vahou 1550kg ma 5,5l a s rovnakym motorom ?
Aj ked ma FRV horsiu aerodynamiku, tak ako moze zrat ako tank ? Asi 10litrov ?


Diesel od Hondy je jeden z najlepsich svojej doby, vyvijali ho 9 rokov (ak nevies). Jedine co mali problemy, tak s plechovymi zvodmi, ale tie menili aj po zaruke do 7 rokov/200k km na kulanciu. :). Plus nejakych par veci, co trebalo vymenit po 200-250k km.

Problem je, ze vacsina tam nadrbe 5w40 olej (namiesto predpisaneho 0w30), potom nejaky najlacnejsi palivovy filter a tankuju pofidernu naftu a potom placu, ze im auto nejde, stale zerie a neviem co.

PS: Mne je FRV club u prdele, ale podla toho co vidim na spritmonitore, tak FRV DLHODOBO PRIEMERNE zerie o 0.5Litra viacej ako Accord.

[ Link ]
o 31.07.2016, 10:49 | gizmi
Rudi: a o tom rozhoduje kdo? Snad ten co to napsal, ne? A to jsem byl ja :D Takze nikdo nesrovnaval naftu VS LPG, ale konkretni model auta se vsema motorizacema. Ja narozdil od tebe to srovnani mam, protoze jich kolem sebe mam docela dost a nez jsem vybral, tak jsem si zkusil.

26CZK VS 10,5CZK - ok, beru, ale porad je to docela zasadni.

v konkretnim aute na spotrebu ano - neprekrucuj. Zkratka z tech motorizaci je 2.0 s LPG nejlepsi volba a to je fakt.

videl jsi je? Ja objel pul Nemecka na rozdil od tebe a vim co prodavam. Vzdyt ani neznas zakladni "vady" tohoto auta, protoze jinak by jsi nesrovnaval nesrovnatelne. Ja se na lepsi cenu dostanu taky lehce. Jukni co stoji Tomasony s novejma pneu, zahradka Thulle, co stoji origo Honda koberecky (jestli to prislusenstvi sezenes). Zase jsi auto nevidel a soudis.

Chris: gratuluji, protoze Honda = radost, ale v konkretnim aute tu zkusenost nemas, jinak by jsi dal za pravdu.

Nechci sklouznout k debatam vyhodnosti motorizace obecne, ani nechci resit s lidma co znaji dane auto jen z obrazku a tabulek nejaka porovnani. Vzdyt je to fuk. Nemate zajem, nemejte, je mraky lepsich i horsich aut a kazdy at si vybere to svoje. FRVňa slouží dobře, na prodej netlačím a vím v jakém stavu jezdí jiná kolem mne (vím ještě o dvou velmi pěkných, ale jsou po celolaku a s doplňky od mugenu a majitelé rozhodně neprodají). Obecně problémy tohoto vozu jsou jeho šířka, takže pokud s ním někdo začne jezdit na nákupy, tak bude celé omlácené od lidí, koroze (prostě jaro je tu, Honda kvete není jen vtip a pokud se neinvestuje do kvalitní ochrany, tak minimálně zadní nadkolí má skoro kazde) a pak par kravin, kde u meho auta nehrozi ani jedno. Proto je cena vejs a bez prislusenstvi bude i jako u ostatnich. Vic asi nemam co rict.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 2.522 sekund.