
Navštíveno 5328x


08.04.2016, 21:59 |
alans Caute lidi
Jaké horské kolo 29"
Cena max. 25000 to je fakt strop
V prodejně mi poradili toto ale s vidlicí vzduchovou.
[ Link ] Moje váha tak 93-100kg +- :) tak aby to něco vydrželo. Jinak normální terén žádné extrémy co myslíte výbava a cena pokud se dá sehnat něco lepšího nebo spíše od jiné značky poradte
díky všem
Já myslím že za ty koruny to jde... Ale určitě se tu najdou fundovanejsi a zkušenější...

09.04.2016, 08:52 |
nome | Upraveno: 2016-04-09 08:53:34
No v kostce je to celkem vyvazene i kdyz pohon 3x9 je uz trosku out, ale zas je na to spotrebak za pusu.
Jedinej zasadni problem je tam vidlice, za ty penize zakladni pruzinovku ...wtf pokud priplatis ty 3000 za toho raidona tak uz to zas nema cenove smysl...
Podivej se sem
[ Link ]

09.04.2016, 13:04 |
alans
co třeba toto:
[ Link ] [ Link ] škoda že jsi z dálky, já byl osobně u Hattyho a probraly jsme specifikace mýho kola.. osazení a design přesně podle mě..(ale bavíme se o hodně jiný cenový relaci na zakázkovým ocelovým rámu:))
ale vzhledem k tomu co dal kolega nade mnou za odkaz na canyona, tak bych neváhal..levněji a lepší kolo asi nebude..
U toho Canynona jsou ale tuším delší čekací lhůty,nebo se mýlím? Taktéž záruka sice je,ale musí se to cokoli do DE někam posílat?
taky to teď sleduju a asi půjdu do KTM
[ Link ]

10.04.2016, 09:23 |
nome | Upraveno: 2016-04-10 09:23:48
Alans ty2 kola nevypadaj tak hrozne ale stejne bych se snazil ukecat jeste nejakou korunu dolu, prostor tam urcite je. Ten autor taky nevypada zle, a to ktm hodne prekvapilo Rebou za ty penize(KTM ale u levnejsich kol melo hrozne tezky ramy bacha na to)
Stejne je nejlepsi to co sem dal ja:) reklamaci se neboj drobnosti posilaj na zaklade fota rovnou, a ted uz by to snad nemuselo byt moc na dlouho

10.04.2016, 10:32 |
choze asi jako nome
u levny 29 je zbytecny resit hmotnost, ty kola jsou tezky a hlavne maj tezky ty obrovsky kola...
uz jsem v ramci hadek mezi bikerama zazil ruzny sazky, testy a zkousky ktere mely dokazat ze 29 prejede vetsi teren apod, ale vesmes vzdy z toho vyslo, ze 26 je ve vsem lepsi :) ja osobne si myslim, ze to je spis vec marketingu, jak lidem co jezdi kazdejch par let v ramci tehle zlepseni vnutit dalsi kolo za 30+ :) predpokladam, ze za par let prijde do mody zmensovani prumeru s tim, ze kola maji vetsi tuhost, hmotnost a mensi moment setrvacnosti :)

10.04.2016, 11:51 |
nome | Upraveno: 2016-04-10 11:52:27
Jj 29" nebrat :) cekal sem kdo s tim prijde prvni, nechci vyvolavat flame ale proc teda komplet svetak az na par jedincu v XC jezdi na 29" a ty vyjimky na 27,5 a jeste vetsinou na fullech co pridavaj kilo na vic ? Odpovim si sam protoze sponzori :)
Kazdy rozmer ma neco, tim bych to uzavrel
29/26.. mam obojí "závodničky" a volím dle potřeby co pojedu - vyhrává 29 na plný čáře, 26 už tahám do extra sraček... rozhodně 29 valí líp a je pohodlnější, i když to je úplnej pevňák...
26 by takhle nikdy nejela i když v některejch momentech je obratnější.. bavím se ale o hardtailech v cenový relaci 60+ s váhou pod 10kg...

11.04.2016, 00:15 |
alans Díky všem za názory no ty ceny jsou jen orientační. Chtěl jsem něco do 20k já vím každý říka přidej tam a tuhle ale to bych se taky mohl vyšplhat i na 60k :).
Zatím vede tohle no uvidím ještě :)
[ Link ]
Ahoj,
Už to tady padlo, ale pokud chceš kolo za "dvacet", tak IMHO nic lepšího než tohle neseženeš:
[ Link ] TT.
U toho speslu je dobra celozivotni zaruka na ram. Ja mam specialized crave 29 a sem spokojeny. Koupeno za 25 loni v listopadu. Canynon byl lip osazeny,ale dodani,servis a nutnost si kolo sesroubovat mi odradilo

11.04.2016, 23:45 |
Losky Já letos chtěl udělat upgrade vidlice a díky tomu, že mám 26", tak hlavové složení Ahead už skoro žádné vidlice nemají, tak jsem začal přemýšlet nad novým kolem, ale když jsem viděl, jak ty kola většinou tak lacině vypadají, tak jsem raději koupil u Tuning-testu Epixona za 6350 a zítra pro kolo jdu, tak jsem na ní zvědavej, ale prý to bude oproti základní pružinovce rozdíl. I v prodejně Rock Machine mi všichni tvrdili, že dnešní kola vypadají jedno jak druhé a poněkud laciněji než kola třeba 5 let stará. Když jsem tam dotáhl svého RM Torrent, který stál s lepší sedlovkou, řidítkama a představcem WCS cca 32t, tak kola ve stejné cenové kategorii dnes vypadaly obyčejně a většinou na vidlicích XCT, které jsou údajně jen na ozdobu.
Takže jsem dal vidli, kazetu XT, řetěz XT, nové středovou osu Sram GXT a 10t v háji:)))))))))))
Zvažoval jsem i tu 29", ale při své výšce 178 cm a 73 kg jsem si na tom připadal jak mraveneček. Osobně bych si vybral dnes 27,5". Dobrý kompromis.
Jinak v čem je převod 3x9 tak out?
nome: svetak je trosku neco jineho, at uz co se techniky tyka, trati a stylu jizdy...
ono na le mans taky jezdi uplne jiny auta nez to s cim jezdime do prace ...
ti sponzori nebudou tak daleko od pravdy.
Honza: opet, zavodeni na hardtailu vs beznej uzivatel? to se dost blbe srovnava ne? ja zas jezdim jen "gravity" discipliny a mohl bych tvrdit, ze 29 je absolutne nepouzitelna, protoze ve svetaku jak endura tak DH ji nejede nikdo. 29 kola nemaji pevnost a kdyz postavis ram na 180+ mm zdvihu tak to kolo bude dlouhy jako auto...
Losky: no spis je to nemoderni. tech prevodu je zbytecne moc. U me ciste z praktickych duvodu jsou 3prevodniky k nicemu protoze potrebuju "napinak" aby v terenu nepadal retez a ten sezenes jen na dvojprevodnik. dnesni moda jednoho prevodniku to cele dost zjednodussi a zmensi hmotnost... ale taky to ma svoje nevyhody...
tuning test muzu doporucit, Milana trochu znam a myslim, ze vi co dela, ja od nej mel na jednom starsim kole upravenou marzochu66 a bylo to fakt znat. ted uz mam vesmes vsechny kola na top foxech nebo RS a tam uz neni tolik prostoru pro zlepseni.. takze ty uz k nemu nevozim..

12.04.2016, 00:12 |
Losky Assassin: Díky za info a za vychválení Milana, hned mám lepší pocit, že jsem udělal dobře:) Je pravda, že vepředu by mi stačily dva převodníky a vzadu tak 5:)
Kdyz uz se tu bavime o kolech,videl uz nekdo neco podobneho? Kolo nove,najeto cirka 100km ..

viděl jsem kola zdemolovany na všechny způsoby, ohnutý převodníky, ale ohnout/zlomit kazetu ještě ne. To tam něco vlítlo nebo samo při jízdě?
cituji majitele:
Tak jsem dneska při hezkém počasí vyrazil na kolo. Krásných a relativně pohodovych 10km. Když jsem byl 300m od baráku, tak jsem jel po jedné ztezce na nejlehčí převod. Najednou krup a řetěz ko. Ok. Vzal jsem kolo odvez ho do prodejny, páč kolo má najeto jen 112km a on ok vyměníme, ale počkej tohle ne! Zadní deseti kolečko je ko. Nejlehčí tri převody ohnute, že prý to ještě nikdy neviděl. Super. Tak snad to půjde na reklamaci. No já si myslím, že hownajs. Tak uvidime.
To se mi nechce věřit, že to jen tak při projíždce ohne. To by muselo dojít k hroznýmu křížení řetězu, aby to takhle strhnul ke straně. A na drátech výpletu nebo na tý kazetě neni vidět, že by řetěz spadnul až za kazetu do drátů?

12.04.2016, 09:17 |
nome | Upraveno: 2016-04-12 09:20:43
assasin jasne ze je, ale zas nadruhou stranu se jezdí kola běžně dostupná a solidní závodní stroj na karbonu koupíš za cca 60 tis + rozumna kola a ses na 70 s kolem co ma v 29" 9,5 kila,
Gravity a 26" jak rikas nesmysl tam cpat vetší kola i když se to děje (27,5) tuhost je jasna
ale na bežné ježdění pro většího člověka 180+ je podle mě 29" lepší.
Losky vybrals dobre za ty penize nic lepsiho nekoupis (mozna bazar kdyz budes mit kliku ale ...) 3x9 se dava uz jen na nejlevnejsi kola dneska je standard 2*10 a lepší kola 2x/1x 11 (od příštího roku dokonce 12). Holt výrobci potřebujou žrát :-) ale nic se neboj mám to taky na blátošlapovi do práce a má to zásadní výhodu že cokoliv zničíš tak stojí pár korun (i když desítkové sady dnes už nejsou o moc dražší)
Cupra - musis mit ukrutnou silu v nohach tohle sem fakt ještě neviděl :-)

12.04.2016, 13:12 |
Losky Otázka je, co je to pár korun. Třeba XT kazeta za 1100 mi nepřijde málo. Ale jako celek to drahé není. Dnes ozkoušen Epixon od MS a oproti základní pružinovce velký rozdíl

12.04.2016, 15:20 |
Losky Ještě z toho sundat tu šílenou modrožlutou samolepku a poladit zamykání, to mi nějak nefachčí, funguje pouze když tlačítko držím. Takže asi budu muset poladit lanko. Jinak je tam slušný rozdíl ve váze. Původní Marzocchi 33 měla 2600g, tahle 1800g.

nome: muj pocit z levnejch 29 je prave ten ze kola jsou tezky - strasny setrvacniky, neakceleruje to. asi po silnici nebo upravene lesni ceste to bude dobry, ze to podrzi rychlost - jako casovkarsky kolo, ale to mi nic nerika. A pochybuju, ze je to sen beznych cyklistu.
A 29 ktera ma lehky kola uz je jak rikas 50+ tis v pevnaku a to je opet uz nekde jinde nez co si kupuji bezni smrtelnici.
je fakt, ze moc 29tek jsem nezkousel. asi jen nekolik ruznych SC tallboyu... pro me nejak pevny kolo postrada smysl.
ono uz dneska v podstate ani DH kolo na 26 nekoupis.. ja ted rozmyslim nove kolo a bude to 27,5 protoze nic jineho neni :)
ono je kazdou chvili neco noveho.. ted zas 27,5max - siroky pneu, ktery jsou zase ve vsem lepsi nez vsechno ostatni :)
je fakt, ze bracha ma ted na test celopero scotta, elektriku s timahle sirokejma pneu a rikal ze na te elektrice je to super. prej je vetsi trakce proti "normalni" sirce pneu fakt znat...
Dexter, toto kríženie imho nespraví, zaujímavé to ale rozhodne je :-D
muSlim: tim hrozným křížením jsem myslel řetěz tak půl metru od převodníků, aby ten tah to dokázal ohnout.
vzhledem k tomu ze je to asi z nejakeho sworks, tak asi tak divoka retezova linka nehrozi. moc si nedokazu predstavit co takove poskozeni udela... protoze uz jsem na kole znicil kde co, jen tohle se mi jeste nepovedlo :)
Assassin:
jenže kolo na gravity, na něm asi těžko pojedeš 100km nedělní vejlet v přírodě, což z XC kolem můžeš.. pokud nepojedu závod a nedrtím zrovna silnici, tak často někam vyrážím... a na to je to ideální kolo :)
když vidím na čem dnes všichni jezdí a kde, tak se divím, že se jim s těmy kily chce tahat v prostředí, kde maj maximálně koleje od traktoru - což pevná 29" pohodlně vyžehlí.. pokud bych řešil celopéro, nebo odpružený kolo, tak někam kde to opravdu potřebuju... Běžnýmu uživateli stačí 29" - to na polňačce/silnici atd valí jak silniční kolo, což o 26 říct oprvadu nemůžu (jen doporučuju u 29 hlídat váhu kol-2200g max pár a pláště s kevlarovou kostrou, pak to je trápení a ne radost z jízdy..), žehlí to běžný nerovnosti typu nějaký stopy po traktoru, menší kořeny... pokud bych řešil už tratě těžší, kam se běžnej smrtelník, často ani neodváží, nebo kolo nese) tak kola menší-dnes 27.5 protže na 26 už seženeš tak plášťě:), a odpružení..
já šel do absolutního pevňáku, protože většina českej maratonů (vč. sudet) na tom jde pohodlně odjet a ustojím na tom v pohodě i místní serii XC sprintů na 40minut, kde to je samej šutr, pařez, schody a dost technickejch sjezdů i výjezdů... hlavně to pohodlí se servisem přijet domu a neřešit žádnej servis... (to je jak se silničkou..)
3x9 je dnes out, protože marketing a údajně i vývoj.... vývojáři tak eliminujou "duplicitní" převody a snižej tím váhu o pár gramů
na 26 mam taky "klasiku" 3x9..
Cupra- to možná vypadá, že mu sletěl řetěz mezi dráty(jak vypadaj?)a kazetu a tím tahem jak ještě trochu jel dopředu až tak kazetu ohnul..

12.04.2016, 19:41 |
Losky Eliminace váhy a honění za každým gramem a pak si dají na kolo dvě 0,7L láhve vody a nebo v hospodě 3 piva a guláš :-)
Honza: ja ty "gravity" discipliny zminil jen jako stejne zcestnej pohled, jako ten ze XC svetak se jede temer komplet na pevnejch 29...
100km vylet je podle me pro bezneho smrtelnika docela ulet. ja jezdim pomerne dost a vesmes tak do 30km.
slovni spojeni "zehli" a "pevnak" je pro me komicke, ale chapu, ze vy zavodnici to vidite jinak.
me moc proste nejde do hlavy horsky kolo + jizda po silnici nebo polnacka kde jsou max koleje od traktoru
taky mi prijde zbytecny na silnici tahat kila navic co ma 29MTB proti silnicce...kdyz pouziju tvoji argumentaci
bezny vylety zvladam i na svem 13+kg fullu (SC nomad) a navic si zablbnu, skacu pres kanaly, dropy ze zidek.. ja bych nedokazal jen 100km tocit klikama...
ale spis jezdim na 16,5kg claymoru, protoze tam mam teleskop :)
obavam se ze jsme z opacneho spektra cyklistiky a rady ani jednoho z nas moc "normalnimu" cyklistovi nepomouzou.. zvlast kdyz jezdime kola daleko za 50k hranici :)
ad servis - na tlumice jsem uz tak 2 roky nesahl :)

13.04.2016, 16:47 |
Losky Koukal jsem co je SC Nomad a cena mě šokovala ????
assasin:
moje 29" má 9kg (ocel rám, krabon vidle a zbytek.. ráfky 1500g pár), treninková silnička 9.3kg...rám Al. vidle karbon, obyčejný, zato nesmrtelný výplety Mavic aksyum... hmotnost moc neřeším, i když pokukuju po lehčích výpletech..pro mě je důležitá spolehlivost a odolnost proti lehčím karambolům, kterejm člověk na silnici s větším nájezdem neujede,ataky abych na tom najel kotel km bez problému, což se zatím děje.. za 3 roky přes 30000km :)
argumentuju 29" proto, že v dnešní době i , když to mam na ježdění do práce po silnici, tak co si 90% populace koupí a na čem jezdí - horský (vidím to i na lidech v práci..kupujou hroský hlava nehlava a přitom jejich roční nájezd je roven mýmu švihu na silničce..přitom do terénu jedou minimálně, maximálně při nějaký podnikový vyjíždce a to je "terén" volen aby byl sjízdnej pro každého
...mizivé procento jezdí na městskej a stylovejch kolech, pár jezdinců na silničce v rámci treninku...
Losky: no :) ale mam starsi jeste hlinikovej..tenkrat nestal jeste takovej balik...

13.04.2016, 21:11 |
Losky Vypadá ale pěkně, jen když jsem viděl ceny v USD, myslel jsem, že je tam o číslo víc ;-)
Losky: no a to v evrope je jeste znatelne drazsi :) ja mam ted na ten novej nabidku za dobry penize a tak porad vaham... touha mit top stroj a udelat si radost vs absolutni snobismus koupit si kolo za prachy co maj ostatni auto :) ono teda ja mel skoro vzdy kolo drazsi nez auto :)

13.04.2016, 21:36 |
Losky Tak proč ne;-) Zajímalo by mě, co je tam tak odlišného, že to stojí tak moc. Kurňa, rám, tlumič, vidlice a pár komponentů.

13.04.2016, 21:52 |
nome | Upraveno: 2016-04-13 21:53:55
No rámovka za kilo a zbytek je bezne dostupnej standard :) staci se podivat kolik stoji lepsi kazety od sramu a pak to skace raz dva Tohle je ale podle me jedno s kol co si cenu bezproblemu obhaji.
Spis nechapu kola od Speslu a podobnych znacek za 300 000 ..
Rozmery kol uz resit nebudu :) honza za to popsal presne