
Navštíveno 2981x

Mám možnost za dobře koupit koncernové vozidlo s tímto motorem ve verzi 110 kW. Najezd sedi a je overen a je to 169 000km .Celkove auto v super stavu vcetne naprav apod. Tudiz se zeptam.. Jsou u tohodle auta nejake prusery? Servis apod? Co treba spojka, neodchazi casto? Co kokam na sady tak nejsou uplne nejlevnejsi. Nejsou to zrouti oleje? Spotrebu neresim
Skúsil som si predstaviť konštrukciu motoru V5 a neide mi to. Leda že by tam bol jeden slepý valec :-D
muSlim: proc by to neslo?
V pohodě motor z mého pohledu,drzak,kluci natom měli i pres 500 tisíc a jen spotřební veci,na cca 200 tisících většinou odchází zápal.modul stojí cca 4litry a rozvody retezem začnou chrastit kolem 200-250 000 to vestsinou u všech.Jinak držák,tichý chod,spotteba dalka tempomat i 7l město 9,ostra jízda 12l,olej to nezere a výhoda u všech většinou plna palba pokud si na to potrpis.
Ghofig: :-O tak to si ma dostal, vždy som si myslel že to mali I5 :-D
prostě Weruna bez 1 váce... :)a s tím spojené kasické neduhy..
zvuk fajnovej :) kámoš ho má v pašíkoj a co vím, stále jezdí...