Navštíveno 2892x

29.04.2016, 20:21 |
xSam Chtel bych si poridit nejaky velky monitor k PS4 a k PC. Velikost asi 43".
Bohuzel takhle velke monitory jsou za raketu oproti TV a tu ja nechci a kupovat nehodlam.
Nemate prosim nekdo nejakej tip, na cem by se dalo slusne gamesit a koukat na filmy?
Diky za rady
xSam

30.04.2016, 17:29 |
xSam Cim vice to studuji, tak zjistuji, ze monitor v teto velikosti proste neni.
Bud je to zarizeni pro digital signage, ktery nema treba ani stojanek, nebo je cena hluboce pres 25000.
Proste cloveka nuti si koupit normalni televizi:-(

01.05.2016, 10:43 |
xSam M.a.R.i, nemám TV 10 let, a jsem šťastnej člověk, fakt s tím nechci začínat.
Co mě třeba hodně bavilo, bylo odhlášení koncesionářského poplatku, sice to trvalo pár měsíců, ale za ty xichty, když se šli převsěšdčit, jestli opravdu nemám TV, za to fakt stálo:-)
TV prostě nechci.
/// MiŠeL ///
Dají se na projektoru plnohodnotně dát hry?
Pařit několik hodin, nezničí to člověka?

01.05.2016, 11:28 |
rcman | Upraveno: 2016-05-01 11:30:47
xSam: Po osobní zkušenosti, kdy jsem dospěl k závěru že mám TV vlastně jen jako monitor. Jsem nakonec musel pořídit další TV velikost 50". Takhle velký monitory asi pár značek vyrábí. Bohužel cenově je to hodně nad mojí představou... Co se týče Tv poplatků a rozhlasu, tak je prostě jednou za rok zaplatim a hotovo. Ikdyž mě celkem sere že si platím předraženou kabelovku a ten poplatek není už v ceně. Ale prostě to tak je...
Projektor je celkem dobrej nápad. Dají se už sehnat za rozumnou cenu. Ale pokud na to nemáš dobrý světelný podmínky, asi nebudeš zrovna nadšenej... Měl jsem projektor asi měsíc od kamaráda. Byla to ňáká čína. Neměl jsem na to pořádné plátno. Ale nemám iluze o tom že by existoval kvalitní projektor který ti nabídne dobrou kvalitu ve dne i za tmy... V noci jsem toho byl opravdu nadšenej. Filmy (hlavně horory) super. A na hry to bylo ještě lepší! Ikdyž tady asi bych poznal znatelný rozdíl mezi kvalitním projektorem a čínským který měl já...