
Navštíveno 3961x


26.06.2016, 14:54 |
xccxv Potřeboval bych poradit jaké auto by splňovalo požadavky na sportovní svezení?Nepotřebuju trhat rekordy v maximálce. Jde mi spíše o sportovní zažitek za volantem na okreskách, ,,s dostatkem zpětné vazby ve volantu, přesným řazením a davkovatelných brzdách,, . S cenou do +-80000KC. Důležitý požadavek by byl finančně dostupný servis,spolehlivost. Za každou radu Děkuji.
Takovych temat je vaude kopice, i tady na foru. Jsem zvedavej co nakonec vyberes. Spousta mistnich clenu chtelo strasne koupit strasne sportak a nakonec skoncili u auta typu Octavia :).
Za me MX-5. A jako byvaly majitel MR2 nesmim ani na ni zapomenout. Ale ta MX-5 bude za ty prachy nejspis v lepsim stavu. Je to jedno z nejlip ovladatelnych aut na svete, je to spolehlive a kabrio. A jestli myslis to a tou macimalkou vazne, tak dalsi pro, proc tohle auto koupit. Nejde v nem o vykon, ale malou hmotnost, perfektni podvozek a presne razeni. Co se tyce odezvy od silnice, tak tohle auto take patri k nejlepsim...
Za mě taky MX-5. Možná i stará MX-6 by vyhověla.

26.06.2016, 17:54 |
CRK
No nevim, MX-6 (=Probe) doporucit jako sportovni auto, kdyz je to cestovni GT. Motor ve predu vcetne nahonu, velka hmotnost. To si rovnou muze koupit Octavii :)
Nissan Primera P11 GT STW

27.06.2016, 20:26 |
-Hans- | Upraveno: 2016-06-27 20:27:09
No zalezi, kolik mas penez :D Jako na udrzbu apod. Jinak nevim, jak to souvisi s autohifi :D

29.06.2016, 00:23 |
rebel traktor audio
nečetl jsem to, ale kup to clio co je v inzerci tady
ztoho stejně zase bude nějaká reklama, aby se někdo tady registroval a ptal se na tohle, to je snad jasný
mari: tak jednickovy RS, trosku poladeny, by se s privrenyma obema ocima dalo brat jako trosku sportovnejsi auto...

29.06.2016, 14:44 |
DaveF já jsem volil takhle, výkon není všechno ("jen" 107kW)

V praveku (1998) som si kúpil ako nové Hyundai Coupe 2.0. S tým autíčkom bola celkom zábava, mal som ho 5 rokov a okrem toho ázijského kukuču som tomu nemal čo vytknúť. Ako funny cars by som si vedel predstaviť nateraz posledný model s dvojlitrom. Dajú sa kúpiť do 3 tisíc euro v celkom slušnom stave a výbave. Nenútim, len dávam do placu...

29.06.2016, 16:24 |
OMEGA E46
No Coupé, ještě s tím chcíplým dvoulitrem, fakt není funny car a ani zdaleka se tomu nepřibližuje.
Ten strop 80tis. je dost na hraně, nevím, zda se dají sehnat, ale asi bych volil jako kluci MX-5, případně nějakého prcka typu Saxo VTS apod. motokáry. Pak je ještě možnost taky Fiat Coupé 16V/20V Turbo, ale sehnat dobrý kus je problém...

29.06.2016, 17:36 |
Rudi Todle celkem dobře spojuje MG ZS 180, auto má výbornej podvozek, slušnej motor a celkem malou váhu a zpětná vazba od kol je super. Koupíš je kolem 50-60, takže ti ještě zbude i na servis...

29.06.2016, 18:03 |
gizmi MR2 za 80t ? Nooo, to bude "vystavni kousek". Primera jako sportovni auto? Hmmm. Hjundééé 2.0 jako sportovni vuz taky funny. Obecne 80t na sportovni zazitek s autem je fakt malo. Kup HTP fabku, ten zazitek z jizdy nezapomenes a mit na ni budes :D Obecne starickych aut s velkym motorem najdes na prodej za par korun hodne, ale pak investice funny nebudou. Mam rozpocet o dost dal a problem neco pekneho najit mam taky :D Kde je ta doba, kdy za tyhle penize slo koupit CRX VTi, MR2, peugeot gti, saxány, una turba, atd. Dneska tyhle auta nejsou k mani a kdyz uz se nekde naskytnou, tak ceny startuji na 6000 Eur :D Vse pod jsou hrozny vraky..
gizmi: Myslim, ze MR2 rev.2 NA se pri trose snahy za 80-100k koupit dam. Sam jsem ji mel 3 roky a sleduju casto inzeraty. Do 80k by se dala taky, ale samozrejme bud bude horsi technika nebo optika...
Samozrejme pokud chces TOP stav, myslim opravdu TOP a ne jeho ceskou obdobu, tak cena muze byt az 10k EUR.
koukal jsem na to clio a to by taky mohlo vyhovovat zadani ne? za ty prachy zadnej "opravdickej" sportak nebude a z tech rychlejch nakupnich tasek je to clio asi top, ne? rozhodne bych vsadil spis na nej nez saxo/106 atd...
Hlavně ne Hyundai Coupé, jak tady někdo zmiňoval :-D Míval jsem ho taky a byť ve své době vypadalo celkem dobře, tak to vždycky byla těžká pomalá kráva a to platilo pro všechny motory (tehdy 1.6, 2.0 i 2.7). Spíš takovej tank na silnici. Nakonec jsem ho prodal kámošce, ta s ním v kile na dálnici vjela do lesa, pokosila tam půlku stromů a ani pak nebyla dlouho v nemocnici :-D
Za mě taky mazdička. E46 za 80k bude leda vylítaná hujda ve dvoulitru, pěkný třílitry v kupéčku jsou pořád za 150-180k.
Ono sehnat zdravý Saxo nebo 106 16V už je taky problém. Ale sranda je s tim úžasná. :) Stačí pár úprav a Clio se může jít klouzat. :) Dvojkový Clio neni žádná sláva a na 2 litr to ani moc nejede. Trojkový už je cenově jinde. Druhá věc je bezpečnost, tahle auta jedou kvůli nízké váze, ale to znamená i minimální bezpečností zóny.
petr: ono pri sportovni jizde bourat - tak uz je skoro fuk v cem jedes, sportovni auta co jsou tezky zas maj velkej vykon a je vetsi pravdepodobnost ze to bude vetsi rana:)
Scully: jako majitel 328coupe muzu rict jen to ze ani 330 asi nebude uplne sportak :)

30.06.2016, 22:58 |
DaveF | Upraveno: 2016-06-30 23:04:46
ještě k tý MX-5, za 80tis koupíš tak průměrnou, nahnilou 1,6ku. 1,8ky NA,NB jsou tak 100-150tis
nebo počkat po sezóně a přes zimu