Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > autosedačky dTest

 o Navštíveno 4630x o
o 03.07.2016, 11:45 | cendler
Nemáte někdo výsledky testů, aktuálně potřebuji koupit pro prcka autosedačku, vajíčko už je majé, máme 1rok a cca 11kg, nebo co máte vy a nebo co by jste doporučili, byly jsme se na něco podívat, ale je jich zase tolik, že nevíme


o 03.07.2016, 12:14 | xSam
Mám všechny sedačky Römer a spokojenost...
Ohledně testů se inspiruj tady
[ Link ]
o 03.07.2016, 19:00 | mrazik
Vsechny 3 mame Römer a neni co resit.
o 03.07.2016, 19:09 | dj.DEKL
Maxi-Cosi
o 03.07.2016, 19:09 | cendler
ASi vezmu tuhle, testy vycházejí dobře, tak zítra jdu pro ni [ Link ]
o 03.07.2016, 19:14 | dj.DEKL
Vzal bych nejakou mezi kategorii... ne uni 9-36kg
o 03.07.2016, 20:04 | cendler
Neberu ji proto, že je na dlouho, ale proto že náš Domča není úplně nejmenší, na to že mu je skoro rok za pár dní, tak je celkem velký, samozřejmně než ji vezmu, tak ho chci vní vyzkoušet, jestli mu bude dobře a nepřijde mi jako uni verze
o 03.07.2016, 20:39 | cendler
říká vám něco značka Avionaut [ Link ]
včera jse ji viděl v Praze v nějakém krámu, celkem se nám líbila, ale trochu mě zaráží, že ji nikdo nikde netestuje, cena není nejmenší a všude se testují jen běžné značky
o 03.07.2016, 21:06 | Rajdlos
Cybex, Recaro, Römer... S nimi asi chybu neudelas.
o 03.07.2016, 23:09 | noclue
9-36 nie je dobre pre male deti je to kompromis, pozri ADAC testy, vacsinou tie sedacky pri malych detoch (15kg) nevysli najlepsie. Radsej sme zobrali triedu I, teda z maxi-cosi vajicka sme po roku isli do

kiddy phoenixfix 2,

je to vitaz testov ADAC aj Warentest pred 3 rokmi..

neskor som kupil este jednu pouzitu do druheho auta...

[ Link ]
o 03.07.2016, 23:17 | cob1,2HTP:)
Mame taky KIDDY a spokojenost. V barve le man a nakonec i golfky le man.
o 04.07.2016, 08:27 | Kapka (M)
ja bral pro malou RÖMER KING plus..ted po zimě jsem akorat do ní kupoval novou polystyrenovou výpln..protože ta naše původní mi praskla..při různém přehazovaní do aut jí někdo rval za ten polystyren :-(
Jinak max.spokojenost..kupoval jsem ji tady na foru jako jetou
[ Link ]
o 04.07.2016, 13:06 | Losky
Taky tohle budu brzo řešit a díky za tip. Nejdřív jsme se rozhodli pro tu Cybex Pallas 2 Fix (9-36kg), ale asi nakonec se půjdeme mrknout na tu Kiddy Phoenixfix, asi bude opravdu rozumější koupit tu do 18kg a pak koupit druhou.
o 04.07.2016, 13:34 | 626rs
řešil jsem také před cca 2 měsíci. Dokonce jsem si dopisoval i s p. Bartošem z Autoseating. Ve výběru jsem měl Romer a Recaro. Nakonec jsme se shodli oba na tom, že Recaro je lepší volba. Takže já jsem nakonec vzal Recaro Sport Hero [ Link ]
o 04.07.2016, 13:36 | Losky | Upraveno: 2016-07-04 13:39:55
A v čem je to Recaro lepší? Mě teda přijde, že cca 10kg těžké dítě je takové ještě vláčné a myslím, že má lepší oporu třeba v sedačce Kiddy Phoenixfix díky pultu než držení integrovanými pásy. Malá má sice jen zatím 6kg, ale upřímně při nárazu si vůbec nejsem jistej, jestli by ji pásy ve vajíčku udržely, spíš si myslím, že by ji sklouzly.
o 04.07.2016, 13:36 | 626rs
Dobrý den pane Vaňku,
byť máme obě dvě značky k dispozici, zastával bych názor bezúdržbové mechaniky.
S bateriemi máme zkušenosti i v případě jiných sedaček a byť se jednalo o spolehlivé
zařízení, tak drobečky, vlhkost případně i používání v zimním období nejen "houpe"
s funkčnostní samotného prvku, ale vysoké a nízké teploty ovlivňují i fungování baterie
(parné léto versus mráz v zimě, když se nechá sedačka v autě).

Kontrolka střeží napnutí pásu, které musíte udělat tak jako tak a i pokud byste se rozhodli
pro King ATS II, doporučuji vždy zkontrolovat rukou na hrudníku dobré napnutí pásu
(mezi pás a hrudník dítěte by se měla vejít dlaň - bezpečný prostor na dýchání).
Jak u bezkontrolkového poutání RECARO, tak u kontrolkového poutání Romeru
je důležité to, co má dítě na sobě oblečené, tak aby pás nebyl někde skřípnutý
nebo překroucený - to vše ovlivní špatné/mylné připoutání, které kontrolka nemusí odhalit.
Tyto zkušenosti jsme získali jak z "tichých zámků", tak z manuálního indikátoru tahu,
tak z elektronicko-akustických zařízení. Osobně jsem zastáncem raději bezelektronického upínání.
Ale jedná se v obou případech o dobré sedačky, kdy vysoká bezpečnost, komfort a dlouhá použitelnost
je doménou RECARA. Britax mívá sedačku malinko menší, s líbivějším designem
a rozdílným (zpravidla menším) polstrováním, byť třeba s kontrolkou utažení.


Dobrý den, pane Bartoši,
chtěl bych Vás, s dovolením, požádat o radu ohledně výběru autosedačky pro dítě, ve věku jendoho roku (13 měsíců) a váze cca 10 Kg. Po mnoha průzkumech a testech sedaček jsem dospěl k volbě dvou, a to konkrétně Recaro Sport Hero a Romer King II. Zajímal by mě Váš názor jakožto odborníka na danou problematiku, kterou z nich byste osobně volil jako bezpečnější, či lepší. U Romer King dále nevím, jak funguje přitahovaní pásů a kontrolka dotažení. Syna jsme v sedačce zkoušeli, ale personál obchodu nám bohužel nebyl schopen sdělit, jak funguje kontrolka utahování pásů či ATS systém (dotahování). Předpokládám, že kontrolka utažení pásů zohledňuje velikost dítěte? Zdali jsem systém pochopil správně, rozsvítí se mi jinak ve věku jednoho roku dítěte a např. ve věku 3 let dítěte, kdy má již jinou výšku, šířku i váhu? Stala se nám totiž situace, kdy syn v sedačce sedět nechtěl, snažil se posadit a kontrolka nám ukazála dotažení pásů v momentě, kdy bylo zjevné, že syn v sedačce dotažen zcela není. Nevím tedy, zda tomuto systému plně důvěřovat či zda raději nezvolit manuální systém, který má právě Recaro, který nechává dotažení pásů na mě, jako rodiči. Byl bych tedy velice rád za Vaši odbornou radu a pomoc ve výběru.
Děkuji
o 04.07.2016, 13:44 | Ferro
Taky trochu přispěju.. Hledal jsem sedačku pro prcka co měl 6 měsíců ale z vajíčka už vyrost a sám neseděl tak jsem hledal protisměrnou sedačku s isofixem 0-18kg a vybral Concord Ultimax 3. Zatim jsme spokojeni instalace jednoduchá konstrukce bytelna a až bude malej větší tak jde sedačka otočit po směru. Jen mi přijde že je mu v ní horko proto by mi zajímalo jesli máte zkušenosti s chladícíma potahama?
o 04.07.2016, 13:56 | Losky | Upraveno: 2016-07-04 13:59:19
Názor Bartoše bude možná trošku zkreslený, přeci jen je dealer Recaro, ale na druhou stranu u dětí by mohl mít trošku soudnost. Jinak recenze na tu King II jsem četl a lidi dost nadávali na ten bateriový nesmysl.
Osobně já už mám v měřítku tři a u nich už zůstanu, jinak bych se z toho asi posral:)
U nás bude situace podobná jako u Ferra. Děcko má 6kg a je dost dlouhé, takže počítám, že za chvíli nebude mít kam dát nožičky, proto ty protisměrné už asi řešit nebudeme. Koukal jsem i na tu Concord Ultimax 3, ale kam dá dítě nohy??? Třeba je nějak jinak řešená, ale přijde mi, že je to něco jako to vajíčko.
Přikládám foto co myslím

foto k příspěvku  od Losky

o 04.07.2016, 14:32 | Ferro | Upraveno: 2016-07-04 14:34:02
.
o 04.07.2016, 14:32 | Ferro | Upraveno: 2016-07-04 14:35:43
Ona je ta základna posuvná takže dost záleźí na velikosti auta.. ale je jasný že do těch 18kg v protisměru nevydrží. Ale vyčetl jsem(nevím jesli to nejsou jen reklamní keci) že decka ani v roce nemaj dostatečně vyvinuty krční svalstvo takže je je lepší je držet co nejdýl v protisměru
o 04.07.2016, 14:41 | Losky
to ano, proto jsem tak nějak řešil sedačky s pultem viz Cybex Pallas 2 fix a teď ta Kiddy Phoenixfix, kde dítě má před sebou tu zábranu, která by měla zabránit nějakému velkému hýbaní hlavičkou. Jinak protisměrná je dobrá při čelním nárazu, ale pokud tě napálí zezadu, je to zase obráceně:)
o 04.07.2016, 15:26 | PlusOne | Upraveno: 2016-07-04 15:28:38
Starší syn Römer KidFix SICT (15-36kg), mladší syn Römer MaxiKing (9-18kg). Až budem řešit další sedačku pro mladšího, bude to zase Römer.
Hlavně doporučuju v kamenném obchodě vyzkoušet, mimo jiné třeba proto, jestli prcek bude v poho i v zimní bundě - v tom MaxiKingu jsou poměrně krátké pásy (nebo mám tak vyžrané děti :-) )
o 04.07.2016, 16:06 | Losky

Dobrý den pane Richtere,
mimo to, že jsme prodejce sedaček RECARO, tak naše lokální kamenná prodejna
prodává právě i sedačky značek Cybex, Britax, Kiddy, Avionaut apod,
tím se obohacují naše zkušenosti a snažíme se na problematiku koukat objektivně a hlavně kriticky,
protože i jako rodič se snažím vybírat odpovědně a bezpečně.

Vezmu to nejdříve obecně - kategorie 9-36 kg je v dnešní době již dobře zpracovaná,
ale souhlasím s Vámi, že pro větší děti jsou tyto sedačky sice na bezpečnost stále
velmi dobré, ale děti by třeba ocenily otevřenější hlavovku (tzn. chtějí menší bezpečnost
a větší výhled z bočního okénka) nebo další komfortní věci, které 9-36kg nemusí poskytnout.

U sedaček 9-18 kg se může stát, že díky růstovému spurtu, kdy děti rostou opravdu jako z vody,
tak sedačka může vydržet třeba jedn do dvou, tří let -> je dobré vybírat co nejvyšší opěradlo a sedák
sedačky. V tom například objektivně vede RECARO Optia/Optiafix. Mimochodem výherce
ADAC testu 2016 pro svou kategorii.

Ještě sem vložím zajímavou myšlenku, kdy i když se neřeší peníze, dost často
se řeší prolínání sedaček. Většímu dítěti se koupí 9-36kg a v ní cestuje do té doby,
než menší dítě by přesedlávalo na tuto sedačku, většímu se pak koupí již velká sedačka 15-36kg.

Nyní obecně k pultíkům vs. pásy: v životě je vše prolnuto se vším, takže pokud by byly pultíky
tak perfektní, naše poutání by bylo od letadla, přes závodní auta, až po běžné osobáky
prováděno pultíkem. Ale jak vidíte, neděje se tak a naopak je všude pás.
Pultík je svérázná záležitost, RECARO jej dělalo již před cca 30lety, ale pásy jsou evolučně lepší.
Důvodem, proč například RECARO udělalo v roce 2014 sedačku RECARO Monza NOVA IS,
což je pultíková sedačka, která vyhrála ADAC své kategorie, tak bylo ukázat,
že pultíky stále ještě umí - nicméně dodává důležitou informaci, že preferují stále pásy.

Pultík má totiž relativně 3 fáze používání, kdy jen 1/3 je relativně pohodlná a bezpečná.
Samozřejmě příznivci pultíků a pásů mají své připravené argumenty, jak protistranu "trumfnout".
Je ale neoddiskutovatelné, že pásy se dají stále nejlépe nastavit, ať dítě roste do výšky,
nebo do mohutnosti hrudníčku, vždy se díky výškovému nastavení a délce pásů nastavuje
poutání dle aktuální velikosti dítěte. Jenže když máte pultík, tak ať je sebelíp nastavitelný,
zůstává pořád stejný, ať dítě roste jakkoliv. Takže pro nejmenší dítě je to velká zeď,
má ruce tíměř nahoru (což mu je při prvních používáních docela dost odkrvuje),
zároveň když je malé, tak v pultíku může mít příliš mnoho prostoru (ty boky a prostor
mezi hrudníčkem už víc nejdou utěsnit) a to není úplně štastné a bezpečné.
Když dítě povyroste, tak to je ta "štastná chvilka pultíku", kdy plní svou bezpečnost dobře,
dítě tam docela dobře "pasuje" a zároveň dítě vnímá pultík jako hrací stoleček.
Pak to ale pomine když dítě ještě povyroste a musí mít stále pultík,
to už se potí utěsněné v pultíku, roste mu hrudníček do výšky(respektive celé tělo roste)
a horní část těla není nikterak fixována, to dělá problematickou volnost pohybu,
která je nežádoucí. Pásy vždycky vytáhnete a nastavíte tak, jak je dítě velké.

Co se týče vyklouznutí z pásů a pultíku - je to fifty fifty:
i na internetu je k vidění video, jak při rollovertestu dítě vypadne zpoza pultíku.
Co může nastat u sedačky s pásem: dítě se naučí v pozdějším věku grif,
že provlékne ruce pod pásem a tak tak se z pásů "vysvobodit".
Řešení - univerzální spojovací spona, která tomu zabrání.
I když jsou děti občas mrzuté, je to i o obecném přístupu pochopení, že sedačka dítě chrání
a je pro něj samotné dobré v ní být (já vím, občas se nám to dceři také těžko vysvětluje).
Z pultíku se dítě sice nevyvlékne, pouze jej od sebe odtlačí (v případě nastavitelnosti jej rukama můžu
zkusit odpojit, stejně jako v případě pásů zkusit odemknout), ale v případě nehody vylítne ven,
protože jej již nic nedrží...u pásů jsou to aspoň stále ty spodní 3 úchytové body z pěti.

Obecně pro bezpečnost v sedačkách platí - co nejvíce chráněné dítě je dobře,
tzn plné bočnice, dobrá a fortelná hlavovka, pevné poutání.
Když už je splněna bezpečnost, ohledy na komfort jsou také důležité,
protože dítě pokud nevydrží sedět v sedačce, pak může být jakkoliv bezpečná ale nepoužitelná.
Autosedačka musí mít plnohodnotné područky (nemusí je mít, ale ty otlačené ručičky
na rádobypodručkách a následné nespokojené šermování jsem již zažil),
a správně široký a dlouhý a dobře tvarovaný sedák.
Je to až alchymie všechno zajistit u jedné sedačky...

K Vašim konkrétním odkazům:
Romer: dobrá sedačka, až na područky/nepodručky, krátký sedák a nižší opěradlo,
papírově tedy dobrá, ale ergonomie sezení, fortelnost potahu a komfort (bohatost sedáku)
je na zvážení, aby dítě v ní chtělo sedět i na delší cestu. Nízké bočnice jako ochrana před
předměty v autě.
Kiddy: je to dobrá značka, ale komfort sezení Kiddy se nám na naší maloobchodní
prodejně vůbec neosvědčil. Navíc jsou odhalené bočnice.
Cybex: odhalené bočnice, žádné područky, převeliký pultík a z naší zkušenosti špatně tvarovaný sedák
(je to téměř oblouk, na kterém děti podivně sedí, sklouzávají a sedák jim tak nepodpírá dobře nožičky.)

Rozhodování je čistě na Vás, abych potvrdil to, že jsem prodejce RECARO,
zasílám Vám ještě jeden odkaz, díky kterému bych Vám chtěl ukázat,
jak se dbá na praktičnost a bezpečnost.
[ Link ]

Sedačka má opravdu vysoké bočnice, aby bylo dítě co nejvíce chráněno.
Ergonomicky i bezpečnostně je hezky vyřešeno to, jak je velká skořepina
hlavovky prolnuta do vysokých bočnic sedáku. Horní hrana slouží i jako
perfektní područky - otestováno na několika veletrzích a samozřejmě i dle zpětné
vazby zákazníků. Vnitřní část hlavovky chrání dítě, fixuje hlavičku na správném místě
a zároveň je relativně dobře otevřená, aby se dítěti uvnitř líbilo.
Polstrování pásů zde není pouze optické, ale funkční a navíc - dítěti je příjemné,
protože má nejlépe zpracované šití - hrany (která nejsou, je to celé zaoblené).
Sedák má dobrý sklon a je příkladně dlouhý. Děti mají tak oporu na nožičky pro dlouhé
cestování. Vedlejší efekt dlouhého sedáku a opěradla je ten, že sedačku můžete využívat
déle a pohodlněji.

Za sebe bych Vám samozřejmě řekl a doporučil volbu RECARO, ať Optia/Optiafix
nebo Sport Hero, případně teď je v akci i Sport Evolution. Ostatní značky nejsou špatné,
ale protože i naše malá jezdí v RECARU,je to tím, že jsme RECARO při porovnávání na prodejně vyhodnotili jako nejlepší.

Jako důkaz uvádím, že i když RECARO má v nabídce kočárek Citylife a Easylife, tak my máme Hartan,
protože splňoval lépe naše požadavky i na výlety do lehčího terénu. Nevolíme tedy bezhlavě
jen značku, ale kriticky hodnotíme vlastnosti každého konkrétního produktu.

S pozdravem,

Jan Bartoš junior
Autoseating s.r.o.

+420 737 454 975
janbartos@autoseating.cz
www.autoseating.cz
o 04.07.2016, 18:48 | Losky
Dneska jsme to objemu a Cybex jsme zavrhli. Ten pultík nás nenadchl a dítě se v tom musí hodně potit. Viděli jsme i tu Römer Anti...a nic moc.Takže favorit bude Recaro. Dokonce v jedné prodejně mi doporučili kontaktovat Autoseating a informovat se. Prý to jsou odborníci.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2337 sekund.