Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Emisní limity i pro sekačky :-D

 o Navštíveno 3452x o
o 05.07.2016, 19:16 | HIGHTOWER
A co RC auta? Ty taky, ne? A co plyny z prdnutí, kolikrát za den si budu moci prdnout?

[ Link ]


o 06.07.2016, 00:46 | jedla
tohle taky neni marny
[ Link ]
o 06.07.2016, 08:17 | Rocco.
Vzhledem k tomu že jedna obří nákladní loď zatíží životní prostředí více než 50 milionů osobních automobilů. Pouhých patnáct největších lodí tak vyprodukuje více nežádoucích látek než všech 760 milionů aut na světě. Tak to smysl má.
o 06.07.2016, 11:05 | HIGHTOWER
taky dobrý, sociální pojištění za roboty :-D Takže až doslouží, půjdou do důchodu a pobírat ho, nebo když dostanou padáka, tak nějaké sociální dávky? Sedřít roboty z elektrických součástek :-D Vím, myšleno, že z toho se budou platit socky těm, co jako díky robotům přišli o práci, ale to už se třeba v ČR děje už dávno u hnědoobčanů, chudinky, roboti svině jim sebrali práci... Koukám, Brusel - soutěž o největší kokot*nu do zákonů...
o 06.07.2016, 11:21 | Ravo
Na lodě (ty obrovský) a letadla se to nikdy vztahovat nebude, a i kdyby jo, tak jen v rámci EU = rejdaři a letecké společnosti budou mít sídlo mimoEU (stejně už mají kvůli daním atd.).

Takže zase jen buzerace malýho koncáka, co si chce posekat zahradu 1x týdně.

Tohle narůstající šílenství může vyřešit už jen Czexit..
o 06.07.2016, 13:31 | kozlustechnykus
Rocco: na ty obri lode ale nejaky limity jsou. Kdyz se to dostane k pobrezi, tak to musi prepnout na kvalitnejsi palivo:)
o 07.07.2016, 07:20 | Milhauzz
S těma loděma ste úplně vedle. Máte zdroj? Jedna loď jako 50 milionů aut? Ty vole, co já se tu po ránu nedočtu.

Největší lodě valí jádro/páru a i kdyby, dnešní emisní limity pro nový lodě jsou tak extra přísný, že byste se hoši možná i divili.

kozlustechnykus: před plánovaným zhasunitím se z mazutu přepíná na naftu. Start opět na naftu a přepínačka na mazut po dosažení určité teploty.
o 07.07.2016, 11:26 | dogeatdog
Tzv Czexit by nevyresil naprosto nic, protoze pokud by cesky vyrobce/dodavatel chtel v Evrope konkurovat, musel by limity splnovat tak jako tak. Stejne tak by je automaticky splnovaly veskere vyrobky z EU, pokud by to nebyla "special edition" pro zeme tretiho sveta.
Osobne nevidim nic spatneho na rozumnych limitech motoru stroju, pokud to nepreroste v tlak na limity na pokraji fyzikalnich moznosti, jako se to stalo u aut.

Pokud ten navrh neposkodi evropske vyrobce (kteri se nevyjadrili, ze by je to melo polozit), teoreticky by naopak mohl omezit dovoz toho nejlevnejsiho shitu, k cemuz bych osobne nemel namitek.
o 07.07.2016, 11:55 | Martyn
50 milionu VW tdi?:)
o 07.07.2016, 11:58 | Milhauzz
Martyn: a načipovanejch :)
o 07.07.2016, 12:06 | HIGHTOWER
dogatdog s autama to začalo taky celkem nevinně a jak to vypadá teď... aktuálně u Škoda Kodiaq

1,4 TSI - 110 kW/150 k, 250 Nm (systém vypínání poloviny válců)

Boha jeho, vypínat 2 válce ze 4, to už je fakt konec...
o 07.07.2016, 12:36 | Only_One
počkej až vymyslí jak vypínat i ten předposlední a nechat funkční jeden :-D třeba u tříválce už uplně vidím jak vypnou dva a bude to jednoválec :-D
o 07.07.2016, 14:56 | mrazik
Za situaci kolem emisi automobilu maji velky podil i vyrobci, kteri se prakticky vubec neozvali, kdyz EU schvalovala emise do budoucna. Takze dosti velke maslo maji sami vyrobci.
o 07.07.2016, 15:59 | .mycTD | Upraveno: 2016-07-07 16:00:23
otazka je, jestli vyrobce ty emisni limity trapi...

Zkracuji jim pozadovanou zivotnost produktu, zajistuji pravidelnou obmenu, chrani trh (necpe se jim sem kazdy cinan*, protoze se mu vyvoj eko-featur proste nevyplati).

...a pochybuju, ze treba akcionare VAG bude jednou stresovat, ze nam pod kapotou klape jednovalec :)
o 07.07.2016, 18:16 | mrazik
Vsichni museli investovat nemale penize do novych motoru. Rozhodne to trapi VW, ktereho to bude stat hodne miliard kvuli emisnim podvodum. Dalsi veci je vyssi spotreba oproti te v katalogu - tam bych neobvinoval vyrobce aut, to je dane spatnou legislativou, kterou proste vyuzili/zneuzili.
Nicmene z hlediska bezneho spotrebitele to neni tak spatne, protoze poskytovany vykon aktualne vyrobenych motoru je pomerne zajimavy.
o 07.07.2016, 20:17 | Honza2.016v | Upraveno: 2016-07-07 20:25:28
emisní limity na sekačky- před 8 lety jsem byl na pohovoru v jendý firmě co se právě zabejvá vývojem agregátů do profi techniky -nejen zahrandí a už v tý době se hodně řešily emise nejen u 2t pracovních motorů...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.1683 sekund.