
Navštíveno 3148x

Potrebuji radu ohledne mondea...lepsi motor 2.0 vs 2.2 tdci-plusy, minusy, vyhody, nevyhody..cca rok 2008-2010

15.07.2016, 09:35 |
Kapka (M)
řešilo se to tady už několikrát..ale nejlepší je asi přímo na ford forum..
ten 2.0TDCi je více rozšířěný než 2.2 ..levnější nahradní díly,více lidí to umí naservisovat atd..
[ Link ]
Já jsem to nedávno řešil a také vybíral mezi 2.0 a 2.2. Přecházel jsem z Mondea 1.8 TDCI 92 kW. Vybral jsem nakonec 2.0 120 kW, protože pocitově v tom nebyl až takový rozdíl, ale všechny díly v motoru, jako vstřiky, turbo, DPF bylo o hodně dražší. Já teda řešil facelift r.v. 2013. Jak to je předfaceliftem, tak s tím zkušenost nemám.

15.07.2016, 21:23 |
Losky Všude doporučují se držet toho 2.0.
Kapka: Kde si sehnal to Tvoje Mondeo? Pamatuju si, jak si ho kupoval a bylo za hodně dobré peníze.
Díky
Ani jedno,ber 1.8 bez dpf a mas motor absolutně bez starosti,jen je to trosku linejsi,ale das kvalitní čip a jede to dost slušně.Pokud bys trval jen na vyberu tebou uvedených motoru tak samozřejmě ten 2.0

16.07.2016, 08:22 |
Kapka (M)
Losky: v hospodě u piva :-) kamarad prodaval firemni Mondeo svého obchodniho ředitele

16.07.2016, 12:33 |
Losky Tak ta Volvo 2.5 taky není nějaká bezúdržbová co jsem četl a průměr 11L vs 6,5L je už taky znát.
Jak už jsem psal, tak jsem měl 1.8 TDCI a musím říct, že když se to auto rozjelo na okresce nebo dálnici,, tak to jelo v pohodě, ale jinak je ten motor na to auto dost slabej. Zejména pro krátké rychlé předjetí už tam nebyla dostatečná rezerva a některé manévry bylo potřeba dost plánovat. Teď mám 120 kW 2.0 a je to o něčem jiném. Motor je také mnohem tišší. To ale nevím, jestli to ve faceliftu nějak víc nepořešili... Absence DPF je samo výhoda, ale pokud se člověk nedrkotá jen ve městě, tak by snad nemusel být problém. Auto mám rok a o DPF ani nevím...