
Navštíveno 5369x


15.07.2016, 17:40 |
kasko I když se jedná o relativně "mladé" motory, má někdo reálné zkušenosti s těmito motorizacemi.
Konkrétně 2.0 TDI 140kw, 2.0TSI 206kW.
Obojí v kombinaci s DSG.
Příští rok budu měnit firemní auto, tak se pomalinku poohlížím.
Jelikož to bude firemní, musí to být Škoda.
Nyní jezdím SII combi V6 a jsem spokojen. Při 170tis. bez ztráty kytičky.
Díky moc za Vaše postřehy
PS: s největší pravděpodobností to bude SIII combi a 99%km budou dálnice.
mno vse zalezi na vyuziti, pokud budes vyuzivat v serii je to cekem ok, bohuzel vse je dnes staveno a navrhnuto at danej material vydrzi na co je postaven,
dsg snad nikdy jidine za trest silenej projev vc razeni a reakci na plyn
opet zapomen na cipovani a vykon hore pac to na to neni stavene.
obsah nicim nenahradis kdyz by si mel moznost volby priklanel bych se spise pro 3.0tfsi vice muziky za hodne podobnych podminek co do spotreby.
7 stupnove automaty caste poruchy, ze by se na tom nejak podepsala fabrika techto automatu a strev do nich v cine:)

15.07.2016, 22:22 |
kasko Xenonman:
Chip tedy nedoporucujes ani u jednoho?
Urcite bych to nedelal u ABC apod. firmy
smrtelna kombinace je to pro dsg, motory jsou ok,
jen pro zajimavost jde krasne u toho 3.0tfsi udelat 440ps:) jen remenickou a cipem

16.07.2016, 18:57 |
kasko Dane, ja myslel, ze DSG tech 500Nm vydrzi.
Myslis, ze to bude smrt?
500nm to je hodne sebevedome, kdyz je stavene na 300-350nm,

16.07.2016, 20:57 |
kasko At to tu neresime, asi ti pisnu mailik :)

16.07.2016, 21:06 |
kasko A jak to, ze original 140kW ma 400Nm kroutaku?
2 kasko: príklad. Začiatkom roku 2000 (teda na prelome 90. a 2k) dalo BMW do 142kW/410Nm dízlu automat od GM ktorý bol podľa blueprintov stavaný na max. 360Nm a tak to po rokoch používania s tými prevodovkami aj vyzerá/vyzeralo. História sa zopakovala, len inde, nič prazvláštne :-)

17.07.2016, 11:03 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2016-07-17 11:13:46
16.07.2016, 05:57 | xenonman
jen pro zajimavost jde krasne u toho 3.0tfsi udelat 440ps:) jen remenickou a cipem
3.0 TFSI??? u škodovky, Superba?
hightower u audi od apr ano:), ta skodovka je prave ted s materialem docela na stiru, nevim jak u supa, ale o3 ma dsg na tenhle kroutak celkem slabota

17.07.2016, 11:19 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2016-07-17 11:23:18
no právě proto se divím, neb Superb má vždy jen max. 2.0, a to TDI nebo TSI... A jelikož psal, že to musí být škoda, tak se divím, že se tu pak rozebírá hlavně 3.0 TFSI :-) Tedy alespoň tak mi to přijde
Jinak ano, děs, každá automobilka by podle mě měla mít alespoň jako nejsilnější motor nějaký 2.5... Prostě objem...
Už jsem tu psal, jezdil jsem s 2.0 TDI 140 kW s DSG a prostě děs, děs, a děs. To i ženská umí jezdit s manuálem plynuleji, než co tato kombinace v Superbu dělala za paseku při rozjezdech, jízdě, až jsem se styděl...
A ano, dneska se vše, nejen v autě, úplně všude, vše dělá tak v 5-10% rezervou ve "výkonu", holt na něčem se vydělávat musí... Kdo ví jak se teď dělají výtahy, aby při překročení o 10 kg nosnosti se nerozbily :-D
dsg v audi resp skodovce ma jeden zasadni problem. neni to prevodovka zf, ktera by se prodavala vsem automobilkam, je to prevodovka co si koncern nechal udelat pouze pro sebe. tzn koncern do toho prodava 3 dily a hotovo. tusim mechatroniku za 80 tycek, celou spajsku za 270 a jeste neco. kdezto do zf skrine koupis vse.
dsg je v soucasne chvili nejhorsi prevodovka, hned potr 8mi kvalt u audi. v kazdem pripade, mel jsem 2x pasat cc a doposud obe auta celkem najeto 600 000km a skrin drzi uplne v pohode.
V audi mam opet dsg a mam nachipovano, tak samo rajdlos. Nevim jak moc se lisi dsg v superbu a audi, maximalne ctyrkolkou s ulozenim.
HIGHTOWER: dnes se dela vse s rezervou 10procent vykonu a driv se to delalo jinak? kde by se tam ten vykon driv asi vzal? si lidi nejak zvykli na ty chipy, koupit auto se 100konema, nahrat 300 za par kacek a brecet, ze ty auta stoji za hovno. nevim, me kdyby nekdo dal rozpocet, zadani a mel bych navrhnout 100ps auto - tak kdyz navrhnu podvozek, brzdy a vse na 300ps tak zakonite spoustu zbyvajicich veci musim osidit...
Manolo v Audi samo nemáš dsg, stejně jako Radjos mas 7 stupnovej automat a když by si měl poradny auto :) mas tam 8 stupnovej automat o tom, ze by se poruchaval jsem nikdy neslyšel narozdíl 7 stupňů kde umírá elektronika oprava za cca 45 tis z originál dilu,
Dneska se proste hodně stri maj nakazano od automobilek pac ono se ušetři zde a zde a hodi to peknejch par xxx milionu a nikoho to nemusí zajímat ze po 3 letech to lehne pac už to nebude v zaruce :)

17.07.2016, 15:01 |
xenonman | Upraveno: 2016-07-17 15:04:06
VW 0B5 – sedmistupňová DSG, montuje se do automobilů Audi Q5 (nepatrně odlišná verze tohoto typu převodu se montovala do Audi S4) s obchodním názvem S-tronic.
Princip činnosti je jak u výše popsaných DSG typů převodů, konstrukcí je velmi podobná na 02E.
Olejové spojky, pohon čerpadla motoru, ale olejová kapacita hydraulického pohonu je oddělená od mechanické části převodu.
Nejvíce zatížené jsou synchronizátory prvního a druhého rychlostního stupně, jsou vyrobeny z vysokouhlíkové oceli.
Proč se najednou chce napsat, že tento příšerný typ převodu ve skutečnosti není schopen jízdy? Zhotovena je šikovně, ale stačí nahlédnout dovnitř a uvidět všechny ty umělohmotné, ba dokonce polystyrénové tyče, ozubená kolečka velikosti jak v dětské hračce, najednou je jasné, že dlouho fungovat nebude.
Možná to je důvod, proč koncern Volkswagen jich musel mnoho měnit do konce doby záruční lhůty, a potom ještě i po kulanci – ne každý majitel Audi Q5 totiž touží získat novou převodovku za víc než 150 000 Kč za půl roku po ukončení záruční lhůty na automobil koupený za dva a půl milionu.
Problémy s daným typem převodu začali ihned na začátku produkce automobilů, nejdřív se museli měnit elektroinstalační kabelové svazky (kvůli zlým kontaktům), potom moduly MECHATRONIK (problémy s měniči Hallova napětí na vidlici řazení rychlostních stupňů a motory jejich pohonu), když nepomohla výměna mechatroniky, musela se vyměnit celá převodovka (když se opotřebovávala vysokouhlíková ocel na synchronizátoru druhého rychlostního stupně).
Po výměně opravní sady plochého kabele mechatroniky koncern Volkswagen vydal následující TPI:
P17D8 Omezení velikosti točivého momentu vzhledem k teplotě spojky;
P0726 Signál frekvence otáček od řídícího bloku motoru: nevěrohodný signál;
P174B Ventil 4 v části převodovky 1, porucha elektrického obvodu;
P174F Ventil 4 v části převodovky 2, porucha elektrického obvodu;
P179C Hlavní tlakový ventil: porucha elektrického obvodu;
P179D Ventil chlazení oleje: porucha elektrického obvodu;
P174A Ventil 3 v části převodovky 1, porucha elektrického obvodu;
P174E Ventil 3 v části převodovky 2, porucha elektrického obvodu;
P1740 Kontrola teploty spojky;
Pokud dojde k poruše v DSG převodovce a v paměti řídící jednotky se nachází jedna nebo několik z výše vyjmenovaných nefunkčností, tak se nejdřív mění opravní sada plochého kabele mechatroniky.
V praxi se obvykle vyskytují dvě nefunkčnosti, například první a poslední (ze seznamu), i když podle viditelných znaků teplota spojek je v normě, ale převodovka přechází do havarijního režimu při teplotě 80° Celsia, ačkoliv pracovní teplota spojek je stanovena do 118 stupňů.
Taktéž bývá problém se snímačem polohy zařazeného rychlostního stupně, nacházejícím se v mechanické části převodovky, v současnosti jeho konstrukci nepatrně pozměnili a v náhradních dílech je k dostání velmi spolehlivá součástka.
Někdy se na daném typu převodu zničí místo usazení podpěrného ložiska levé poloosy, porucha se odstraňuje instalací nového ložiska většího průměru s vysoustružením nového místa usazení a zhotovením nové upevňující desky.
Vyskytovaly se velké problémy s programovým zabezpečením, protože nové MECHATRONIKy nebylo možné propojit kódem s prvními automobily z modelového roku 2009 atd.
Obecně platí, že pokud vám odešla tato převodovka, moje osobní rada zní – zajděte za oficiálním dealerem Audi a požádejte ho o výměnu na základě kulance, anebo třeba i částečně po kulanci, podle pravidla, že koncern Volkswagen vychází svým zákazníkům vstříc a nabízí na výměnu této převodovky výhodnou slevu, dokonce i v případě, který je pro vás nejvíc nevyhovující.
Od modelového roku 2013 daný typ převodu již na Audi Q5 nemontují.
Celkem hezké povídání
xenonman ja znam 4 kajaky co maji v dupe 8kvalt. Jeden kdyz couva tak rechta jak rechatcka. Druhemu se ukroutila nejaka hlinikova vrtana hridel a 2 proste neradi.
Ja mam za to, ze technologicky je audi automat stejny jako dsg...
17.07.2016, 14:48 | assassin
více k tomu netřeba a ty jsi mě nepochopil...
[ Link ]
manolo tak panove delaj neco spatne ja mam najeto 130 tis km a prevodovka prede jako voda a samo nemam felicii takze mam pojistku a kdyz se tohle stane dostanu novou, podle me je tam rozdil nehlede na to, ze u audi maji mnohem vetsi Nm zatizeni

17.07.2016, 16:00 |
kasko Diky moc za Vase postrehy.
Zatim z toho, co je tu napsano, jsem pochopil nasledujici:
Dsg je nejhorsi prevodovka
Motor 2.0 TDi je hruza v kombinaci s DSG
Chipovat ani omylem
S 2.0 TSI nikdo nejel, takze zkusenost zadna
Nebo???
Pokud se jedna o firemni auto a firma neni tvoje, tak bych to asi neresil a vzal co by mi vice vyhovovalo.

17.07.2016, 22:34 |
Veider | Upraveno: 2016-07-17 22:35:08
Bych to nevidel az tak hystericky. Mam objednanou Cupru ST 290 s DSG a tesim. Nekolikrat jsem se s tim povozil a tahle kombinace me nadchla.
hightower: asi nepochopil, myslel jsi to ironicky? proto to konspiracni video?
nevydrzel jsem ho sledovat moc dlouho, ale ta zazracna zarovka tam sviti jako kdyz nesviti, kdyz ti budou stacit takovyhle bludicky, tak i ty dnesni vydrzi 100let (treba pri 50V) :) jde o to, ze z toho kazdej chce vytriskat max, vzdyt se podivej tady ve vlakne, auto co ma 200kW - top model a uz se tu vymejsli jak to chipnout na vic... a kdyz se to posere, tak to inzenyr schvalne navrhnul spatne aby jeho zamestnavatel vic vydelal.
Jen me to zajima, delam v automotive vyvoji a chtel bych umet takhle navrhovat svoje dily...
btw tech 200kW z dvoulitru v dobach kdy se auta jeste neojebavala a delala se poctive je tak na urovni zavodnich aut, kde se pak po zavode ten motor komplet preskladal... ted takovej motor nalita 100tis i vic :D ... tak nevim jak to s tou poctivou a osizenou technikou je :)
Kasko pokud to bude firemní auto přesně neřešit.
Tak ladil jsem tu 2.0 tfsi a 380 ps no problem :), při extra navýšení výkonu muže klidně prasknout obal převodovky o tom jak se chová dsg skoda mluvit u toho manuálu je výhoda, ze existuje řešení ji upravit na extrémní výkon, ale jako u všech uprav se musí přizpůsobit i ostatní věci
Tak u vývoje je to snadné, zadavatel řekne chceme mít ruční brzdu kde budou plastová kolečka a výrobce řekne ocelové vydrží více, ale stojí 2x tolik a zadavatel dejte plastová jsou přeci levnější.
Veider: nezbyva nez poprat, at ti ta radost vydrzi co nejdele. Na me, po zkusenosti s DSG v 3.6 FSI, pusobi DSG jako cesnek na upira!

18.07.2016, 09:23 |
fredh Me by u toho tdi stvalo uz to, ze tam musis lejt mocovinu...
Kdyz uz vw, sel bych do toho tsi. Pokud ti pak nebude stacit vykon, tak ten nahoru jde, a v kombinaci s manualem neni co resit.

19.07.2016, 21:54 |
Alííí Mam v garazi uz druhe DSG TDi, ale po precteni tohodle tematu plneho vyvojovych inzenyru pojedu zitra do prace busem. Diky za to.
mam doma Cupru s DSG 6 kvalt a zatim si nemuzu stezovat. Jsem spokojeny.

21.07.2016, 07:07 |
kasko LionVTS:
máš sériový stav, nebo již nějak upravenou?

21.07.2016, 13:10 |
LionVTS | Upraveno: 2016-07-21 13:10:58
Kasko:
Paket Performance uz z vyroby( velke brzdy brembo, kola, pneu, nejake ty plasty a buhvi co jeste ), a zkusam racechip, jinak serie, kvuli zaruce ktera je prodlouzena na 4 roky. Jedine co me sere a dost, ze to nema zvuk z vyfuku :-(
At uz se rozhodnes pro jakykoliv motor,vrele doporucuju priplatit za prodlouzenou zaruku.
Ja menil DSG mesic po 2lete zaruce pri 58.000km a prej jsem zdaleka nebyl jedinej,takze tak.
Batman: ...to je nějaká blbost :-)