
Navštíveno 5645x

kamarád měl v týdnu nehodu, kdy se mu na oktávce na pravém přední kole roztrhl protektor, svlékl se protektorovaný běhoun, rozmlátil komplet podběh, ulomil část náraníku, promáčkl práh a odřel přední i zadní dveře jak se plácal ... auto naštěstí udržel a nikomu se nic nestalo... když jsem to včera viděl a vím v čem se momentálně plácá, tak bych mu chtěl pomoct s vyřešením reklamace a případně vymoct nějakou náhradu škody... řešil jste někdo něco takového?
protektory Vraník, kupované letos v květnu
Začni standardní reklamaci u prodejce. A protože došlo vlivem vady k poškození majetku požadoval bych náhradu škody. Tohle by mělo být pruchidne. Vraník na to bude určitě pojistenej
Tak to tím protektorem ušetřil... Obávám se, že bez znaleckého posudku se s nějakou náhradou škody vůbec zabývat nebudou, ale spíš to asi bude muset k soudu. Každopádně napiš, jak se to bude vyvíjet. Držím palce majiteli, ať to dobře dopadne
Todle asi bez uspěchu dle mě. Ti řeknou, že guma byla přefouknutá, přetížená a nebo, že si jel moc rychle.
Sem taky zvědavej jak todle vyřeší.
Sepsali jsme dopis, a s fakturou a fotkama to pošle prodejci. Dam pak vědět jak (ne)pochodil. Kdyby aspoň doslal jiný gumy.
Kdyz nezaplati opravu auto, tak jim nabidni, ze to muzes rozsirit do medii, extra.cz a dalsi zverejnuji mnohem vetsi hovadiny a umi i z blbosti udelat velkou kauzu :-)
01.08.2016, 20:50 | Kamil07 - krásný vydírání...
Samo začít reklamaci, hnedka bude vědět, jak na to budou reagovat, i když asi i tak počkají těch 30 dní no a buď do toho půjdou a proplatí to, o čemž vážně pochybuji, i když mohou být frajeři, a nebo pak klasika, soudní znalec na pneu i na to poškození, pokus o mimosoudní řešení, pokud nepřistoupí, cestou soudu... Tak jako tak, je to trať na 1 měsíc až klidně 2-3 roky...

01.08.2016, 21:34 |
Kamil07 | Upraveno: 2016-08-01 21:34:41
Jak se to vezme, i lidi mimo AHC by meli vedet, co takovy Vranik dokaze a mozna se pak prihlasi i dalsi se stejnym problemem.
Jasně...klasika...znalec, soudy, blabla. Borec jestli jezdí na O1 a na lepší, než na Vraníky nemá, si to bude určitě moci dovolit...
no má toho víc než dost, takže O1 s vraníkama je opravdu z finančních důvodů, navíc najede pár km za rok, takže levný protektor se zdál být vhodnou volbou, ale bohužel tomu tak nebylo :(
do soudních tahanic on určitě nepůjde...
jde o to aby mu vrátili prachy za ty protektory, a případně přispěli aspoň částí na opravu auta...
stalo se to ve 110km/h na dálnici, měli štěstí, že nevezli malou a auto udržel


02.08.2016, 07:39 |
motyc Mám osobní zkušenost, na zimácích Vraník se mi udělala boule, zajel jsem přímo do fabriky, kde to dělají a do půl hodiny jsem odjížděl s novou pneu. Jednalo se s něma v pohodě.
Jakej je vůbec cenovej rozdil v tomhle rozmeru oproti třeba Barumkam? To se opravdu vyplatí?
no právě že asi jen 150-200korun
V tom případě to asi není šetření na tom správném místě...obzvláště, když vozí rodinu!
Mimochodem...divím se, že chce od nich novou gumu, tohle už bych si na auto v životě nedal...
jako mladej cucák sem začínal taky na protektorech, ale to byli levnější o víc než polovinu a navíc na warana nebo žígo, dnes je to sebevražda a šetření na nesprávném místě, nikdo nevidí jakej kord je oprotektorovaný a každý kolo je navíc jiný (výrobce, dotka apod.) reklamace proběhne tak, že ti dá jinou šprndu...
Tak ledy se hnuly. Po měsíci a něco se vrátil domů disk s novým protektorem a v týdnu má přijet člověk od pojišťovny nafotit auto a snad něco málo dostane na opravu auta.

25.09.2016, 09:30 |
Ian jsou na to pojištění, viděl jsem i horší věci a proplatili.
Jinak já jezdím vraníky už 6 let, každou zimu a zatím v pohodě, rozdíl oproti normální gumě asi 600 :) Jde se u nich dostat na zajímavé ceny.
Že to niekomu za to stojí, aj keby to robilo na gume liter... Postihnutí panáčikovia by si mali uvedomiť aká plocha z celého behúňa (běhoun) ich drží na ceste a čo musí vydržať/ustáť :-(
třeba 165/70/13 jsou stejně drahý:)

26.09.2016, 23:09 |
Rudi Známej je též proháněl po dálnici v zimě, na jednom boule, druhej praskl asi ve 130ti, jeden přední, druhej zadní. No znova už je tam nedal.
Šéf taky nedal na protektor (pneu Vraník) dopustit, ale jen do tý doby, něž mu na Traficu ve 120ti na dálnici neulít běhoun. Rozjebanej podběh, urvalo to sebou boční lištu a celej lem domlácenej od cucků s protektoru. :-D Naštěstí se nikomu nic nestalo. V celkových provozních nákladech je pořízení pneu směšná částka ... nechápal jsem ho. Už naštěstí jezdíme na normálních pneu.
Já bych na protektoru nejezdil ani za zlaté prase. Byl jsem v továrně a viděl sem co se používá jako zdroj pro ty protektory. Byť používají moderní technologie, tak prostě ten základ může být dost dojebanej a do toho nikdo nevidí a tohle jsou pak důsledky. A hlavně od dob starých žigulů a škodověnek co se pohybovali 70-80km/h je docela jiná doba, kdy se jezdí podstatně rychlejš a auta jsou tady docela o dost těžší. Dneska není problém sehnat gumy za pusu nové značkové a zrovna na koncerny v normálních rozměrech...

29.09.2016, 08:27 |
RedBaron | Upraveno: 2016-09-29 08:27:44
Já to jezdil jednu zimu na pětkovým bavoru jako dědictví po bývalým majiteli, rozvážený to bylo prakticky neustále a dovážit to nešlo, celou zimu jsem se koukal jak mi volant lítá ze strany na stranu a štval se s tím. Dal jsem to pryč a nikdy už jsem podobný nápady neměl.