Punto 1 oznaceni 176B4z roku 1999, motor 1,2l 44kW v teple nestartuje. Kdyz je 10 stupnu a min, tak startuje normalne, kdyz je okolo 20 a vic tak je problem. Studeny po par hodinach stani (4 a vic) chyti vzdycky normalne. Je jedno jestli ujedu 3 nebo 60 km. Po zastaveni skusim nastartovat a chytne okamzite. Po cca pul hodine uz se mu nechce a musim tocit cca 5-7 sekund, nez chytne. Po 2 hodinach nechytne vubec a je jedno, kolikrat zkousim tocit motorem, nebo jen naprazdno zapnout zapalovani do polohy pred startovanim. Mam jen francouzskej navod a jednu kontrolku jsem identifikoval, ze je od vstrikovaciho systemu, tak cekam az zhasne. Na budikach je kontrolka imobilizeru, ale vyzkousel sem dva klice a nebyl rozdil. Cerpadlo v nadrzi je vzdy slyset stejne. O dalsi 2 hodiny to mechanikovi, co pro to prijel, chytlo okamzite. Diagnostika nic neukazala a na dilne se to pak neprojevilo. Je fakt, ze kdyz to auto vyzvedli, tak uz bylo chladneji a druhy den taky. Nez aby zacali menit cidlo teploty nebo cidlo otacek, tak se radsi zeptam. Nejake napady? :) Dikec predem.
Ted zase. Od rana jsem to nechal stat na slunku a cca 14:40 to chytlo normalne. ted jsem to zkousel a jen toci, ale nechytne. Kontrolky zhasi furt stejne, zvuky taky stejny. Uvidim za 2 hodiny.
zkus proměřit signál z čidla otáček v momentě když startuje a kdy ne... (stačí ohmetrem co umí měřit cca 1,5kohm (odpor čidla by měl bejt 600-1000ohm).. při otáčení motorem by měl signál o pár desítek ohmů pulsovat... (ideální osciloskop, toto ej low-cost řešení.)
pokud je odpor nekonečnej je jasno...pozor zpočátku to závisí na teplotě, pak už to většinou neukáže nic ani za studena..
diagnostika většinou navíc tento druh závady nevidí