
Navštíveno 18174x

Může mi k tomu někdo něco říct? Tzn. zejména spolehlivost, životnost, obvyklé problémy, servis a také kultivovanost řazení....
Hledám pro sebe nějaké kombi nebo HB s výkonnějším pohonem a Mondeo by mohla být jedna z variant.

23.07.2017, 21:10 |
Losky Když jsem se po tom koukal já, tak každý odrazoval. Nákladný servis a oproti DSG je to horší, tak nevím.

23.07.2017, 22:21 |
Lubak Oproti Dsg je horši v čem? Servisni interval je 60tis/3 roky. Pokud dostane servis co ma, tak funguje v pohodě. Problem je u ojetin s nejasným původem a repas nikdo pořádně v Čr neďelá

23.07.2017, 22:42 |
Frozen7 | Upraveno: 2017-07-23 22:44:14
Jaký ročník Mondea, to aktuální? Já jsem při koupi vozu zvažoval i PS, dokonce jsem se s tím byl projet (S-Max TDCi 110KW) a nechtěl bych to, ani kdyby to k tomu dávali zadarmo (s vidinou budoucích nákladů), natož za +50tkč. Motor to šíleným způsobem podtáčelo, chudák duněl, až mi ho bylo líto (a setrvačníku taky). Ano, někdo říkal, že se dá jezdit na "S", ale...proč? Doporučuji tedy vyzkoušet.
No a když jsem nedávno s jedním problémem navštívil jeden větší autorizák v hlavním městě, tak jsem se ptal šéftechnika, jestli mají s PS u těch nových motorů, nějaké problémy...neříkal ne ani jo, ale jen se tak poťouchle ušklíbnul....tak nevím...ale já to pochopil tak, že bezproblémové to není.
Lubak:
Oproti DSG je horší v ceně a dostupnosti náhradních dílů na ten zázrak, až se vysype...

24.07.2017, 15:45 |
Lubak Dostupnost ND a případně opravy je problém to ano.
Ohledně podtáčení se často projevuje u PS u nového auta , které není zajeté a nebo má neaktualizovanej soft.

24.07.2017, 21:18 |
Losky Podtáčení motorů dělá i DSG, tedy benzín, ale tam to vadí spíš pocitově, protože to neduní. Strejda má S-Maxe, tuším 2011/12 nejsilnější 2.0 tdci s PS a popravdě jsem byl zklamanej. Jako řazení bez problémů, ale to auto prostě nejelo. Takový celý unavený.
Jinak jezdit v "S" si moc nedovedu představit. Mě u DSG to drží po městě třeba na 3tis ot a je to prostě moc. "D" zase podtáčí a je schopné dát sedmičku už při 55 tacho a drží třeba 1200 ot/min. Sice stačí přišlápnout a hodí to i o tři kvalty níž a to okamžitě, ale normálně se dá jezdit jen v tom D režimu a smířit se s tím, že to podtáčí. U nafty nevím. Já jen psal info, co se psala i na ford klubu apod. PS jedině prý nové. Údajně je DSG od VW mnohem lepší, ale v čem netuším.
Nekdo myslim tady psal, ze mu dsg s naftou duni, pac to automat brutalne podtaci

25.07.2017, 08:15 |
Lubak Přesně jak píše AllnOne - ono je to dáno emisní normou a uškrcením motoru

25.07.2017, 08:15 |
camron | Upraveno: 2017-07-25 08:17:25
Poslední 2spojka, se kterou jsem byl spokojený, byla v O2 2.0 TDi 2007! Tam to řadilo podle mých představ. Oktávka šla pryč při nějakých 230tkm, DSG absolutně nekopalo, necukalo, fungovalo, jak mělo. Na základě těchto zkušeností jsem koupil S2 s DSG, ale už 2011 a motor benzin 3.6 FSI (tak se ale ani jiné převodovka nedodávala). No a co to DéEsGé dělalo zde, to bylo hrozné. Podtáčelo to jako prase, motor duněl. Po městě mi to při tacho 55kmh bylo schopné jet na 6q (něco, jako popisuje Losky). No a občas cukla. Pak mám zkušenost i s TDCi.
Je podle mě jedno, jestli je to benzin, nebo nafta. A má to určitě co do činění s nějakou přiblblou emisní regulací a bude to tak od určitého roku...
Já osobně jsem z DSG a POwerShitu vyléčen...jo a suchá skříň, to je pro opravdové fajnšmekry :-)

26.07.2017, 10:09 |
Kapka (M)
Kapka: díky - já na to mezitím taky už natrefil a došel k závěru, že manuál je prostě manuál. Když tedy není HDM.
Díky všem za komentáře.
Zdeny, co má dnes za auta - dejme tomu rok 2008 - 2017 klasický HDM?

26.07.2017, 15:06 |
clown sere se to .. :). ten PowerShift je SK pojeb, to se nepovedlo, ale zase na to koupis dily, narozdil od DSG :) ...
Kupoval jsem manzelce Galaxy a byl jsem rad, ze v tom je klasika Aisin .., lina krabice s klasickym automatem. :).
AiO...z aktualni produkce treba nove Mondeo/S-Max/Galaxy s 2.0EB
Clown: rekl bych, ze je to presne naopak. K tomu Aisinu - tak bud rad, ze slape. Na fordforu je osoba, ktere se to neskutecne sype, porad tomu neco je a uz to stalo neskutecne penize...

27.07.2017, 11:26 |
clown camron .., co jsou neskutecne penize ..
DSG repas 50
Aisin repas 40, resp. menic jen 15t
vzhledem k tomu, ze to krmim benzinem, tak to nema kroutak, tak se to nekurvi. Navic jak je to mala kompektni skrin, tak je to vsude mozne, od Alfy Romeo, pres PSA, Jaguar, Volvo, BMW i8 :). Celou jetou skrin koupim za 15t. Az to lehne, tak to lehne. Proste Galaxy v benzinu do 200t Kc bylo v CR jen jedno a to se delalo jen s aisinem. :) A ac to ma 230t nalitano, tak se to chova podstatne lip, nez 4r stare nemecke (Tiguan) DSG se 7kvalty a 70tkm.
Uvidime .., nehrotim to. Vis jak. Galaxy, podvozek Volvo S80, motor Mazda, skrin japonec, vyroba v Belgii :)
AllInOne:
dosud jsem po tom moc nepátral, ale namátkou - Subaru, Honda, Volvo, BMW. Bude toho jistě víc. Já bych radši manuál, i když čím jsem starší, tím víc si zvykám na pohodlí (doma, v práci i v autě:-)

27.07.2017, 22:39 |
Alííí clown: Asi jsi sedel ve spatnym Tiguanu, nebo jsi si omylem sedl na zadni sedacku... :-) Fordem tam, a vlakem zpatky. :-P
Alííí: čéče, nevím no. Dost toho najezdím a pokaždé, když vidím natahovat nepojízdné vozidlo na odtahovku, tak je to za 80% Audi. Forda jsem v této choulostivé záležitosti neviděl ani jednou...

28.07.2017, 07:53 |
Alííí camron: No tak jasne, ja taky koukam po Audinach. Jednou si ji snad koupim. Jinak auto natahovat na odtahovku jsem nevidel uz ani nepamatuju.