
Navštíveno 8847x


27.08.2017, 10:28 |
All Poraďte jakou pojišťovnu na HAV + POV vybrat. Nejde ani tak úplně o výšku pojistného ale o seriózní přístup k plnění za korektní cenu.
Díky.
Tak POV je Tobě teoreticky jedno, ale co se týče HAV, tak mám dobré zkušenosti s Uniqou.
Ja mam naopak s Uniqa zkusenosti otresne.

27.08.2017, 16:32 |
All Od Uniqy mám tak dobrou nabídku až je podezřelá. Neumím to ale posoudit.
Hlavně ne KOOP. U mě vede stále Generali.

28.08.2017, 21:38 |
All No vidíš. A já měl u Kooperativy auta pojištěná 17 let a nikdy žádný problém. Hledám levnější ale spolehlivé pojištění. Zdá se ale, že to nebude jen tak. Asi má každý tu svou za jedinou:-) aspoň zatím to tak vypadá.
To ja taky, dokud mi nezacli kratit pojistna plneni a ochcavat me.
Všecky auta jsem měl a mám pojištěný u ČSOB - cena asi vyšší oproti nějakejm lofasníkům, ale vždy vše v klidu.
Když jsem způsobil škodu, tak jsem pouze nahlásil událost s protokolem a víc jsem se už neřešil.
Jinak POV na 1.6 76kW 3900, social verze
Napište Timovi, ten vám k tomu řekne svoje, event. udělá kalkulaci ;) ale co jsem se ho ptal, tak je to kus od kusu, i u Allianz se najdou volové, stejně jako u ostatních pojišťoven...
Jo a prej POV na 1.6 76kW nějaký drahý říkal za 3900 :D
Bohužel, se systémem dnešního pojišťování - do 25 je palba jak prase to je ještě pěkná cena...
na 1.9 85kW AR mě nabízeli leckde i 12k ročně

02.09.2017, 13:02 |
Rudi Za mě Uniqa a ČP ne, krátila - ale už je to cca 5let, Kooperativa naopak platila velkoryse z POVka, nicméně kámoš na okna mi jí vůbec nedoporučoval.
Zatim bezproblémů byla ČSOB.

02.09.2017, 15:08 |
relax Uniqa Ok, máme od ní ve firmě všechny auta a není problém. Svoje auto mam u Generali, teď jsem řešil lakování boku z HAV a bez problémů, dokonce mi ani nekrátili plnění i když se opravovalo pár věcí, který jsem měl už před pojistnou událostí ...
Měl jsem Generali - pojistná událost v r. 2015 bez problému. Výměna skla (22tkč) letos taky bez problému.
Teď jsem přešel kvůli levnějšímu pojsitnému k Allianz a očekávám stejný přístup...uvidíme.

02.09.2017, 16:29 |
pbjun Měl sem generali, ale prudili každý rok s výrazným zdražením a musel sem furt rušit smlouvu a novou smlouvu. Teď mám ČSOB a všecko v pohodě. Žádný problém :)
Já mam ČSOB, zrovna jsem vyzvedl auto ze servisu po srážce se srnkou. Sice pojišťovna zaplatila vše, ale podle servisáka to bezproblémové nebylo. Likvidátor nechtěl uznat skoro nic, ale pak si prej po ostřejším rozhovoru dal říct. Servisák mi doporučil ať od nich uteču jinam...tak nevím
Pojišťovny se principielně chovají všechny stejně a nejsou tu proto, aby platily, právě naopak.
U nových aut do stáří pár let je v případě škod není problém u nikoho. Problémy jsou až u starších a opoužívanějších aut, kde se pojišťovny kroutí a kroutí všechny stejně, ale rozhoduje to likvidátor svým zápisem obhlídkou v kombinaci se servisem a ty jsou kraj od kraje rozdílné v jejich přístupu. Přesně jak psal majkl.s. Rozhodující je pak přístup klienta, potažmo servisu zplnomocněného. Někdy to chce na pojišťovnu zatlačit a nenechat se utahat na první návrh, když to bude okatě nesmyslný. A od klientů vím, že se to děje u všech pojišťoven, nejproblematičtější jsou opravy z POV, u HAV je situace maličko příznivější a není pojišťovna, kde bych na první dobrou řekl, že plní a neřeší. Není taková, všechny zavádí velmi propracovaný systém analýzy škod a vyhodnocování a především za účelem opravněného ponížení výše plnění. Pokud je to možné, je vhodné opravovat u autorizovaných servisů, tam je problémů plošně nejmíň a prochází tam daleko víc věcí, nejvíc potíží u malých servisů neznačkových univerzálních, kde se často řeší námitky oboustraně a samozřejmě plnění rozpočtem, kdy pojišťovna má zcela jiný pohled na výši jak pojištěnec (tam to bývá oboustraně zcela mimo :-D)
U VŠECH POJIŠŤOVEN SI HLAVNĚ PŘEČTĚTE PŘED PODPISEM NEJEN SMLOUVU, ALE I OBCHODNÍ PODMÍNKY A VÝLUKYa doporučuji si je schovat u smlouvy, protože se mění v čase. Tam jsou pak někdy opravdu velké překvapení.

07.09.2017, 15:02 |
All Noo, babo raď. Nějak se tím budu muset prokousat.
Pglock se tu pozastavoval nad pojistnou částkou tak jednu čerstvou zkušenost s Hyundai Zlín. Arogantní frajer mi při nabídce jejich financování (50% akontace, 50% úvěr) a akci Best of Czech nabídl u Hyundai Tucson v deklarované ceně 551000,- Kč pojistné včetně POV ve výši téměř 22000,- Kč/rok (není to překlep). Dokonce tvrdil, že i když si koupím auto za hotové musím si ho u nich na 1 rok pojistit. Vysmál jsem se mu a vypadnul.
já mám skvělou zkušenost s Českou, ale jen ze strany poškozeného a opravy rozpočtem...poslali tolik, že bych to klidně mohl dát opravit do autorizáku v zemi původu.
All...tak to je masakr. Ja pojistoval novotu v hodnote cca 1M u Allianz za necelych 22/rok. V tom je i sklo (naklady na vymenu cca.30), spoluucast myslim 1 a GAP. Od prodejce jsem si pojistku nebral, stalo to nesmysl...

08.09.2017, 10:45 |
All Naháním novotu v ceně cca 515000,- Kč a nabídky pojistného včetně POV se pohybují od cca 8000,- do cca 16000,- Kč. Hledám háčky u těch levnějších (Uniqa, Generalli) ale zatím nemůžu nic najít. Pojištění od výrobce potažmo prodejce bylo cca 16000,- Kč při jejich financování. Česká mi napočítala cca 11000,- Kč. Chci All Risk a dobrou asistenci.
Asi bych už nevolil jinou než ČSOB. Likvidátor v klidu, uznali vše co se mohlo posrat.
Když mě paní tenkrát postrčila mareu na parkovišti, tak mě napsal i kontrolu nastavení rozvodů a geošku :-D
Nakonec jsem za rozbitou mlhovku a plastovej držák vyfasoval asi 5 tyček (mlhovku jsem vyřešil haluzně rámečkem v barvě z vraku a mlhovkou z vlastních zásob. Bratru 300Kč).
U Uniqy měl kolega problém - kroutili se, furt řešili, že todle a támdleto.
Kooperativa - výměna skla na FO-FO 2005 - bez problému.

08.09.2017, 11:59 |
gizmi Je to úplně jedno, protože jsou všichni zcela stejný :) Záleží na přístupu likvidátora, kde záleží na člověku, nikoliv na pojišťovně. Já si nechávám pojistky dělat přes klik nebo epojisteni a ty dohady v případě plnění jsou všude stejný.