Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Výměna motoru - co vy na tu cenu???

 o Navštíveno 37191x o
o 01.09.2017, 11:35 | m
Čau páni, prosím radu, klekl mi motor v Citroenu C4 (1.6HDI), sehnal jsem z vrakáče jinej - a nechal ho vyměnit. Je dle vás ok 50 hodin práce?

foto k příspěvku  od m



o 01.09.2017, 11:39 | Only_One
nejsem mechanik, ale zatím jsem motor z auta dostal vždy za jeden den a zpátky to šlo líp když sem věděl jak. Ale 51 hodin je fakt hodně na to že se motor neotevíral..
o 01.09.2017, 11:50 | thetuky
U 1.6 HDi pokud to dělal jeden člověk, tak bych tomu i věřil, tady něco dělat je pakárna, ale reálně bych to viděl spíš 30-40 hodin...
o 01.09.2017, 12:07 | Pglock
Ve dvou dva dny = 4*8 hodin
o 01.09.2017, 12:12 | m
je tam navic vymena vahadel a napln v prevodovce
o 01.09.2017, 12:28 | Kamil07
Podle me je to moc, i sam to musi clovek udelat maximalne za dva pracovni dny a uz to je dost.
o 01.09.2017, 12:41 | Pglock
Sám....? To záleží jak jde ta ludra ven. Když to jde, tak nemáš druhej den co dělat, když nejde tak máš ještě třetí den u oběda spocený záda.
o 01.09.2017, 13:01 | pepe689
Hele kde ti to delali????
o 01.09.2017, 13:04 | m
Louny
o 01.09.2017, 13:59 | xSam
Jestli to chápu správně, tak výměna motoru je za 16 830, což mi nepřijde špatný.
Prostě mají nízkou cenu za hodinu a nafoukli je, klasická technika.
Celková cena mi přijde v pohodě.

o 01.09.2017, 16:17 | Mr.Scully
Mně to přijde jako naprosto v pohodě cena, za výměnu třílitru v BMW jsem platil určitě víc a to jsem si motor sehnal sám a měnil to můj kámoš, co má servis. Ale chápu, že co do pracnosti se asi jednotlivé typy motorů docela liší :-D
o 02.09.2017, 10:26 | radek.613
330/hod základní mechaničiny mi nepřijde jako nějak zvlášť podseklá cena. Co se týká té výměny obecně - když nám zdochnul motor ve Focusu na kompresi třetího válce (2014), výměnu motoru "kus za kus" za jiný vrakoidní co si dodám mi ve Fordu v Toužimi spočetli na 7700 a termínem "druhý den odpoledne". Já to přehodil na place ve stodole bez střechy bez jakéhokoli dílenského vybavení krom "žirafy" za víkend, tedy taktéž za dva dny. No, být Tebou, prostě si zavolám do jiného servisu a zeptám se na cenu přehození motoru, či na předpkládanou časovou náročnost a porovnám si to. Ono přeci jenom Citroen je konstrukčně typický francouzský s*áč (přístup ke věcem mizivý, nářadí se skoro nikam nevejde, šrouby lepší pomalu řezat...no FR konstruktérská škola), kde klidně může být kvůli takové blbosti jako je přehození motoru či třeba výměně spojky potřeba třeba vyndat celou nápravu, pomocný rám, no rozkuchat půl auta, řešit utrhané šrouby, pak to seskládat, geometrie, atd, atd, atd....nic neobvyklého..a pak ty hodiny narůstají raketovým tempem.....

Jinak za mnohem méně jak 51 hodin jde takové auto celé rozebrat a ekologicky zlikvidovat :-D :-D :-D
o 02.09.2017, 12:25 | Chadzi
M : na samotnou motáž a demontáž motoru je to dost to by se mělo dát stihnout za dva az tri dny(16 az 24 hodin). ALE jak pise radek.613 je to francouz a tam to neni delany pro mechaniky aby to slo snadno. Šrouby na výfuku,strhneš je raz dva pak se s tim se.es, potom treba zalezi jak moc nastrojeny byl ten motor co si dovezl. Jen někdy vytahnout vytriky ze staryho motoru abys je neposkodil je dilo..... pak ocistit ty dosedaci plochy v tom novym aby to nefoukalo a takovych veci tam muze byt hodne co ti praci prodlouzi o hodiny.Pak taky zalezi na tom jak dobrej mechanik ti to dela. Kazdymu to trva jinak dlouho. Kazdej je taky jinak peclivej atd....Nejlepsi bude kdyz se v klidu zeptas toho kdo ti to delal co je v tech 50hodinach vsechno za praci.Bud ti to v klidu vsechno vysvetli nebo zacne vykladat jak je to mr.ka auto a jak tam nic neslo.
o 02.09.2017, 12:58 | Lukin.xxx
Prace je natom dosti možná si 10 -15hodin přidali .Ale jestli měnili vahadla nebo něco na ventilech tak musely ven cr vstrikovace a to je taky někdy problém vytáhnout. Vesměs přehozeni motoru se dá stihnout i za sichtu ale pak jsi veci kolem držáky které nesedí atd a to žere čas.
o 02.09.2017, 12:59 | Rudi
Jako Xsam, cena mi přijde fér, hodiny budou možná o fous natažený, ale zase vůči hodinový taxe...

Kolik tu platíte ostatní cca za přehození motoru?
o 02.09.2017, 16:26 | pbjun
Focus MK1 1,6 když mi měnil motor p. Dudík tak si vzal 7tis za práci. Novej motor byl opravdu novej - přišel na paletě z forda s olejem, filtrem rozvodama, svíčkama. Auto mělo v té době najeto přes 390tis km. Ještě se měnil olej v převodovce v té ceně. Ale zase atmosféra motor a benzíňák. Otázka jak by to šlo na starý naftě, dělaly se rozvody koukám, to je taky na nějakou tu hodinku, pak všecko odvzdušnit vč. paliva... Demontáž třeba žhavičů na 1,6TDCi u forda je celkem sranda a to je vlastně stejnej motor, pak jestli třeba rovnou vypláchl palivovou soustavu vč. nádrže a taky hadice k turbu + mezichladič kdyby čistil tak to taky chvíli trvá... Zeptej se toho kdo to měnil co všecko na tom dělal, třeba víc než bys čekal.
o 02.09.2017, 16:30 | Kamil07
Po me chtel mechos za prehozeni motoru (1.9 SDI) 5 tis., ale nemel cas, tak jsem to za noc bez potizi prehodil.
o 02.09.2017, 18:46 | m | Upraveno: 2017-09-02 18:48:35
Auto se k nim dotáhlo, jelikož ojnice vyletěla i s pístem spodem z motoru přímo na silnici. Vzaly se pro jistotu vstřiky na kontrolu zda má cenu je přehazovat do toho "nového" motoru. Vstřiky byly ok, takže se spolu s turbem atd přeházely na ten "nový motor" a vše se to zprovoznilo. Zároveň jsem chtěl vyměnit náplň v robotické převodovce, kde prý byly špony, takže to bylo záhodno. Po zprovoznění motoru začal klepat a ukázalo se, že je potřeba vyměnit vahadla, takže se dělalo ještě to - výměna všech za nová. Tak jen abyste byli v obraze kompletně, co vše v těch hodinách může být než se do nich pustím.
EDIT: žhavičky se dávaly nový
o 02.09.2017, 21:04 | Chadzi
Kamil07 taky bych kamosovi sdi vymenil za 5000kc ale kdybych mel svuj servis a platil tam elektriku zamestnance dane a vsechno okolo tak to za 5000kc urcite neudelam. M : Ono to mozna nakonec nebude zase tak prehnany. Evidentne se s tim asi dost nadrbali kdyz uz hotovej motor museli znovu rozdelavat.
o 02.09.2017, 21:38 | Kamil07 | Upraveno: 2017-09-02 21:42:08
Chadzi: Nebyl to kamos, spis znamy (normal servis), takze cena urcite nejak extra nizka nebyla.
Spis by me prekvapilo, kdyby chtel za 8-10 hodin prace vic.
Hodinove to vychazi dost i tak, ale mozna rekl predbezne vic, aby mel nejakou rezervu, kdyby se nahodou neco posralo.
Netvrdim, ze 16 tis. je nejak nesmyslne moc, aby se z toho clovek zhroutil, ale nesedi mi ty hodiny, vzdyt 51 hodin je cca 6 pracovnich dni a co na tom chces tak dlouho delat?
Podle me maji nizkou hodinovku, aby nalakali zakazniky, ale pak jim to natahnou casove, coz neni moc fer.
o 02.09.2017, 22:39 | Chadzi
Kamil07 na hdi jsem měnil spojku a nic tam nešlo normálně pomalu všechno jsem musel nahrivat abych to povolil(a je tam taky hodně věcí na hovno řešený) a dělal jsem to 5 až 6 hodin. Pak jsem z toho vytahoval vstřik a nešel ven tak jsem si s tím taky minimálně hodinu hrál než jsem ho vytáhl a vyčistil i tu díru. 50 hodin je hodně ale není to nereálný.
o 03.09.2017, 06:13 | Mar
Zkus se na to podívat trochu jinak.
Za 17 tis. máš agregát ven, rozpůlit, do mrtě odstrojit, přezkoušet vstřiky, všechno zkontrolovat, odstrojit z "novýho", vydrbat všechny dosedací plochy, sedla, těsnění, nastrojit, udělat rozvody, zkompletovat agregát, pověsit dovnitř, zasvazkovat, zahadicovat, naplnit, odvzdušnit, přezkoušet a zkontrolovat, znova rozvody a kuchnout vršek, znova čistit, ustrojit, zkontrolovat a to všechno na autě dost nahovno co se přístupu a práce týká. Předpokládám, že to šlo ven i s nápravou... Nesoudím, nenabádám jen nabízím jinej pohled. Otázka je jestli šly žhavky (hodně často se přetrhnou) Stane se, že urveš šteft nebo matku, to máš klidně na 2 hoďky zábavu, když je to v blbým místě, stane se, že jich je pět za výměnu...
Jedna věc je vyměnit motor, druhá věc je to přestrojování a píčoviny okolo, kolikrát je to horší než to vycuknout a pověsit zpátky. A na francouzovi :-)
o 03.09.2017, 07:39 | Honza2.016v
pokud jen výměna kus za kus, je to na 2 dny.. ale jelikož se na tom docela dost dělalo, ty hodiny můžou bejt reál - dovedu si ten tejdne práce klidně představit (když vemu jak se občas rejpu v autech já a jak to občas i u banálních zákroků "jde")... viz napsáno o příspěvek vejš..
o 03.09.2017, 15:13 | Jozzo
mě celkem baví jak každý ňouma co tomu prd rozumí si přepočítává hodiny na pracovní, jako by mechanici dělali 8 hodin denně :-D
o 03.09.2017, 16:23 | Collin
Jozzo: No třeba u nás na servise mechanik udělá denně 8hodin,víc ani ťuk..
o 03.09.2017, 16:24 | Collin
Nebo myslíš,že dělají ještě méně..? :)
o 03.09.2017, 16:28 | Chadzi
Jozzo : pokud je mechanik neci zaměstnanec tak většinou dělá jen těch 8 hodin pokud dělá na sebe tak dře jak kůň daleko dyl tak nevím co tady meleš o noumech...
o 04.09.2017, 07:42 | Chadzi
Jozzo : a pokud myslíš jako nějaký normohodiny jako že destičky udělá za 15minut ale naúčtuje půl hodiny tady u takové práce moc dobře nejde.
o 04.09.2017, 09:43 | DaveF | Upraveno: 2017-09-04 09:49:15
ono samozřejmě záleží jak je to velká firma, ale i garážista si musí shánět díly, musí na poštu, na úřady, na školení, musí uklízet, občas je nemocný, jede na dovolenou, musí vydělat na nářadí, vybavení, diagnostiku apod. takže hodina nemůže být např. 50000 (nutný měsíční zisk z práce bez DPH + další vydělá na dílech) / 21d / 8h = 300Kč/h ale víc např. 400-500Kč/h

Lidi hodně řeší hodinovou sazbu a na druhou stranu zaplatí ve značkovým 900Kč/h nějakýmu lemplovi.

Zaměstnanec s průměrnou mzdou stojí firmu 200-250Kč/ h takže hodinová sazba za práci od firmy by neměla jít pod 500Kč a měli bysme se všichni líp :-)
o 04.09.2017, 09:45 | radek.613
Garážista 500/hod? :-D :-D :-D
o 04.09.2017, 09:53 | DaveF | Upraveno: 2017-09-04 09:53:57
možná jsem to blbě napsal ale garážistou myslím někoho kdo to dělá na plný úvazek, něco umí a má prostory a vybavení.

jak jsem psal výše, zaměstnanec s průměrnou mzdou tě stojí 200-250Kč/h - přihoď další náklady v podnikání + DPH a kolik vyjde ??? 330Kč/h ???? asi o trochu víc
o 04.09.2017, 10:59 | Pglock
řešíte kraviny.

Jde o celkovej počet hodin - jak psal Honza výše. Když to jde, dá se to udělat za dva dny. Jestli to kuchali víckrát, měnili vahadla atd. tak ten čas není zas tak moc přestřelenej.

Většinou na těch ropách od žabožroutů je i porod dolejt fridex, natož pak řešit nějaký větší zásahy.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3476 sekund.