Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Výměna motoru - co vy na tu cenu???

o Navštíveno 37191x o
o 01.09.2017, 11:35 | m
Čau páni, prosím radu, klekl mi motor v Citroenu C4 (1.6HDI), sehnal jsem z vrakáče jinej - a nechal ho vyměnit. Je dle vás ok 50 hodin práce?

foto k příspěvku  od m

o 01.09.2017, 11:39 | Only_One
nejsem mechanik, ale zatím jsem motor z auta dostal vždy za jeden den a zpátky to šlo líp když sem věděl jak. Ale 51 hodin je fakt hodně na to že se motor neotevíral..
o 01.09.2017, 11:50 | thetuky
U 1.6 HDi pokud to dělal jeden člověk, tak bych tomu i věřil, tady něco dělat je pakárna, ale reálně bych to viděl spíš 30-40 hodin...
o 01.09.2017, 12:07 | Pglock
Ve dvou dva dny = 4*8 hodin
o 01.09.2017, 12:12 | m
je tam navic vymena vahadel a napln v prevodovce
o 01.09.2017, 12:28 | Kamil07
Podle me je to moc, i sam to musi clovek udelat maximalne za dva pracovni dny a uz to je dost.
o 01.09.2017, 12:41 | Pglock
Sám....? To záleží jak jde ta ludra ven. Když to jde, tak nemáš druhej den co dělat, když nejde tak máš ještě třetí den u oběda spocený záda.
o 01.09.2017, 13:01 | pepe689
Hele kde ti to delali????
o 01.09.2017, 13:04 | m
Louny
o 01.09.2017, 13:59 | xSam
Jestli to chápu správně, tak výměna motoru je za 16 830, což mi nepřijde špatný.
Prostě mají nízkou cenu za hodinu a nafoukli je, klasická technika.
Celková cena mi přijde v pohodě.

o 01.09.2017, 16:17 | Mr.Scully