
Navštíveno 8442x

Jak jsou na tom ty novejsi TSI? Konkretne 1.4?
Nebo nejmensi zlo je dnes u koncernu 2.0TDI?
Bavime se o roku 2014-2015?
Diky

02.10.2017, 21:44 |
relax Tak proč koncern, když je tam vše zlo ?
.. známej měl v polu gti, od novýho, ještě v záruce se měnil celej motor, od tý doby občas nějakej menší problém. Ale může to být specifikym autem.
Máme v práci dvě - jedna má 64.000km (jel jsem včera, proto vím přesně:-) a druhá asi 120.000km. No problem ani s jednou. Jede to, nežere to (tedy v mých rukách - Litovel-Štětí 5,1/100 po hradecký:-) čas 3:35. To je víc než slušný, ne?
Relax
No, to je prave ono...
Chci neco mladsiho...2013-2014
Ted mam Focusa ST 2006
A vaham co vybrat.
Focus je malej na zadnich sedackach a zrejme bych chtel automat. Powershiftu bych se chtel vyhnout a tak mi asi zbude dsg...a ted vybiram..
O3 x leon....
Upozornuju, ze naposledy jsem mel od skodovky Favorita a pak fabii I, takze fanda vubec nejsem :-D
S O3 1.4 TSI jsem jel párkrát a jelo se mi s tím dobře, spotřeba jak říká Zdeny hodně dobrá.
Do baráku bych si to klidně pořídil.

03.10.2017, 09:01 |
fredh Kolega má 4 roky starýho leona s tímhle motorem. Když jedeš sám nebo ve dvou, tak to jede. 3 lidi a víc je už bída. Mám 20 let starýho passata 81kw a má problémy mi ujet/předjet.
Problém měl jen jedinej, že se origo baterka odporoučela, hodila podpětí do auta, auto vevnitř blikalo jak vánoční ozdoba od vietnamců a odpálilo to dva zámky.
žere mu to 6-7 litrů na sto.

03.10.2017, 09:15 |
DaveF | Upraveno: 2017-10-03 09:18:05
jede, nežere, nesere se (zatím - dělá se 5let ?)
u koncernu asi nejlepší volba, jen bych se vyhnul DSG
a olej začít měnit po 15tis

03.10.2017, 09:53 |
soray Mám v Golfu 2016 a jsem max. spokojenej, bavíme-li se o běžném denním ježdění. Potvrzuju výše napsané, slušně jede (já teda nemám problém ani ve 4 lidech a plným kufrem), velmi tichý a nežere, není problém jezdit okolo 5-6l/100. Mám to v kombinaci s DSG.
Kdyz to 1.4 TSI tak az tu druhou generaci hlavne :)
Tyhle motory do 150T v pohode pak jsou jinak dosti problemove.
Diky borci.
Ja prave automat chcu, ale vaham mezi 2.0tdi a 1.4tsi..jezdim dost.
Knightey- jak poznám druhiu generaci? Dle kodu motoru a nebo od nejakyho roku?
Diky
Olej menim po 10ti u kazdyho auta.

03.10.2017, 10:34 |
soray 2014-15 už bude určitě nová generace s řemenem.

03.10.2017, 10:49 |
DaveF | Upraveno: 2017-10-03 10:49:28
EA211 je myslim ve všech novějších autech na platformě MQB - Octavii III Golf VII, Leon od začátku výroby.
Jen např. Rapid se déle dělal ještě s EA111

03.10.2017, 10:51 |
DaveF | Upraveno: 2017-10-03 10:52:00
ty DSG moc oblíbený nejsou, cuká to při rozjezdu, nejsou moc vhodný do města, výdrž prý nic moc apod.
Nojo, jenže teď nastává otázka, jaký auto se solidním automatem :-)
Druha generace ma oznaceni EA211 a k tomu se vazou vzdy patricne kody motoru.
Zde je tabulka, ktere motory a v jakych autech a od kdy se tam davaji.
[ Link ] Zde je clanek o druhe generaci motoru.
[ Link ]

03.10.2017, 19:09 |
Alííí DaveF: Kde jsi proboha slysel, ze DSG moc oblibeny nejsou? Ze cukaj a nejsou vhodny do mesta... :-DDDDDDDDDDDDD
Mel jsem DSG v OII RS TDi s najezdem vice nez 240tis km a pohoda, ted mame doma 3 ruzny auta s TDi a DSG, vykon od 130 do 170kW a naprosta spokojenost... Osobne neznam ani nikoho, kdo by poruchovost u DSG nejak resil. Jen jsem se kdysi na nejakych forech docetl, ze se treba ve 200.000km resi nova mechatronika, ale vse zalezi na tom, jak se kdo za volantem chova.
AllInOne: Pokud uvazujes o DSG, tak mensi obsah nez 1.8 bych nedoporucoval. Osobne downsizing nechapu vubec, takze 1.4 tak maximalne do toho Pola nebo Fabie.
A me se ta nova generace 1.4 TSI libi, konkretne teda 1.4 TGI v Caddyne. O ktere silne uvazuji jako nastupce me soucasne 2.0i CNG. Alespon v budoucnu teda.
Diky vsem, co se podelili o zkusenost!
Par lidi me prave odrazuje od suche spojky dsg, coz v te 1.4tsi je. U 2.0tdi uz je v lazni..tak vaham.

03.10.2017, 21:23 |
DaveF Alííí - myslel jsem suchý 7kvalt, ne 6kvalt v oleji, stačí si o tom něco přečíst..

03.10.2017, 21:25 |
DaveF | Upraveno: 2017-10-03 21:26:15
např.
"Dobrý den. V případě dvouspojkových převodovek DSG je nutné brát v úvahu konstrukci, respektive zdali používají suché nebo mokré spojky. Ty se suchými spojkami velmi trpí především v městském provozu a častěji se u nich objevují drahé závady ovládacího modulu. Verze s mokrými spojkami jsou na tom lépe, pokud se u nich nezanedbá výměna olejové náplně, jejich spolehlivost je dobrá."

03.10.2017, 21:25 |
DaveF | Upraveno: 2017-10-03 21:26:35
nebo
"horší je to u automatické dvouspojkové sedmistupňové převodovky DSG se suchými spojkami. Skříň se dodává ke slabším motorizacím 1.2 TSI, 1.4 TSI a 1.6 TDI a jejím největším úskalím je její životnost. Zkušenosti uvádí, že už po 100 000 km vykazuje značné známky opotřebení, zejména pak u vozidel používaných ve městě, která často řadí pod zátěží. Nejvíce odchází mechatronika převodovky a musí se často vyměnit i spojkový systém. Záleží na závažnosti, ale oprava může vyjít klidně na nějakých 50 000 korun (dvacet tisíc spojky a třicet tisíc mechatronika)."

03.10.2017, 23:25 |
Augi Alííí: Já SLYŠEL, to co DaveF, že problém je suchej 7Q, jinak je DSG OK. U nás v Brně je jedna taxislužba, co má 2 nebo 3 SII s 2.0TDI a DSG a mají něco mezi 500-600tkm a ještě na to nesáhli.
Já měl FII RS s mechanickýma úpravama na 166kW/330Nm a 7Q DSG (naštěstí) držela, ale je pravda, že jsem ji prodával s asi jen 68tkm - BTW měl jsem problém, že mi "žrala" Iridium svíčky co 5tkm. Ale vím o chlapcovi z UK, co má asi 190kW a DSG drží. Nevím, kolik má krouťák...
Suchý automat nevidím takový problém, opět jedna paní povídala, mam ve firmě jeden co ma najeto přes 300 tis a funguje skvěle
vždy je skupina lidí, co vlastní problematický typ, výrobek co je obecně označený za poruchový nebo problematický a zvládne najet násobek toho co se obecně považuje za kritickou hodnotu. Nicméně ten fakt, že se problémy objevují ve zvýšené míře u suchých skříní je, takže je nutné zvážit a posoudit případný nákup a případně počítat s možností nějakého servisu.

05.10.2017, 17:46 |
Alííí Asi jsem se nechal unest, a zapomnel ze tema se jedna malorazkove 1.4
Ani nevim, ze ty 7Q u malych obsahu jsou na sucho...