Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Common rail 2.0Tdi 103kw

 o Navštíveno 7742x o
o 23.10.2017, 18:11 | Collin
Ptám se sice pozdě,ale zeptám se.. :) Klasika kdo má jaké zkušenosti, spotřeba,oprava,postřehy apod.. Řešíme teď nákup SII najeto 290t km.
Děkuji pěkně..


o 23.10.2017, 18:17 | AllInOne
No...nevim jak moc je to stejny, ale poridil jsem o3 2.0tdi dsg - 110kw a normalne ziram (nemam skodovky rad), jak je to v pohode. Mel jsem 5ti valec volvo, takze prechod na traktor, ale musim rict, ze na normalni jezdeni good.

Dalka dle predpisu neni problem s tim autem do ti litru, jinak i kdyz jede clovej rychleji, nezere to.
Sup je tezsi, ale urcite nebude jezdit o 2L vic. Pojede to asi normalne, ale neni to zavodak :-)
o 23.10.2017, 18:27 | Collin
Ty budeš mít prd najeto ne? :) Auto jezdilo pravidelně na servis do cca 275t km. Tak zda to bude ok na tento Motor,popř věci okolo něj..
o 23.10.2017, 19:44 | AllInOne
115 tam je. Ta spotreba do 5ti dle predpisu.
Co se tam uz menilo u toho supa? To zjistis?
o 23.10.2017, 19:53 | Collin
Co vím tak ve 180t km rozvody+ spojka. 211km komplet brzdy.. Ve Škodovce říkali, že nic extra spíše prohlídky,oleje,filtry,stěrače,čelní okno. Prkotinky. A majitel od Supu dělal údajně dva vstriky,EGR, klimakompresor..
o 23.10.2017, 19:54 | Pglock
Rail už by měl být na klid

PDčko bylo pekelný...
o 24.10.2017, 08:36 | Knightey-
Rail je hodne narocny na kvalitu nafty zase :)
Tyhle 2.0 TDi jsou na tom lepe jak 1.6 TDi ale i tak.
Pak je dulezity udaj, kolik je sazi v DPFku aby jsi vedel, kdy te muze cekat jeho vymena.
o 24.10.2017, 08:59 | AllInOne
Knightey-

Na kolik dneska ta výměna vyjde u Okty? Někde jsem nedávno četl, že to škodovka rapidně stáhla tu cenu.
o 24.10.2017, 09:42 | Collin
Kolik je sazi v dpf zjistím jak..?
AllInOne: Přímo ve Škoda auto sem to videl do 10tkc..
o 24.10.2017, 09:46 | Augi
Collin: Tak buď je debil bývalý majitel nebo Ty... Kua, jak mohl dělat vstřiky, když jsi koupil common-rail, nikoliv PD... :-D
o 24.10.2017, 09:49 | Collin
Augi: Pouč,vysvetli,děkuji.. :)
o 24.10.2017, 10:00 | Pglock
Stačí tankovat shitovou naftu a není problém je odrovnat po 100kkm.

Zkušenost s CR taková, že stačí lejt aditiva (asi nejlíp osvědčenej VIF), netankovat mrdky místo nafty a měnit palivák s každým olejem (to jest co 10kkm) a jezdí to do blba. Tedy pokud se bavíme o vstřikovačích Bosch, druhý generaci Siemensu.

Na italskejch CR (JTD E3 - E4) nebyl problém udělat 4 kila na původním palivovým systému. Pokud to někdo jebal, tak to najelo hodně málo a bylo to total.

Takže s tím CR asi tak...


Filtr přečteš přes diagnostiku. Obecně záleží dle používání. Nicméně 3kila jsou na původní docela dost.
o 26.10.2017, 14:40 | duke
Jak píše Pglock, kvalitní nafta/aditiva a na 10 autech se 103kW motorem žádnej problém.
Resp. na 2 se měnil EGR v cca 130tis km. Ale to beru jako spotřební díl...
o 26.10.2017, 15:07 | assassin
se 3kilama uz bych rekl, ze je to loterie co se zrovna vysype i u "drzaku" a nikdo ti nerekne, ze to v pohode dalsi 3kila da. ja to mam stejne a proste se sem tam neco vysype...tak nejak prubezne vic a vic veci :)

augi: cece zrovna jsem koukal pod kapotu a prestoze mam CR vstriky tam jsou :) a kupodivu nejsou ani nesmrtelny..
o 27.10.2017, 14:45 | Collin
Augi: Copak je?? Ať sem o něco chytřejší..
o 29.10.2017, 13:14 | Collin
Augi: Tak debil budeš ty..! Proč mi neodpovíš..?

Fakt mě zajímá jak to bylo od tebe myšleno..
o 29.10.2017, 20:49 | Augi
Collin: Nezlob se, ale netrávím X hodin na netu každý den, abych odpovídal na každou číčovinu, mám svůj život. UTFG. Google znáš, takže si to najdi. Sám jsem nahlásil svůj příspěvek za závadný, aby ho snazali, pokud se Tě to dotklo... Ale CR vs. PD je Rail vs. Düse....
o 29.10.2017, 20:54 | Collin
Ale místo této číčoviny jsi mohl napsat co jsi myslel.. Jinak kolik trávíš na netu času opravdu nevím,a je mi to fuk.. Ale od 24.10 co jsi to psal,jsi tu byl každý den.. Nějak nerozumim,že jsi něco začal,ated píšeš,že nebudeš odpovídat..
o 29.10.2017, 20:57 | Collin
To se na mě nezlob,ale když chytračíš,já se pak normálně zeptám oč jde,tak tvá odpověď zní ať hledám na Google.. Mě osobně z toho plyne kdo je zde Debilem..
o 30.10.2017, 23:01 | Augi
Collin: Rozumím, jsem debil, ale nevadí mi to. Ale rozdíl mezi PD a CR zná snad každý, kdo tomu rozumí.
o 31.10.2017, 00:00 | assassin
Augi: tady jsi asi trochu ujel, ikdyz se mi nechce moc zivit tenhle "flame"... vstriky maji samozrejme obe technologie, u PD je vstrik soucasne i cerpadlo (kdyz to trosku zjednodusim) u CR je vysokotlake cerpadlo pro vsechny vstriky spolecne. I CR vstriky odchazi...
o 31.10.2017, 01:25 | Augi
assassin: Já to jen zestručnil, nemusíte mě za to věšet za koule do průvanu, ale myslím, že si rozumíme.
o 31.10.2017, 07:40 | Collin
Augi: A kdo tomu nerozumí,ten se zeptá..
Tvé reakce jsou poté nesmysle.. A jak koukám,vstriky maji i to a ono,takže ano,říkáš to správně jsi Debil, korunovaný..
o 31.10.2017, 07:40 | Collin
Augi: A kdo tomu nerozumí,ten se zeptá..
Tvé reakce jsou poté nesmysle.. A jak koukám,vstriky maji i to a ono,takže ano,říkáš to správně jsi Debil, korunovaný..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.311 sekund.