
Navštíveno 10380x


15.12.2017, 10:30 |
motyc Ahoj, nemáte prosím někdo zkušenost s odvzdušněním zadních brzdičů na Golfu V? Předpokládám, že to bude podobné/stejné jako Octavia II atd.
Po včerejší výměně desek a přegumičkování brzdičů to prostě ani za zlaté prase nemůžu odvzdušnit, pedál pořád padá na zem...Zkoušeli jsme to klasickou metodou dvou lidí, jeden šlapká druhý pouštíí :) I při nastartovaném i při vypnutém motoru a pořád je to naprd...
Někde jsem se dočetl iže to ddělal někdo přes VAG, ale to bylo v případě zavzdušněného ABS...
Jakákoliv zkušenost vítána.
Díky
Ahoj,
záleží, zda se ti zavdušnilo ABS - odvzdušnit přes diag (test akčních členů, odfoukat přímo na kostce).
Jinak by mělo zafungovat standartní řešení (šlapat - odfukovat). Alespoň na stilu to tak šlo.
Je pravdou, že kámoš tehdá ofci taky táhnul do servisu a odvzdušnili to až podtlakem.

15.12.2017, 13:46 |
motyc Vzhledem k tomu, že jsem jen dělal na zadních brzdách, a kapalinu jsme si hlídali, aby bylo pořád dost, bych neřekl, že bude zavdušněné ABS. Dělali jsme už každé kolo asi 5x a pořád stejná situace...

15.12.2017, 19:18 |
Honza2.016v | Upraveno: 2017-12-15 19:22:05
sundat třmen v podběhu natočit odvzdušňovákem nahoru, do třmenu narvat nějakej špalek a normálně odvzdušnit...
většina zadních třmenů je dělaná tak debilně že odvzdušňovák není nejvyšším bodem...ale jen ve výšce cca 2/3 pístu...
řešil jsem to už na několika autech, nejen VW/škoda (OCT I, GII/GIII/IV a Fiat (tipo, coupe, stil AR 147 a 156)o...

15.12.2017, 20:51 |
motyc Díky Honzo. Přesně tento postup jsme dnes vyzkoušeli a jako jediný funguje! Opravdu simply clever tento systém :D
Díky za odpovedi!
Taky jsem měl včera tento problém na OCT II, pomohla až tlaková plnička kapaliny a šlapat na pedál.