Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > S-Max nafta přehled motorů

 o Navštíveno 7954x o
o 23.03.2019, 08:04 | Petura
Může mi někdo prosím udělat jasno v naftových motorech Fordu S-Max rv.2006-2010?
V recenzích je sice napsáno dost, ale některé informace jdou proti sobě. Údajně nejlepší varianta je 2,0 TDCi 103kw (výrobce PSA) bez filtru pevných částic z počátku výroby, další roky jsou všechny s filtrem. Ale taky jsem našel další dva 2,0 TDCi s různým výkonem 85 a 96kW.
Jak to tedy je? :-)


o 23.03.2019, 08:13 | DaveF
máme doma Galaxy 2,0TDCi 96kW s DPF (vyr. 2006, registrace 2007)

o 23.03.2019, 11:36 | AllInOne
85kw bylo tusim pro zahranicni trh

o 23.03.2019, 12:49 | walish
Ty 103kw verze mají taky většinou DPF, mám Mondeo 2007 a DPF mám. A ty slabší verze bych nebral. 103kw je osvědčený
o 23.03.2019, 18:36 | Lubak
Smax 2.0TDCi od 2006-2010 je furt stejny železo, jen ruzne kw podle trhu. Pred rokem 2008 se muze objevit bez Dpf ale je jich malo. Do smaxe min103 kw cokoliv mín v tomhle aute nejede
o 24.03.2019, 04:40 | Petura
takže něco jako kdysi jedničková oktávka 66kw vs. 81, kdy ty byla záležitost softwaru ? dají se čipovat ty slabší verze? (aby to fungovalo v pohodě), jde mi o to, že kdyby se objevil hezčí kus se slabším motorem, nebo jestli za každou cenu si stát za original 103kw
o 24.03.2019, 07:44 | Muff
Tak jak píše Lubak,koukej určitě po 103kw,jezdil jsem s 96kw sice to byl automat,ale byl to teda dobry lenochod.Jinak verze s pdf nebývají problémové.Ford má automatickou regeneraci pdf. Při jízdě co nějaký interval se začne regenerovat-poznáš to tím že auto ztratí trošku výkon,zvedne se lehce spotřeba,a začne to trošku dunět.
o 24.03.2019, 09:01 | DaveF
Narazil jsem na info, že 96kW byla výhradně s Aisin automatem, ale jsou 96kW i s manuálem a ta dle mě v Galaxy jede slušně (máme ji 5 let). Tahám s ní i 1500kg přívěs.
Spotřeba dlouhodobá kolem 6,5litru. Dálky jezdí za 5-6litru.
S přívěsem už je to horší 9-10litrů.
DPF před faceliftem 2010 nemá moc rád krátký trasy, ale to je obvyklý problém i jinde.
o 24.03.2019, 12:18 | Petura
Jaká je životnost filtru pevných částic? Cena výměny? Dělal jste to už někdo?
Co spojka - životnost/cena?

Tahat přívěs nechci a ani to není v plánu, chci velký kufr, abych sklopil sedačky a dal tam pohodlně kolo, v zimě lyže a tašky s věcma, v létě se v autě dalo případně přespat.
o 24.03.2019, 17:18 | Muff | Upraveno: 2019-03-24 18:21:29
Ten Aisin automat je tužším japonská převodovka a s tou 96kw to fakt teda nejede..mnohem lépe jezdilo staré mondeo 85kw s 5 stupňovým automatem.
Životnost toho pdf bude záležet jak se s tím autem jezdí.Máme Tourneo co má skoro 300 a s-maxe který má přes 260 a pdf se zatím neozvalo.Jezdíme ale 70-80% dálnice a to jsou trasy v průměru 300 tam a 300 zpátky.Taxikář tady od nás co má mondeo popojíždí po městě a řešil pdf docela brzo.Jinak spojková sada (záleží na značce) u s-maxe jsme měnily při 150tis ,značku už nepamatuji stála ale tuším něco kolem 20t a zatím je naprosto v pohodě.Motor se netřepe a starty/vypnutí zatím úplně super.
o 24.03.2019, 20:07 | maresk
Brácha má myslím 103kw s DPF, rok 2009, aktuálně to má tuším kolem 200 tisíc km, žádné problémy s tím snad neměl, má ho tuším pátým rokem, můžu se ho zeptat, co na tim řešil, ale myslím, že jediná závada byla odešlý spínač brzdových světel :-)
o 25.03.2019, 07:04 | camron
Petura: 81KW se od 66KW lisila, IMHO, minimalne jinym turbodmychadlem a vstrikovaci.
o 25.03.2019, 11:12 | alans
Mam 103kw 2009 a zatim pohoda po fa el. od 2010 se da softwarove prepniut na 125 kw.
o 25.03.2019, 11:33 | thetuky
85kW jsou Econeticy, motor je stejný jako 103kW, jen má jiný soft a je úplně jiná převodovka s delším kvaltem...
o 26.03.2019, 18:33 | Jirka156
Mám 3/4roku Galaxy 2,0TDCi 103kW r.2011. Zatím najeto cca 13tis.km střídavě cukačky/dálky a zatím o.k. O DPF zatím ani nevím. A jestli jsem koukal do Fordshopu správně, tak originál DPF stojí 8tis. Cca za dva měsíce nechám udělat rozvody. Mám sice 170tis. najeto a mění se ve 210tis., ale pán ve Fordu mě trochu na podzim při prohlídce vycukal, že jim v létě do servisu přitáhli na podvalu dvě auta z Chorvatska s prasklým řemenem při 170tis.km.
o 27.03.2019, 16:22 | dj.DEKL
Ty co maj Euro 5 - 85,103,120kW je SW zalezitost
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3131 sekund.