
Navštíveno 3231x


12.02.2008, 09:23 |
Beda Mam lama dotaz, je nejaky velky kvalitativni rozdil ve zhavicich svickach treba Bosch(cca 250kc) a nejakych drazsich od jine znacky? Bylo by to na Polo 1.9TDi 81kw r.v. 2000
osobne bych to neresil a koupil klidne treba Brisk...
Boschky žhaví o něco rychleji (je to ale asi je 1,5s co se proti Briskům rozžhaví do běla). Ale záleží jak to vypadá po pár startech, protože tohle je pouze stav nových svíček. Já mám zrovna Brisky a auto startuje na první drbnutí, takže to nemá cenu zas tak moc řešit.

13.02.2008, 14:55 |
Beda uz nikdo nic?
ja mel na puntu naky noname (mozna je to jakoby origo od fiatu, nevim, kupuju v prodejne Fiat), po hodne dlouhe dobe 2 odesly tak sem koupil vsechny 4 bosch ale po 5 mesicich byly 2 v cudu, za dalsich 5 mesicu odesly 2 zbyvajici Bosch, od te doby pouzivam zas ty noname a jsou tam uz asi 4 roky a porad zhavi

29.12.2015, 09:49 |
brzda oprasime stare tema :)
neco z levnych zalezitosti vydrzi? febi, starline ....
já bral brisk do starýho escorta TD a přímo z brisku jsem platil za 4 kousky 345kč i poštou na dobírku :-))
[ Link ]
Já bych vybral výhradně něco co Helmut předvádí v teleshopingu a používá to NASA. Samozřejmě jen top-extra-ultra-overtop třídu co přidá na každém válci minimálně 50 koní....a samozřejmě bych nešel pod 1500/kus, aby byla ta kvalita.... ::-D :-D :-D

29.12.2015, 17:02 |
Hanes | Upraveno: 2015-12-29 17:07:13
Namontuj tam bosche a nebudeš na žhavičky už muset šáhnout, fungujou dobře a dlouho.
Pro Radka.613 doporučuji založit sekci anti-diesel, benzin pozitive, lpg vonící forumkam bude přístup zakazán lidem co mají v rodině i širší rodině naftové auto.
Pro registraci bude nutné doložit výpis z registru vozidel všech příbuzných, zda není někde schovaný nějaký diesel.
Co ngk? Jsou za 409ks na kelly. Se slevou 250kc ks... myslim, ze by nemely byt spatny. Vw ty ngk maj rady i v benzinu.
Hanes: :-D Tuším v prvním díle "Autíček" to bylo.... Chick tam někde povídá něco ve smyslu "někdo je tu za ...., ale to je dobrý, já to nejsem" .... tak to tu přesně sedí :-D :-D :-D Pro Hanese a ostatní - ropák mechanicky v pořádku a cajku, který má komprese a nekapou mu do válců svévolně vstřiky, si vystačí se žhavením tak energetiky nenáročným a tak krátkých časů, že by pomalu stačila "žárovka" bez baňky. A tomu vyhoví a to splní jak kus železa z Brisku, tak kus jakoželeza od čínských dětí, tak hyperznačkový produkt stejného provedení za trojnásobek ceny, kde se přidaná hodnota načítá jen za příslušné logo. Pokud je motor naopak v konečníku a aby se zprovoznil, potřebuje neúměrně dlouhé časy žhavení, nepomůžou mu jiné žhavičky, ale oprava. To jsem "Helmutem" naznačoval, žel zřejmě nebylo pochopeno, co se dá dělat.... :-D