
Navštíveno 5734x


01.06.2007, 20:58 |
ivls | Upraveno: 2007-06-01 21:01:52
mám takto chráneny reprokabely - jsou zamotány po 3kusech a pak fixované k prahu, nebo stávající elektoinstalaci je to dostačující ochrana kabelu? - lépe řečeno je to na plný počet bodu v hodnocení instalace
děkuji

01.06.2007, 21:00 |
ivls

01.06.2007, 21:03 |
ivls

01.06.2007, 22:31 |
X-sat (M)
Pokud jsou splněna všechna níže citovaná kritéria. Ze dvou fotek těžko hodnotit, ale řekl bych - jdeš správným směrem.
Kabeláž systému musí být správně chráněna před nebezpečnými částmi, jako jsou ostré hrany plechů,
horká části motoru, vlhkost, mastnota, pohyblivé části, vibrace apod.
EMMA doporučuje vedení kabelů dostatečně daleko od zdrojů rušení (jako je originální kabeláž vozidla,
řídící jednotka motoru apod.) nebo kabeláž před těmito vlivy chránit, aby se tak předešlo problémům s
rušením audio systému.
Všechny kabely procházející kovovými panely musí být chráněny gumovými průchodkami a/nebo
ochrannými trubkami. To se týká i reproduktorových kabelů vedených do dveří apod.
Rozhodčí provádějí kontrolu fyzicky a/nebo podle dokumentace.
Všechny relevantní body by měly být dostupné nebo uvedené v dokumentaci.

02.06.2007, 11:50 |
clown musim mit obalene vsechny vodice i kdyz jsou vedeny v origo kanalu pro kabelaz, kde nehrozi poskozeni, pohyb atd ?? spaskovane jsou original drzaky elektroinstalace v aute .. po 40cm .. ???
zadne pruchody atd .., z prahu do podbehu je to vylozene kobercem podlahy a opet zasunuto do origo drzaku ...,

02.06.2007, 12:03 |
ivls to X-sat
děkuji za dostačující komentář

02.06.2007, 20:24 |
X-sat (M)
clown - vytknul bych těch 40 cm, dopručuje se páskovat po 20 cm - pokud to není nutmé páskovat ještě víc např. v pohyblivých místech apod.
jinak - mají-li kabely izolaci (ocharnu) od výrobce, je to ochrana dostačující
clown mysli ze to co myslis a mam to tak i ja v galaxy je dobre

03.06.2007, 19:22 |
clown Lado tak nejak :o))