Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > EMMA > rada ohledně instalace

o Navštíveno 7942x o
o 03.02.2008, 15:12 | iceman
čau mohl by mě někdo poradit jak vybírat sestavu na soutěže EMMA? jsem totiž začátečník a rád bych se něco o tom dozvěděl. Chtěl bych se zůčastnit a nevím jaké komponenty nebo značky vybírat. Díky za odpovědi

o 03.02.2008, 20:07 | tcp_radim206
Záleží na tom kolik penez do toho chces dat jina kje jedno co si vybereš je to jen a jen tvoje volba,záleží na tom jak to pak provedeš tu instalaci
o 03.02.2008, 20:14 | KyklopDLS | Upraveno: 2008-02-03 20:15:50
Hlavně záleží v jaké kategorii chceš vlastně soutěžit. Jestli SQ, ESPL nebo Multimedia? Pak se podle toho odvíjí i komponenty.
o 03.02.2008, 21:00 | karma
jako píše Kyklop...buď sq ( sound quality ) - tam se hodnotí hlavně kvalita zvuku nebo ESPL a tam jde hlavně o tlak v decibelech nevo multimedia ( i obraz )...A pak ti někdo rád poradí, si myslím
o 03.02.2008, 21:02 | iceman
tak určitě v kategorii SQ. Invenstoval bych do toho mezi 30000-40000kč. Doufam že by se za tuhle cenu už dalo něco slušného sehnat? Kdyžtak s nějakými značkami poraďte jen abych měl nějakou představu. Diky moc
o 03.02.2008, 21:18 | Cenda
EMMA ti oficielne nemuze zadny znacky doporucit. Stejne vyber komponent je jen jedna cast, velmi dulezita je instalace a nastaveni.

Za tyhle penize postavis uchazejici instalaci s komponenty z druhe ruky.
o 03.02.2008, 21:30 | iceman