Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > For Tapp & FBS

 o Navštíveno 3421x o
o 10.04.2009, 12:19 | MarauderZ28
Nějak se mi sere emil tak ten výpis DTS plesknu sem, pak doplním o link na soft co sem včera vytáhl z Vaší C5 (není to jen z PCM neb se pokud se změněj hodnoty přepisuje npř i TCM) přihodím k tomu pro zajímavost base výpisy z C5 1998 a C5Z06 2002, když otevřeš ten Váš file a nahoře dáš compare a pak see compare log tak to projede a vypíše v čem se ty jednotlivý softy lišej co sem včera namátkově koukal tak mezi 97 a 98 je 141 rozdílů asi z 380 možnejch což je vcelku nátřesk neb u přeplňovaný C6Z06 a nepřeplňovaný co sem teď dělal jako poslední je rozdíl pouhopouhejch 14 položek

První řádek je to co vyhodil scanner od HPTuners resp. jeho výklad chyb, řádek pod ním (s * na začátku ) je výklad dle tabulky pro C5 1997. Legendu sem doplnil na konec dokumentu.
Dobrý www s výkladem chyb jsou např: [ Link ] nebo: [ Link ]

[PCM] P0650 - Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit (Old) (History) (Current) (Immature)
*P0650 MIL Control Circuit (ona nesvítí, tak to někdo už vyndal aby ho neprudilo, že svítí že nefungujou katy)
[Brake] U1016 - Loss of Class 2 Communication with VCM (History)
*U1016 Loss of Communications with PCM
[Unknown] U1096 - Loss of Communications with IPC (History) (Immature)
*U1096 Loss of Communications with IPC
[Unknown] U1040 - Loss of Class 2 Communications with ABS (History) (Immature)
*U1040 Loss of Communications with TCS
[HUD] U1064 - Loss of Communications with DIM (History) (Immature)
*U1064 Loss of Communications with BCM
[HUD] U1040 - Loss of Class 2 Communications with ABS (History) (Immature)
*U1040 Loss of Communications with TCS
[HUD] U1056 - Loss of Communications with RSS (History) (Immature)
*U1056 Loss of Communications with RTD
[HUD] U1156 - Loss of serial communications for class 2 devices (History) (Current) (Immature)
*?
[HUD] U1034 - Loss of serial communications for class 2 devices (History) (Current) (Immature)
*?
[HVAC] U1255 - Class 2 Communication Malfunction (History) (Immature)
*U1255 Serial Data Line Malfunction
[HVAC] U1064 - Loss of Communications with DIM (History) (Immature)
*U1064 Loss of Communications with BCM
[HVAC] U1096 - Loss of Communications with IPC (History) (Immature)
*U1096 Loss of Communications with IPC
[HVAC] U1160 - Loss of Communications with DDM (History) (Immature)
*U1160 Loss of Communications with LDCM
[Convenience] B2805 - Steering Whl Controls HVAC Sw CKT Malf (Current) (Immature)
*B2805 No Transmitters Programmed

Continuous Tests
Misfire: Complete
Fuel System: Complete
Comprehensive Component: Complete


Once Per Trip Tests
Catalyst: Incomplete
Heated Catalyst: n/a
Evaporative System: n/a
Secondary Air System: Incomplete
A/C System Refrigerant: n/a
Oxygen Sensor: Incomplete
Oxygen Sensor Heater: Incomplete
EGR System: n/a

Význam zkratek:

PCM = Powertrain Control Module
VCM = Vehicle Control Module
IPC = Instrument Panel Cluster
TCS = Traction Control System
RTD = Real Time Dampering
BCM = Body Control Module
LDCM = Left Door Control Module


o 10.04.2009, 13:05 | tappaja
On zije!

Hlavne potrebuju origo program, kterej jste vycucli vcera. Rozdil mezi 97-98 je jina jednotka, to za prvy, zadruhy to neni mezi sebou nelze zamenovat. Takze musim vzit ORIGO panenskej program a nechat ho upravit a zas ten samej UPRAVENEJ program nahrat zpet. Ale myslim, ze bude jeste dost svandy i s origo.

A doufam, ze jak to pobezi delsi dobu, ze se chyby uz neobjevi, meli jsme to bez chyb, ale to se uvidi dnes.
Spis me sere, proc mi nefunguje ten DTC reader, podle popisu umi vsech 9 protokolu (vcetne EOBD, evropskyho) a pak jak se nabourat do airbagovy jednotky a smazat chyby.

A za link na ten soft predem dekuju.
o 10.04.2009, 13:34 | MarauderZ28
na Vette potřebuješ aby to umělo CAN protokol, jinak většinou nelze ani nahrát soft z roku třeba 1/99 a 3/99 neb maj jiný S/N ale co lze vypsat si ty rozdíly u base a upravený a ty tam pak ručo do tý svý zapsat a nahrát jí do auta, např. tady má frajer upravenej automat od nějakýho řízka. Takže bys otevřel jen sekci pro převodovku a to co tam má on napsal i u sebe ...

Nicméně by mě nejvíc zajímalo jak se dělaj různý úpravy příkladně dám svody, vyhodím katy a aby to mělo co největší zisk je určo gut upravit soft, takže se někde dopátrat co kde a jestli to jde i takhle bez Wide O2, nicméně pokud to bude vyžadovat širokopásmo tak už je na cestě sem ...

Za hodinu jedu do Vette tak mu to vezu ukázat co to vytahalo za chyby, mě přijde u některejch chyb jakoby to auto hledalo věci který tahle verze nemá např. HUD

1997 Chevrolet Corvette
Engine: 5.7 V8 - Automatic

Russ K made some changes and its a great trans tune. Shifts nice and easy while crusin and hard as heck at WOT. Fan speeds changed, rev limiter upped, shift points etc all adjusted for 3:42's. No changes to timing, fuel, air etc.
Really nice trans tune.
o 10.04.2009, 13:38 | MarauderZ28
osobně si myslím že ty chyby tam vylezou neb ten scanner od HP donutí auto aby otestovalo veškerý senzory realtime (proto to včera trvalo tak dlouho neb on si to ošahal, zjistil nějaký nesrovnalosti a pak najede přímo na ten danej okruh a testuje ho)oproti tomu co píše samo auto na palubce tam je to jen čtečka teda dle mě ...
o 10.04.2009, 13:42 | MarauderZ28
tady je zatím link na to origo
[ Link ]
o 10.04.2009, 14:08 | tappaja
CAN bus je az od 2006 tusim, proste C6.
C5 ma OBDII BUS+ (J1850) na 2. pinu a bagova jednotka je na 9. pinu.
Komunikace probiha po primitivnim seriovym busu, kterej pokud neni zkratovanej, tak slape snad porad.
Uvidime co to dnes vyhodi.
Jinak Edisk je snad nejhorsi sluzba, nejde mi to z toho stahnout, napisu kod, pockam asi 5 vterin a nic...
o 10.04.2009, 15:06 | MarauderZ28
sem to zkoušel hned a teď zas a jede to jako prd, ten můj obyč scanner vette taky neumí, ale dá v pohodě imprezu 06 tak nevim ....
o 10.04.2009, 15:20 | MarauderZ28
zajímavé ....


The procedure below sets your car's PCM back to it's default fuel trim and timing settings, and sets WOT enrichment back to the high octane table if your car has dropped into the low octane table.....

1) Turn key on (leave engine off)
2) Pull fuses #16 and #23 from the fuse box in front of the battery
3) Turn key off
4) Put fuses back

The car will be defaulted back to it's initial startup, idle, part throttle cruise, and WOT fuel and timing settings.
o 10.04.2009, 15:32 | tappaja
Jojo, tehle procedurek mam kopu, ale vis jak to s nima je... Doleje se nadrz, uvidime jak se zmatorej, jsou tam dva, jeden je kombinovanej s pumpou. Sypou se amikum, o tom jsem cet, jak maj sirnatej benzin. Uvidime, hlavni je, ze to hrci, zbytek bude malina:o))
Zkus mi hodit nekam na rapidshare ten fajlik, prosim te.
o 10.04.2009, 16:54 | MarauderZ28
jojo to vím včera sem to po cestě volal bráchovi, kdyby tobyla C6 musí se vyndat náprava, diff, šaltr a nádrž tohle je relativně easy, zajímavý že když byla napíchlá ta diagnostika od HP ukazoval že je tam 0 po odpojení zas lhal ...

[ Link ]
o 10.04.2009, 16:58 | MarauderZ28
01 a 02 C5 maj zas výrobní vadu a maj krátkou tu dráhu po který jezdí ten snímač. Takže dáš plnou nádrž ukazuje že máš 0 benzínu, ujedeš pár km a prd je tam full :o)
o 10.04.2009, 21:18 | tappaja
Tak to mam stazeny, koukal sem na to, oproti upravenymu programu asi 56 zmen oproti serii. Od nejakyho manika, co ladi prevodovky hlavne. No uvidime, zajedem to se serii a pak by se to treba odladilo.
Jinak nechapu ceny ten HPcek jetejch, maj treba dva kredity a lidi za to daj skoro plnou cenu, respektive 8 kreditu je jakoby za 400USD pri cene novyho 650 a on za interfejs se dvema da 565...
o 10.04.2009, 23:48 | MarauderZ28
tak rada z Vette Průhonice - ztráty komunikace - vyblitá baterka a některý čtečky pokud jeodpojená MIL nejedou zkusit teda připojit ...

The 1997 Corvette has the second generation, on-board diagnostics (OBD-II) system used, in part, since 1994, and, in entirety, starting in 1996. The LS1 PCM has more computing power than the '94-'96 units which allows the new engine to be OBD-II-compliant in a more "seamless" manner. Additionally, it allows the C5 platform to meet more stringent emissions regulation due in the late-'90s and early-'00s.

Každopádně moje STS 96 mělo přidaný nějaký spešl kódy od GM a taky to každej reader nerozdejchal ...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3013 sekund.