Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > Pozor na tento e-shop!!!!

 o Navštíveno 3822x o
o 09.12.2008, 17:54 | Bolthorn
Pozor na e-shop autorádio-prodejce [ Link ] !!!

Objednal jsem si tam za sice dobrou cenu autorádio, ale přišlo mi bez návodu a slíbeného záručáku..

Nízká cena autorádia Cla dxz778rusb, se mi zdála, až podezřele nízka, chtěl jsem auto s ofiko záručákem, takže jsem ho chtěl raději objednat jinde sic zavíc.. Ale pro zvědavost jsem napsal dotaz, zda-li je k tomu teda ofiko záručák Clarion. Přišla mi odpověď, že samozřejmě je to s ofiko ZL, se vším všudy jak má být.. Tak jsem teda i přes tu podezřele nízkou cenu rádio objednal. Rádio bylo doma hned druhý den, avšak bez ZL a návodu. Tak jsem prodejci panu Rejhovi napsal, že chybí jak ZL, tak i návod. Odepsal mi, že mi to zašle hned zítra (3.12.08) doporučeným dopisem. Do dnes mi nic nepřišlo, na e-maili neodpovídá, jakákoliv komunikace marná.. Odstupovat od smlouvy nechci, mám strach, že bych mu zaslal rádio a o peníze se pak soudil.. Takže tímto chci upozornit na velmi nesolidní jednání tohoto obchodu.. Koupit levněji, neznamená za každou cenu ušetřit..


o 09.12.2008, 17:59 | Bolthorn
Tohle jsem mu dnes napsal a zítra napíšu dopis ČOIce s podnětem na prošetření jeho prodejních praktik.

Vážený pane Rejho,

slíbil jste mi, že dne 3.12.08 mi dodatečně zašlete doporučeným dopisem k zakoupenému autorádiu Clarion DXZ778RUSB návod k použití a záruční list, který u zaslaného autorádia chyběl. Do dnešního dne mi však nic nepřišlo, ani jste mě neinformoval, proč tomu tak je. Před objednáním zboží jste mě ujistil, že k tomuto autorádiu dodáte originál záruční list výhradního dovozce pro ČR (firma Eurospace, s.r.o.). Z Vašeho chování nabývám dojmu, že jste mi podal klamavou informaci. Dovolím si Vás upozornit k porušení zákona 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, § 8 odst. 1. a § 9 odst. 1. Jestli, že se mi k dané věci nevyjádříte co nejdříve, předám celou záležitost k prošetření České obchodní inspekci. Zvážím i případné odstoupení od kupní smlouvy, které je dané zákonem ve lhůtě 14 dní od zakoupení zboží, jelikož dodané zboží považuji za neúplné. Dále Vás chci upozornit, že o těchto nedostatcích vašeho obchodního jednání, upozorním co největší okruh lidí, aby se vyvarovali těmto nepříjemnostem s objednaným zbožím, které nastaly u mně.

S pozdravem

J.L.
o 09.12.2008, 18:07 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
jsme Ti to rikali
o 09.12.2008, 18:15 | Bolthorn
Teď jsem ho zastihnul na ICQ, nevěděl o koho jde tak začal komunikovat, prý toho má hodně a zítra to posílá.. nevidím důvod v tom, proč to nemohl poslat najednou.. jestli do pátku nebude ZL, tak to řeší, okamžitě přes ČOIku, a pohlídám si to, aby s tím něco dělali.. Už jenom to, že neodepisoval na maili a nezvedal tel.: mluví za vše, takže ten ZL ani neočekávám.. Je to otřesné jednání..
o 09.12.2008, 18:24 | Bolthorn
kral007: jj vím.. ale aspoň jsem živým důkazem, že tomu tak je..
o 09.12.2008, 18:53 | tappaja
Uz ani ta www nejede, zametame stopy...
o 09.12.2008, 23:28 | Q
jede
o 09.12.2008, 23:35 | Briann
Pana Rejhu znam osobne,dokonce i s pracovni stranky a urcite o podraz nejde,jeden z mala poctivych lidi s e kterym se da mluvit a pro zakaznika udela vse.A za druhe ten je jiz ve fazi kdy urcite nemusi kvuli jednomu radiu za par korun delat podrazy!!
o 09.12.2008, 23:46 | Escudo
Briann: ano samozřejmě, vždyť tohle je naprosto solidní jednání žejo
o 10.12.2008, 04:44 | tappaja
Q:ted uz jo :o) snad se vse v dobre obrati
o 10.12.2008, 09:14 | Briann
Ne,spise bych to videl na nejaky zadrhel v komunikaci..Opravdu pochybuji o tom ze by se Pan Rejha snazil nekoho osidit.
o 10.12.2008, 09:22 | Escudo
ale tak samozrřejmě i to je možný, na druhou stranu je pravda že pár takovejhle znám co řeknou jasně, zejtra to tam máš atp. a jsou schopný to dělat donekonečna, jeden z nich mi dělal lak 9 měsíců
o 10.12.2008, 11:25 | Bolthorn
jj chyba v komunikaci, ale ne z mojí strany, já na e-maily odepisuji a telefony zvedám.. jde o to, že když někdo někoho ujistí, že zítra bude něco odesláno doporučeně, tak očekávám, že to tak i bude, a když ne, tak je slušné podat alespoň nějakou informaci.. Další věc co nechápu je ta, proč se to posílá odděleně.. Mohl to poslat rovnou s autorádiem... Prostě je to nesolidní jednání vůči zákazníkovi.
o 10.12.2008, 14:08 | Alííí
Já tam rádio koupil taky, a bez jediného problému...
Nevidim zatim důvod proč se čertíš (hlavně tady na fóru), vůli jednomu papíru. Pokud Ti rádio funguje, tak o co jde?
o 10.12.2008, 14:13 | tappaja
Aliii, rek bych, ze jde o princip.
o 10.12.2008, 14:31 | Bolthorn
Alííí: za 1. Jde o princip jak píše tappaja..
za 2. Ten jeden papír (ofiko ZL), je pro mě docela důležitý. Dokonce tak, že by mi nebylo líto si připlatit klidně i ty 2tis. abych ho měl.. Protože není nad to zaslat věc k reklamaci přímo servisnímu středisku a mít věc opravenou bez průtahů, než se hádat s nějakým prodejcem o tom jestli mi to uzná nebo ne, nebo jestli to nebude opravovat doma na koleni..

Tak teď už víš proč se tu tak čertím, kdyby mi prodejce napsal, že k tomu ofiko ZL není, tak okamžitě bych objednával v Rapidu, sice za víc, ale se vším jak má být. Včetně toho blbého návodu.
o 10.12.2008, 14:38 | Midi34
mám s tímhle šopem taky zkušenost nahovno ,jen jsem to v čas vzdal
o 10.12.2008, 14:41 | Bolthorn
Midi34: Rozepiš to trošku, v čem..
o 11.12.2008, 00:21 | Midi34
měl tam tehdá za dobrou cenu woofer ground zero ,kterej jsem zrovna sháněl ,objednáno cca 3-4 krát , potvrzena objednávka a nikdy nic nedošlo , po telefonu tajnej jak hrad v karpatech a odkázal mě na autodax , kde mi po dlouhým telefonátu vysvětlili že pan prodejce porušil nějakou dohodu a nabízel pod cenou -má to zamezit diskriminaci kamenejch šopů oproti e šopům ,atd celkem tedy asi kilo protelefonovaný cca 6 týdnů čekání a nikde nic ani omluva
o 11.12.2008, 18:23 | Route88
jj, zname ho taky :-) pan prodava Becker mapy kopirovany na svejch kartach :-)
o 11.12.2008, 19:29 | Bolthorn
hmmm, tak to jsem si vybral prodejce :-(
o 11.12.2008, 21:25 | Deliquente
koupil jsem 2 radia vždy super přístup , doklad , vše v pořádku !
o 12.12.2008, 17:30 | Dave1984
z jednoho případu bych nedělal závěry, tohle se může stát každému...a gor teď před Vánoci...
o 12.12.2008, 19:38 | Midnite
Bolthorn: sry ale dobře ti tak, je tady málo prodejců? asi ano a chceš ušetřit pár kaček.. a i tak si neusetřil. Jinak měl jsem z tama také rádio a spokojenost
o 12.12.2008, 20:38 | Bolthorn
Dnes jsem měl ve schránce obálku s návodem a záručákem.. trvalo to, stálo mě to nervy, ale přece jenom jsem se dočkal.. příště tam, ale nebudu už nic objednávat..
o 12.12.2008, 20:41 | Bolthorn
Midnite: jsem to psal o kousek výš, že mi nešlo o to za každou cenu ušetřit..
o 18.12.2008, 23:58 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
:-)) tento týden jsem měl již 2 telefonáty s prosbou o sehnání CZ návodu na rádio Becker....koupeno na shopu od pana Rejhy...který prý nejdříve říkal,že zapoměl přibalit,potom,že má fofr,ale že určitě pošle...a nakonec..nulová komunikace.
Ale v podstatě proč ne...i takovým způsobem se dá podnikat :) když má na to náturu.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3148 sekund.