
Navštíveno 3362x


20.08.2009, 22:54 |
Pluto Tak bando a ted raďte:
Jedu podle tachometru 80kmh, na Vagu to ukazuje 60kmh.
Jedu podle oka cca 190kmh, podle tachometru 165kmh a podle Vagu 130kmh.
Otáčky motoru jsou podle otáčkoměru 4000rpm a podle Vagu 3500rpm.
Teplota motoru je podle teploměru 85C a podle Vagu 90C.
Otázka: Kde je chyba?
Odpověď: Nevím, proto se ptám
Klásek (škoda 120 S4) odborník přes motory atd, rádobyodborníci ve škodovce, atd prostě neví
Snad se třeba zde někdo najde
Děkuji za tip
a co kalibrace budiku? nicmene naprogramovat a pucit si jine RS budiky a budes mit jasno, pak uz jen RJ
ja bych se zeptal nisma nebo tunera :-)
Nechapu, jak si nekdo muze koupit eReSo...

21.08.2009, 11:20 |
Pluto tappaja: ??? já ale nemám RSo a i kdyby, tak nevím, proč ne?

21.08.2009, 11:23 |
FBS zkusil bych jiný budíky, opsat kodovaní podle starých, a aktivovat immo. Pokud se závada neodstraní, tak stejnej proces s ŘJ, půjčit někde z jiné Fab RS. Pokud budou problémy trvat, zaměřit se na to, co se předělaávalo, a kde se vrtalo do elektriky.
klidně se mě ptej na icq 172666042, pokud to bude v mých silách, rád ti odpovím

21.08.2009, 11:30 |
Pluto :-( Tak to je masakr, jsem z toho nadšen. Jinak samo díky za rady, dám potom info, kde byl problém, jestli nějaký najdu :-(

21.08.2009, 11:43 |
FBS mimochodem, je nebo to není Fabie RS?
aby také nebyl hnilý svazek v mot. prostoru

21.08.2009, 19:20 |
Pluto FBS: Je to Fabia 1,9 TDiPD 74kw přestavěná na RS. Jsou prostě v klasice osazeny RS budíky. Fungovaly normálně. Může mít vliv třeba dlouho odpojená baterka? Nebo je třeba je nějak naprogramovat k autu?
PAVELK: To je taky možný, aby to shnilo? Kde kdyžtak?
na pravé straně jak vede svazek dole od motoru je tam myslím řj ABS, na fábiích často hnijou

24.08.2009, 10:10 |
FBS respektive pod baterkou, starší modelový roky tam maj "nevychytanou mouchu". Hnije to tam.
Dlouho odpojená baterka nemá vliv. Zaměř se na to, co se přestavovalo ze 74kW na 96kW. A nebo co se dělalo s autem předtim než to začlo blbnout...