
Navštíveno 9398x

ahoj, kolik se tak pohybujou ceny za opravu motoru V6 TDI 132 KW A6 allroad? tchán by si ho chtěl koupit, tak mu zjišťuju co by ho mohlo čekat za investice. něco jsem od tebe četl a vyplívá z toho že se vyplatí udělat cený motor, né jen vačky nebo tak. tak prosím o info, případně jestli by jsi byl ochotný se třeba jet na nějakýho allroada s tchánem podívat. samozřejmě ne zadarmo :)

24.03.2010, 13:14 |
achyl | Upraveno: 2010-03-24 13:14:49
hele komplet osazeni palic,pretesnení motoru,komplet spojka,rozvody- vse orig. audi s prací picovinama a ja nevim s cim vsim okolo asi 60t ale muj motor na tom byl fakt zle a delal to satas a max spokojenost
výjde to hodně a pravděpodobnost že tě to potká je veliká..... to je pro mě jasnej důvod se těmhle motorum vyhybat..... teď jsme jednu dělaly a vyšlo to 35k ale nebyla to ještě totálka....
tzn máme jednu 2,5tdi s kaput vačkama na prodej :)))
shodou náhod mi minulej tejden přijela na servis A8 s timhle motorem.... ženskou vůbec nezajímalo že tam svítí něco jako olejnička.... po výměně oleje to po chvilce zhaslo ale tomu motoru dávám pár měsíců a pude... najeto 160 .... a hned vedle našeho servisu máme jeden "eshop" a jeho majitel má allroada.... předevčírem přijel na podvale......levá hlava kaput vačky .... najeto 185orig :)
je to boj....
AUDI=HITLEROVA POMSTA ! :O))))
taky nechapu ze po tech vsech "hodnocenich" co kolujou na netu tuhle motorizaci jeste nekdo chce :-)

24.03.2010, 16:13 |
20bad je to hodně o údržbě, žádný LL oleje,měnit po 10-15tis km, dobrý aditivum do nafty. Je to ale sázka do loterie co koupíš dnes za kus. Určitě při koupi sundat ventilové víka a kouknout na vačky, změřit tlak oleje na hlavách, zkontrolovat turbo. Vzít si notebook s Vagem a udělat log hodnot. Dost odcházejí čerpadla sá se sehnat a 25tis, sada vaček + koníky a podložky +-38tis. Všechno chce origo, žádnou druhovýrobu
tak nevim jestli se pletu ale myslim ze vacky jsou vyreseny nekde na prelomu 2002/2003, staci si pouze hlidat kod motoru...
H-Honza : omyl.....je to lehce vylepšený nikoliv zcela napravený.....
jak potkáš AKE tak to je pomsta za sudety, zaprvý těch tu je nejvíc a zadruhý se to sere kudy to projede nehledně na nesmyslnou spotřebu.....
pak bylo nějaký to BUE nebo BEU a to tady tak nepotkáš ale víceméně stejnej motor
ten allroad co se chytnul tenhle tejden jak jsem psal je rok 2004 a motor BCZ kterej jak řikáš by měl bejt vyřešenej :)
benzíny 2,7T nebo 4,2Q to tady je naprosto minimálně....
Takže jako Vlastah.... tyy "hodnoceni" nejsou založený jen tak z ničeho nic....a propo existuje hafo lidí který se živěj (dost solidně) jen a timhle motorem.....viz Satas nebo jeden známej tahá jen tohle z německa....
jo a ad čerpadla tak v nádrži jsou dvě..... prodává se to snad jen jako sada a pouze originál a cena je taky asi 25....sere se to často aneb vyjedeš do půlky nádrže a končíš :) já to naposled opravil za 3k :))
každopádně když hebne podávací v nádrži a dostane se to i k motoru na čerpadlo tak tam se pohybujem u nějakýho kilča (tisíc) za čerpadýlko takže lidovka :))))
tak na zvaneni takovych garazovych ladicu bych moc nedal, muj svara je majitelem Audi Liberec, o allroadu jsem uvazoval takze jsem se ho ptal na tyhle problemy, takze podvozek vzduch a kompresor je jasny.
Ale motor se pausalizovat neda, vsechno je to o lidech.
Nevim proc auta dovezeny ze zahranici i na tech LL olejich najedou vic nez u nas... Nevim proc tyhle motory treba v nemecku problemy v tehle mire nemaji, 250 - 300t km neni problem..
Takze moje variata o vzniku tehle povesti je o tom, ze klasickej ceskej clovek si koupi auto ktere neservisuje jak je treba, kdyz jede do servisu tak ke Karlovi do stodoly nebo v lepsim pripade do garaze... nepouziva predepsane oleje, leje do toho PHM s nejistym puvodem apod. a kdyz se to vysere misto aby si rekl ze je sam pi*a tak zacne plodit takovyhle nesmysly.
Dalsi vec je, ze 90% tech aut jsou dovozy - bouracky a jine slataniny.
Ja resil 2 auta, kdyz jsem koukal po allroadu.
Kdyz mi prodavajici poslal VIN a ja ho prolustroval, obe auta mely na tacho o minimalne 60 000km min nez bylo v realu v zaznamech, takze i tady muze byt problem, kdyz si clovek koupi u nas takovou ojetou karku a veri ze 10ti lety auto tohohle typu ma najeto 130 000km tak pak muze prohlasovat ze je to auto pastika kdyz mu odesel motor na 130t km, kdyz to auto ma ve skutecnosti 250...
H-Honza: zajimavy ze se tyhle "zavady" vyskytujou jenom na tomhle 2,5TDI :-)
nebo se s ostatnima motorizacema jezdi vyhradne do znackovyho?
ja nevim, ja neslysel ze by ten problem s vackami byl na vsech motorech - AFB, AKN, BFC, AKE, AYM neboli
110KW/150PS, 114KW/155PS, 120KW/163PS, 132/180PS....
co mi bylo receno ty vacky jsou na vsech motorech stejne.
Nevim co napise Satas... ale me bylo receno ze tyhle problemy jsou vetsinou zpusobeny nedostatecnou cirkulaci oleje - tady muze byt rec o tech LL olejich, nebo o nedodrzovani predepsanych maziv / intervalu vymeny.
Nicmene vsechno ma svoje reseni...
[ Link ] nevim jestli to je dostupne u nas... Ale kamarad si tohle koupil na passat se stejnym problemem, nicmene vzniklym diky nizkemu tlaku oleje v motoru, problem o kterem vedel ale neresil to, takze misto vymeny olejoveho cerpadla resil i vacky. Ta sada ho tusim stala asi 18 000 coz nepovazuju za tak hroznou sumu...
A jeeejej, kam jsem to zabrouzdal... to jsem nemel :D
Pac zase tady akorat clovek cte ty slavne "bludy".
Ty nove "vylepsene" vacky se zacli davat jak pise H-Honza. Ale "nedavaly" se do vsech Bckovej motoru! Takze ikdyz mas Bckovy motor, jeste to neznamena vyhru :)
Jak to ze ma muj motor pres 250t km a mam v poradku vacky, turbo, prevodovku (tiptronic), quattro, zatim i cerpadlo?
Kdyz se to ma srat? Protoze jak psal Honza, je to o lidech a jejich pristupu k tomu autu. A kdyz takovyho auto jde clovek kupovat, musi vedet kam se podivat, co poslouchat, vi jak to ma tahnout, jak se chovat TT atp.
A ne ze prijedu nekam, koupim prvni kraaaasne nablejskanou audinku a jsem spokojenej jak mam krasny auticko s motorem kterej je pred koncem, protoze nejakej debil pred tim, mu daval za studena pokourit, menil olej buh vi po kolika km a daval to buh vi co za typ oleje a filtr atp.
Jinak uplne krasne jde u delat z AKE lepsi motor tim, ze se tam prave daji hlavy s Bckoveho motoru. Maji jinak resene mazani vacek a lepsi vacky, ktere jsou prave odolne tomu vydreni.
Jedinej problem kterej zustava u tehle motoru je proste to vstrikovaci cerpadlo. To proste odejde zniceho nic.
Jinak kdyz pujdes koupit ten motor s nekym, kdo tomu opravdu rozumi, nekoupis spatne a clovek muze byt spokojenej.
Spotreba tam je takova jaka je, rikam vsem kolem 10l. Dle stylu a kde clovek jezdi.
Auto jede slusne, neni to zavodak z 0 - 100km/h ale proste spis tahoun na dalnice, kde se neunavi, nepozna kopec, vic lidi v aute atp.
Kdyz s tebou pojede Satas, urcite kopite dobre a pokud budes dodrzovat spravnou vcasnou udrzbu, budes spokojenej na hoodne dlouho :)
měl jsem tu čest se stejným motorem a to tím nejhorším z první řady, byl servisován výhradně origo u audi, najeto 204000 při prodeji a potkalo mě naprosto vše o čem píše nismo, první lehlo vstřikovací čerpadlo ( u audi chtěli 86 tisíc) druhé lehlo podávací čerpadlo v nádrži to už jsem se u audi ani neptal, vzhledem k tomu že bylo součástí nádrže a nešlo vyndat tak jsem sehnal jiný, vačky byly tak akorát s viditelným vydřením, modlil jsem se že neodešel ještě řídící vstřik to by mě asi jeblo
Knightey- : tak samo je to taky o pristupu, jako u kazdyho TD motoru
kazdopadne je videt, ze tento motor je asi velmi citlivej na servis/olej/pristup atd.
Jinak k tomu cerpadlu v nadrzi u 2.5TDi, tam neni podavaci cerpadlo, jeden precerpavaci z jedne pulky nadrze do druhe :) Alespon u Audi A6 v quattru :)
PAVELK: a jezdilo se na tom lonlife vid? :)
Vlastah: to ano, nepopiram :) Tenhle motor je fakt hodne citlivej na udrzbu a zachazeni snim, typ olej, filtru, intervalu vymeny, kvalita nafty atp.
A je taky hodne rozsirenej a nevyhoda je ze jsou na to drahy dily.
Oni ty vacky se serou na kdejakym motoru ale ne na vsechy jsou zrovna 4ks a jsou vetsinou levnejsi nez 8000,- za kus originalni.
Kdyz se to stane na jinym motoru, kde je jedna vacka, ktera stoji kolem 3 - 5 tisic. Tak se howno deje a nemluvi se o tom :) Protoze proste s tesnenim, rovnanim hlavy, sroubama do hlavy a praci vyjde oprava kolem 10t.
Ale to u tohoto motoru mate jednu vacku a par vahadel :) Proto se to tak hroti, nekdo jsi koupi to auto aby machroval jakej ma obsah v nafte ale nevi o tom motoru prakticky nic a pak se jen divy jaky to jsou cifry za nahradni dily :)
Hele pleskáte tu furt ty samý pičoviny dokola který se tu už léta tradujou.Muj názor je ten že V6 tdi dnes už je defakto motor starý a na svou dobu to bylo myslim hodně slušnej agregát,je to vše a jen o servisu a výmene oleje to je zaklad u V6 TDI.Je uplne jedno jestli to je motor AFB z r 98 nebo AKE 03 pokud se budu k tomu chovat slušně bude ten AFB ve stavu A1 doted,sám mam doma 2.5tky dvě komplet zrepasovaný do nova a fungujou jak maj a upřimně když se mi nedej bože neco vysere dojdu si do skladu do regálu pro díl,hotovo.