Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > to technici: TDi nejede jak má...

 o Navštíveno 4954x o
o 14.04.2010, 00:37 | Pluto
Prosím o pomoc, už nevím coby.

Po dlouhé přestavbě mi zatuhlo turbo, konkrétně regulace lopatek. To necháno opravit. Turbo funguje jak má, tlaky jsou o trochu větší než počítá počítač, ale auto je pořád líné a netáhne tak jako dřív. Kdysi jsem na rovince udělal maximálku kolem 190kmh ale nyní, když to dostanu na 160kmh po dlouhém přemlouvání, tak jsem rád. Další dost negativní věcí je brutální nárust spotřeby podle palubáku. Když jedu hodně lehoučkou nohu a sotva se dotýkám pedálu, tak i tak se se spotřebou nedostanu pod 10litrů na 100km. Většinou se pohybuji na 12litrech :-(

Motorizace je to 1,9TDi PD 74kW, typ motoru ATD

Nevíte někdo, čím by to mohlo být?

Za každou radu budu rád.

Díky


o 14.04.2010, 00:39 | kozlustechnykus
Zkontrolovat vahu vzduchu.
o 14.04.2010, 01:04 | Pluto
JE to možný někde ve Vagu vyčíst, jestli funguje jak má?
o 14.04.2010, 07:14 | Escudo
zkus spíš najít někoho s timhle motorem, kterejch je hodně a prohoď jí, je to chvilka
o 14.04.2010, 09:25 | Nismo.Power
váha tak na 90% .....
o 14.04.2010, 09:36 | Luke-Jeep
vem vahu, naloz ju celou prez noc do lihu a uvidis ;-) na testik je to nejlepsi a dycky to tak na rok pomohlo... pak jsem menil :-) zatim fungovalo na vsech TDi co jsem mel (uz mi do baraku nesmi :-D)
o 14.04.2010, 12:29 | ibizman
ja mel auto taky liny... vaha byla ok... ve finale palivovy cerpadlo, fouknuty 2 ventily plus jeste nejaky kurvitka a auto jelo zase jako prase i spotreba sla dolu...na 2. to pak delalo krasnych 90km/h a nebyl jsem v omezovaci... podotykam, ze to byla starsi motorizace 1.9 TDi 66kw
o 14.04.2010, 12:31 | tykeev
řešil jsem podobný problém

Výměna palivového filtru pomohla (výkon zpět a spotřeba dolů), ale pořád to nebylo ono.
Dal jsem novou váhu vzduchu a vše se vrátilo úplně do normálu.
o 14.04.2010, 14:48 | choze
já měl takhle ruplou hadici a za boha to nejelo.
o 14.04.2010, 15:38 | Pluto
choze, jakou hadici?
o 14.04.2010, 16:18 | Luke-Jeep
nejklasictejsi na rupnuti je hadice na vzduch hned za turbem smerem k IC
o 14.04.2010, 16:31 | Pluto
turbo fučí dobře, něco kolem 2,2bar, vaha vzduchu je podle vagu taky OK, tak nevím
o 14.04.2010, 17:06 | choze
ta trubka - spíše taková spojka co mi rupla byla nahoře vedle motoru vlevo, jednalo se o motor 1.9 TDi v passat b5.
o 14.04.2010, 17:31 | Luke-Jeep
tak bych sel postupne po potrubi... odpojuj, slapej na plyn a uvidis jestli to neni nekde pricpany... jeste jsem mel jednou ucpanej IC
o 14.04.2010, 18:56 | tykeev
a zkontroluj ten palivovej filtr :-)
o 14.04.2010, 19:09 | Lukin.xxx
ja bych kuknul na vzducháč na ten paliv. filtr a na diagnoze bych skontroloval prutok nasavaneho vzduchu jedině tak ověříš funkčnost váhy když nemáš druhou na vyzkoušení
o 14.04.2010, 19:09 | Lukin.xxx | Upraveno: 2010-04-14 19:10:36
...
o 25.04.2010, 19:31 | Pluto
Jestli to pomůže, udělal jsem 2 logy na trojku od 1500 do 4000 otáček:
[ Link ]
[ Link ]

Jinak včera při spanilé jízdě na RS-srazu jsem nechal kontrolovat můj výfuk při jakémkoliv stylu jízdy a prý bych ani bílou rukavičku neušpinil :-((((((( Prej jak elektromobil
o 25.04.2010, 23:25 | andreas
sice nepřečtu ty logy, ale pokud to není váha a auto ti nečmoudí, ještě bych si nechal udělat kontrolu čerpadla a trysek. někdy se stává, že i velkej tlak turby je nežádoucí a hází auto do nouzáku...
o 26.04.2010, 10:22 | Pluto
Do nouzáku se právě nedostanu, Vag s chybama mlčí jak hrob :-(
o 30.04.2010, 15:54 | Pluto
Tak jsem udělal nové logy:

Třetí rachlostní stupeň, 1500-4000ot/min, rovinka:
[ Link ]

Třetí rachlostní stupeň, 1500-4000ot/min, mírné stoupání:
[ Link ]

Třetí rachlostní stupeň, 1500-4000ot/min, větší stoupání:
[ Link ]

Třetí rachlostní stupeň, 1500-4000ot/min, mírné stoupání:
(log je delší, protože jsem na tu 4ku ani nedostal otáčky na 4000 a při tom čekání se mi zdálo, že motor jaksi vynechává, jak kdyby tam nešla nafta)
[ Link ]

Koukněte na to, prosím, už jsem bezradný.

Děkuji mockrát
o 30.04.2010, 15:59 | andreas
netřese se ti na volnoběh??? co vstřiky, jaký tam máš hodnoty na volnoběh?
o 30.04.2010, 16:03 | andreas
platu se, nebo ti váha dává pořád 850???
o 30.04.2010, 16:40 | Pluto
vstřiky na volnoběh jsou:
1. -0,1
2. 0,2
3. 0,2
4. -0,3

o 30.04.2010, 16:47 | andreas
žádná sláva, ale ještě to není špatný.určitě to vstřikama není.
o 30.04.2010, 18:04 | andreas
takže po kontrole linku přehodnocuji to jsem napsal. Ten vag máš vpohodě. Váha, turbo, regulace, vše ok. Jdi po vstřicích.Jsou utěsněny jen malým těsněním a zřejmě to ruplo. ještě zkontroluj jestli náhodou nemáš trošku víc oleje v motoru. Zdá se, že se ti nafta dostává do celé hlavy, proto to nejede. je to jediný co mě napadá. Prostě PD...
o 30.04.2010, 22:15 | Pluto
andreas: Díky moc za tip, hned zítra na to vlítnu, snad to bude tím...
o 30.04.2010, 23:23 | andreas
¨držím palce. informuj :)
o 04.05.2010, 13:50 | andreas
Tak jak?
o 04.05.2010, 21:20 | Pluto
Olej je v poho, dokonce jsem před týdnem cca litr dolíval. O víkendu jsem udělal synchronizaci klikovky a vačky podle Vagu. Podařilo se mi to nastavit na -0,5. Před nastavením tam bylo 1,1. Potom jsem nastavil vstřikovače tak, že jsem nastavil vačku na úplné stisknutí vstřikovače, lehce dotáhl šroubek, povolil o 225stupnů a dotáhl kontramatku. Když jsem dotahoval, tak na všech vstřikovačích bylo necelých 180stupnů. Dále jsem vyndal i katalizátor a odstarnil EGR a zaslepil.

Výsledek: Pořád nic. Jen jeden poznatek. Bez toho katu je slyšet na volnoběh pískání od turba a to dost hlasitě. Někde jsem dočetl, že to má na svědomí regulace lopatek. Je to možný?
o 04.05.2010, 21:22 | Pluto
Nějak se bojím ty vstřikovače vyndavat a kontrolovat ty gumičky, mám z toho trochu respekt :-) Je to pohoda, nebo se na to mám svépomocí raději vykašlat a nechat to někomu zručnýmu?
o 04.05.2010, 23:15 | andreas
Radši to ňekomu nech.vím komu a může je zkontrolovat na stolici.je to největší odborník v čechách.jinak turbo může jít slyšet.pořád se vedou dohady jestli je to vpořádku nebo.vyčistit turbo ti můžu já,ale podle logu to máš ok.tím vyčištěním nikdy nic nezkazíš.to pískání má nastarosti spíš hřídelka s lopatkama na ložisku v turbu.
o 04.05.2010, 23:20 | tappaja
Me po remapingu zacalo piskat, je to jen pri nizkych otackach, od 1000 do 1400, pak uz ne. Ale potrebuju vycistit nataceni lopatek, sbiram sily ze to provedu nekdy o vikendu, nebo si na to pozvu nekoho, kdo tomu rozumi. Praha a okoli, najde se nekdo?
o 05.05.2010, 00:01 | andreas
Není problém :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3209 sekund.