Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > 2 Ace_FIAT:

 o Navštíveno 4047x o
o 08.02.2007, 09:25 | Thullo
Ahoj - tak premyslim o te prodeji cerveneho probe - for je v tom, ze jsem to koupil teprve nedavno a ted to davam do kupy - slo to tady na foru.

Koupil jsem ho od tadyma:
[ Link ]

Tak jen zakladni info:
2,0 16v 85kW/115HP
r.v. 1996
najeto: cca 129 000 (pri koupi - ted o nejakych 130km vice :o) )
FOTODOKUMENTACE + pokladní doklady (jen za meho vlastnictvi samo)
Nijak vazne NEHAVAROVÁNO - byl ponicen jen naraznik a odrene blatniky - vse nafoceno, vezu k lakyrovi nekdy po nedeli!
Tak uz jsem to koupil - viz ma FOTODOKUMENTACE

Výbava:
Abs
Alarm (docasne odpojen)
Airbag 2x
Centrální zamykání (nefunguje - chybí spinacka na vlozce zamku - mam objednano)
Posilovač řízení
El. Okna
El. Zrcátka + vyhřívaná zrcátka
El. Nastavitelné sedadlo řidiče (operadlo - ted to nejak nepremava - mrknu na to)
Imobilizer - Byl porouchany - odpojen
Výškově stavitelné sedadlo řidiče
Výškově stavitelný volant
Výšková regulace předních světlometů
Regulace intenzity svítivosti přístrojové desky
10 poloh cyklovače stěračů
Zadní stěrač + vyhřívání zadního skla + Ostřikovač zadního skla
Osvětlení interiéru (strop,obe clonitka, podlaha, úložná schránka, kufr, motor)
Digitální hodiny

Alu kola 3x:
205/55/15 (originál FORD PROBE SE) Letní (50% vzorek)
225/50/16 (originál FORD PROBE GT) Letní (90% vzorek)
195/65/15 (originál FORD) Zimní (ne moc dobry stav)
Kotoučové brzdy 4x
Přídavná dálková světla (jeste nejsou na aute - budou)

Měněno:
Motor:
Olej (Shell 10W40)
Olejovy filtr
Vzduchovy filtr
Brzdova kapalina
Výfuk – od svodů je to z nerezu bez KATu a koncovka ULTER (laděný)

Podvozek:
Miska ulozeni tlumice (je na ceste ke me - v te stare je pridrene lozisko)
Rozhybaná ruční brzda
Táhla stabilizátoru
Gumy na stabilizační tyči
Manžety na předních kolech

Interiér:
Středový panel (repase)
Středový tunel (repase)
Koberečky
Řadící páka
Žárovky v přístrojové desce

Exteriér:
Patice na H4 žárovky (budu měnit)
Žárovky (55/60W za 90/100W – lepší svítivost)
Textilie na zadní světla

v plánu mám tzv RYCHLE PRUHY ve stilu PROBE GT ci primo FORD GT

K FOTKAM:
Cele auto je pred opravou laku
Naraznik vypada blbe - uz mam novy a pujde na lak - jasna vec
Motor je osklivy - vypada tak, ale slape jako hodinky!

Kdyby te cokoli zajimalo, info pod nickem a nebo lepe prozvonit tel:
739 511 654
Zavolam ti Z5!

THULLO
Ford Probe 2,5 V6 24v (1995)
Ford Probe 2,5 GT (1994)
Ford Probe 2,0 16v (1996)

foto k příspěvku  od Thullo



o 08.02.2007, 21:43 | Ace_FIAT
Thullo, dík za román. :-) Mě se Probe strašně líbí, ale možná jsem se maličko unáhlil. Rozhodně na mě s tím autem nečekej a pokud budeš mít možnost, tak ho střel. Nakonec, pořád mám od tebe z čeho vybírat.. :-))

Nevím jak mi vyjde ta záležitost s penězma, takže si možná pár měsíců počkám a odjezdím sezónu s Fiatem.

Jak jsou na tom ty motory se spolehlivostí? Je lepší raději koupit ten šestivál? A jak je to se spotřebou? Do 15 litrů na 100 se dá jezdit ne?

Momentálně mám auto v servisu a dost mě to štve. Chtěl jsem dokončit hudbu a takhle budu platit za generálku motoru.. :-(
o 09.02.2007, 08:51 | Thullo
2 Ace_FIAT:
Motory v probecku jsou vlastne motory ne od forda ale z MAZDY - tedy japonec a jako kazdy japonec jsou spolehlive.

Motorizace se delaji bud 2,0 16v 85kW nebo 2,5 V6 24v 119-123kW (podle roku)

CO se tyka 2,0 16v je tam temer vzdy problem ve zdvihatkach ventilu, ze cvakaji (to nastesti neni problem tohohle cerveneho - ale u predchoziho 2,0 to bylo a hodne znamych co ma 2,0 tak to resi) a hodne casto to papa olej - bohuzel :o(

Osobne bych doporucil sice mene usporny ale zato 3x lepsi motor V6 - ale bacha, zase tady je problem, ze jen malo kdo si to auto hycka,neb skoro kazdy kdo to dostane do ruky je razem SCHUMACHER a rozmrda i ten 6ti val - i kdyz, osobne si myslim, ze to da velikou praci, neb ten motor neni nahoneny nijak extra vykonem a ma velky obsah! Ani jedna moje V6ka nema zadny problem motoricky - a jsou obe suchounke.

Takze V6 je mnohem LEPSI a SPOLEHLIVEJSI nez 2,0 ale dvoulitr je uspornejsi! Taky nejede zle - podle papiru mozna jo, ale daval jsem si sprinty s myma mazlickama zaroven a na 1 a 2 se me 2,0 drzelo jak kliste - pak uz ne samo, ale proste 2,0 jede moc hezky.

Spotreba je papirove:
2,0 16v - 9.5 / 6.1 / 7.9 (jezdim kolem 7,5 - 8l)
2,5 24v - 12.5 / 7.8 / 9.9 (jezdim kolem 11 ale nesetrim to - na okresce hrave 8l)

Horsi veci jsou na podvozku - tedy trpi TAHLA STABILIZATORU (menil jsem je u VSECH AUT) ale to je jen spise kosmeticka vada, ze to poklepkava, neb to nikdy nebylo komplet vylagrovane - a pak trpi gumy na stabilizacni tyci - tohle vse je vymena vcetna dilu za par stovek... takze OK.

Co ma probe horsi, ale to taky jako vsichni japonci jsou BRZDY - k tomu by ti vice povedel Marauder, ja ti jen povim, ze by to chtelo LEPSI tedy i VETSI BRZDY! Zkratka tatikovo mondeo brzdi lepe...

Kastle na probe snad nehnije, nebo nevim, jeste jsem nevidel rezave probe (myslim dvere, lemy, prahy a pod...)

jinak PROBE je totozne s MAZDOU MX6 / 626 / XEDOS 9
u xedosu jen motor 2,5 V6 a par veci na podvozku - takze tak.

Co se prodeje tyka, ja to auto neprodavam, zatim, ale jen ze jsi se ozval - tak par info, at mas nad cim premyslet! :o)

THULLO
Ford Probe 2,5 V6 24v (1995)
Ford Probe 2,5 GT (1994)
Ford Probe 2,0 16v (1996)
o 10.02.2007, 12:54 | Machča
me se libi jak si u toho cervenyho vsechny ty veci odstrihal myslim jako immo atd.. :)
o 10.02.2007, 16:17 | Thullo
2 Machča:

Ten immobilizer, nejsou schopni ANI najit, natoz tak opravit borci ve 3 autorizovanych fordech u nas v OVE (Maly a velky, Dankar, JL Motorsport - nyni AR CARS)
Musel jsem na to za borcem z mercedesu jez mi ho jak nasel, tak odpojil - vsichni tady na to byli kratci!
Navic k autu jsem dostal jen jeden ovladac imobilizeru, takze ztratit klice, jsem v ... . Takze jsem ho nechal ODPOJIT ne ODSTRIHNOUT - napojit ho Z5 neni problem, ale tenhle je pojebany, tak ho tam proste nedam - stejne, nejlepsi imobilizery jsou ty, ktere si udelas sam - a i tak, kdyz to auto budou ZLODEJI chtit, tak ho proste VEMOU!

Alarm a CENTRAL nefunguji DOCASNE, nez mi prijde spinacka alarmu a ALARM je ukostren (tedy odpojen) jen pro to, at to nerve, kdykoli otevru dvere!

Pokud te napada lepsi reseni, sem s nim - me nic lepsiho nenapadlo, vis :o)

Thullo
Ford Probe 2,5 V6 24v (1995)
Ford Probe 2,5 GT (1994)
Ford Probe 2,0 16v (1996)
o 26.01.2009, 11:24 | Thullo

foto k příspěvku  od Thullo

o 26.01.2009, 11:25 | Thullo

foto k příspěvku  od Thullo

o 26.01.2009, 15:14 | Thullo

foto k příspěvku  od Thullo

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3301 sekund.