Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Délka kabelů od zesilovače k repro

 o Navštíveno 8459x o
o 01.07.2017, 11:09 | Bob Em
Ahoj! Teoretická otázka. Při aktivním zapojení, má rozdílná délka kabelů od zesilovače k výškám a středobasům vliv na nastavení časování? Je lepší mít kabely stejně dlouhé? Díky za názory.


o 01.07.2017, 15:11 | oberon | Upraveno: 2017-07-01 15:12:08
Zvuk sa vo vzduchu siri rychlostou cca 340 m/s. O elektrike sa na nete pise, ze sa v idealnych podmienkach siri rychlostou rovnajucej sa cca rychlosti svetla = 300 000 000 m/s. Aj keby bola ta rychlost elektriny len polovicna, aj tak by to bolo 440 000x rychlejsie ako zvuk. Presne preto si myslim, ze rozdiel v dlzke kablov je zanedbatelny.
o 01.07.2017, 15:58 | Bob Em
Rozumím, to dává smysl. Díky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3295 sekund.